To buy or not to buy...again?

Svi mi imamo proizvode kojima se uvijek vraćamo, one koji su na putu da udju u tu skupinu, ali i one kojima više nikada nećemo pružiti drugu šansu. 
Današnja tema su upravo sve tri male grupice. :) 

PROIZVODI KOJE SAM KUPOVALA VIŠE PUTA




Effaclar gel za čišćenje lica i Effaclar duo krema - O njima ste mogli da čitate već ranije ovdje, a i kod drugih. Ovaj gel mi najviše pruža osjećaj veoma dobro očišćene kože a u kombinaciji sa effaclar duom, stvarno dobro umiruje "ispade" moje kože. Oboje sam kupila već dva puta i nisam im našla dostojnu zamjenu tako da ću nastaviti... Jedina mana im je što nisu dostupni u BiH.

Garnier eye make up remover - kako ne volim dvofazne skidače a ipak volim da imam posebno sredstvo za skidanje šminke sa očiju, izbor je davno pao na ovaj i ne dam se omesti iako čitam puno recenzija o dvofaznim skidačima :) 
Meni je on najbolji, ne iritira mi oči a odlično obavlja zadatke skidanja šminke sa očiju šta god mu postavim kao izazov. 150ml ćete platiti 6,50KM. 

Rimmel stay matte - Nisam puno eksperimentisala sa puderima u kamenu jer sam imala sreću da nakon promašaja sa Max factorom, dođem i do ovog i nastavim ga kupovati. Moja nijansa je transparent, košta oko 7KM a često je na akciji za 5KM što ga čini jako jeftinim kamenim puderom koji jako dobro obavlja ono za šta je namijenjen. 

Vichy dermablend - puder sa jakim prekrivanjem kojeg sam kupovala već zadnje dvije godine bez pomisli da i isprobam neki drugi. Ali ovih dana sam to nadoknadila sa dva nova. U svakom slučaju, mislim da je ovo puder koji uvijek želim u rezervi za dane kada mi treba jače prekrivanje. 

Golden rose city style maskara - kod odabira najdraže maskare svako se vodi individualnim kriterijima, a ja volim one sa gumenim četkicama, koje pri tom ne trebaju da koštaju puno jer se brže suše nego ostale, i koje raščešljavaju trepavice i tako im daju volumen. Opširniju recenziju sa slikama možete vidjeti klikom na link ;) 

Palmolive thermal spa piling za tijelo - miris i čistoća. Najbolji. Morate probati ako niste! 

Avon advance techniques serum za vrhove - uopšte ne znam koliko sam bočica već imala. Vjerovatno otkako ga proizvode, od tad ga i kupujem. Bez imalo pretjerivanja, kad ga nanosim na vrhove poslije svakog pranja, hladno mogu da se ne šišam a da se to na mojoj kosi ne primjeti. Najduže sam izdržala 4 mjeseca, a kad dođem kod frizerke, uvijek kaže da nemam potrebe za šišanjem. Toliko... :) 

PROIZVODI KOJE ĆU KUPITI PONOVO




Bioderma abc derm micelarna - nikad nisam radila posebnu recenziju za nju a možda sam trebala jer svima hoću da razglasim da je upravo ova micelarna najisplativija. Jedan litar je koštao oko 30KM, što čini najbolji omjer cijene i količine jedne micelarne. Iako je nazvana dječijom, meni obavlja jednako dobar posao kao i Bioderma sebium. (Bioderma sebium 500ml - 95kn, Bioderma abc derm 1 litar - 110kn, pa procjenite.) Opet jedina mana jeste što nije dostupna u BiH. 

Lush mask of magnaminty - o ovoj magičnoj maskici sam već pisala i idite na link ako želite pročitati više o njoj. Možda i vi pronađete omiljenu masku u njoj. 

Macadamia deep repair masque - za mene najbolja maska koju sam ikad probala a vjerujem da je i većini ko je zna koristiti u ispravnoj količini. Ja stavim veličinu pola oraha sa malčice ulja iz iste linije a kosa mi ostaje mirisna po nekoliko dana, lakša za oblikovati, i neopisivo meka. O njoj, serumu za vrhove i ostalim preparatima za njegu kose koje koristim možete naći na linku ispod naziva.

Artdeco kamuflaža 8 - pruža najbolje prekrivanje za sve nedostatke koje imate, iako izgleda nepotrošivo, čim artdeco objavi svoje sniženje oko NG, ja kupujem još jednu, za svaki slučaj. 

NYX HD korektor - o njemu sam skoro pisala i već tad sam rekla da ću ga kupiti u drugoj nijansi, svjetlijoj. Naziv vas vodi na recenziju ;) 

NYX Matte ruževi - ja ga imam u tek jednoj nijansi ali na slici iznad je puno "mojih" nijansi kojih bi se rado dočepala u skorije vrijeme i nadam se da hoću uskoro. Najtrajniji ruž koji imam je upravo bloody mary iz nyx matte kolekcije pa vjerujem da su i ostali takvi. 

PROIZVODI KOJE NE BIH KUPILA PONOVO

Ovo nije nikakva brutalna kategorija gdje pljujem proizvode, nego sam jednostavno od nekih očekivala više, za neke sam našla dostojne zamjene a za neke sam odlučila da su mi nepotrebni u neseserima. Bez slika u ovoj grupici jer ne želim da oni koje ne volim toliko dođu do izražaja ;) 

Termalne vode - bilo koje, jednostavno nisu za moju kožu, vjerujem da više gode suhoj koži koja se zateže i crveni pa joj je termalna voda neka vrsta brzog olakšanja. Meni posluži za hlađenje ali nije mi neophodna.

Revlon uniq one - znam da ga mnoge volite ali meni nije ništa posebno osim lijepog mirisa i blagog omotača na kosi tokom ljetnih dana. Vjerujem da je drugom tipu kose značajniji u procesu njege ali meni izgleda ne treba. 

Balea aqua serum - žao mi je djevojke ali meni se uopšte ne sviđa osjećaj koji mi ostavlja na koži a uopšte me ni ne hidrira. Bojim se da je pomama bila pretjerana i da se nekima autosugestivno svidio nakon recenzija. 

U ovu grupicu ću da smjestim i neimenovane lakove za nokte koji spadaju kroz 2 dana, tuširalice koje niti čiste niti mirišu, parfemi čiji mi je miris dosadio kroz vrijeme, sjenila koje nisam uspjela da koristim jer skoro ništa ne ostavljaju za sobom ni sa bazom, itd. 

Uglavnom, nisu napravili veliku štetu mom budžetu, ali neće se ponovo naći kod mene :) 

Slažete li se sa mojom listom, imate li svoju?



You may also like

54 komentara:

  1. Carski post. Dosta od ovog sto si navela da si kupovala cesto i sto planiras da kupis opet i ja bas volim. Za Revlon UniqOne se skroz slazem. Ja sam pred kraj pakovanja i sigurno ga necu kupiti. Ima jeftinijihstvari sa slicnim dejstvom. A naravno slazem se i za tusiralice i lakove :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Znam da nam se bas neke stvari poklapaju i drago mi je, makar mogu da vjerujem tvojim recenzijama onda :))

      Izbriši
  2. Dosta sam probala stvari sa tvoje liste, ali jedna koju necu kupovati ikada vise je Rimmel Stay Matte. Uzas blagi i jos imam tu transparent nijansu koja mi pruza divan kasper ten. NONO!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha meni se nekako prilagodi, bit ce da sam kasper, a i stavim obicno bronzera po rubovima pa izgleda da sam kao osuncana :P kao nekad je i kasper vidio sunce...
      A ti uzmi sebi tamniju nijansu, nije transparent jedina.

      Izbriši
    2. Sta vredi kada je ocaj, nista me ne matira.

      Izbriši
    3. Uvaljaj se u brasno svako malo, ali uzmi heljdino da ne budes kasper :D

      Izbriši
  3. Za uniq one smo već pričale, potpuno je nepotreban tvojoj kosi a znaš kako je jako potreban mojoj :-) Mislim da potpuno zdrava kosa poput tvoje treba da ga zaobiđe :-) za ostalo se uglavnom slažemo, osim što ja volim dvofazne skidače šminke… i jako mi se sviđa ovaj tip posta :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma eto ti si me i uvjerila da je do tipa kose a ne do njega, za mene je bas nesto lakse, tebi bi mozda ovaj zeleni serum bio premalo ili bi ga morala stavljat vise. Ali hajde, strpljivo, izrast ce i tvoja :)) ja sam se skoro pa rijesila i ove farbane.
      Hvala :*

      Izbriši
  4. Kako ti bona termalne ne odgovaraju? Ja ne funkcionišem bez toga nikako :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni ni za sta ne sluze, bas mi ne trebaju :/

      Izbriši
    2. ni meni isto :D kao voda obična. Nit smrde nit mirišu. A ja imam suhu kožu koja često zateže i ponekad svrbi, pa uzmem kremu i namažem se. A još i ne volim prskati ništa po licu, čak ni ljeti, uvijek imam onu facu...http://2.bp.blogspot.com/-piWtb-B_AGA/UV7gepFwn6I/AAAAAAAAPX4/7knzjt6YAM8/s640/water+speed+(6).jpg ne volim to :D
      a palmolive tuširalice baš volim. kao i dvofazna sredstva :P

      Izbriši
    3. Joj bas to za facu :D ja sam jednom cak probala kao fiksator za sminku...ma kakvi, stisnula oci samo i iako znam da prscem samu sebe iznenadim kad krene :D

      Izbriši
  5. Odličan post, ja se kanim sto godina da napišem nešto slično, ali nikako da stignem :D
    Imamo dosta sličnih proizvoda: Avon serum (samo sam ovaj put uzela plavi), AD kamuflažna (iako je nikada neću potrošiti)... Ja opet volim dvofazne skidače i ne mogu bez njih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je i plavi ali meni maaalcice gusci i masniji, bas ga s oprezom moram koristit, a kamuflaza i meni tek malo dotakla dno al hocu jos jednu za rezervu ako snize 50% :)

      Izbriši
  6. Super je post! Dok sam čitala razmišljala sam kako bi izgledala moja lista ovog tipa i poražavajuće je da jaaaako malo proizvoda kupim ponovo, nije da su mi loši nego je tu moja večita želja za isprobavanjem nečeg novog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah pa dobro i to mi je razumljivo ali eto i ja sam se pronasla u nekim koje se ne usudim promijeniti jer se bojim da cu bezveze potrositi novac a bit ce losije :))

      Izbriši
  7. Super post! Slažem se za Dermablend, kamuflažu, Palmolive gel za tuširanje i Macadamiu, ali meni je i Uniq 1 odgovarao dok mi je kosa bila kao metla, ali to je vjerovatno do toga da je tvoja zdrava:) Što se termalne vode tiče tu sam isto ravnodušna, ja zaista ali zaista ne vidim nikakvu razliku kad je koristim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je moguce da uniq one dobro omeksava kosu koja je jako ostecena i tretirana ali meni je samo oteza. Jedino ne znam kako radi kao prevencija ali kao sto sam napisala gore, na plazi mi je bio omiljeni za kosu...
      Termalna ni na mene bas nikakav ucinak nema.

      Izbriši
  8. kod mene je s biodermom obrnuto, sad trosim abc ali mi je sebium definitivno bolja :) i avonov serum sam prestala koristiti jer mi je orofluifo puno isplatljiviji :) jedino sam imala u planu kupiti revlon uniq one i sad neznam dal da ga kupim :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako je orofluido isplativiji? Koliko kosta?
      Evo kako vidim iz komentara, uniq one je dobar samo na kosi koja je jako ostecena i puno tretirana blajhanjem, skidanjem boje ili pramenovima pa ako si medju njima onda mozda. A ako se samo farbas i kosa ti je ok onda nemoj :)

      Izbriši
    2. 100 ml mi dode oko 160 kn i traje godinu dana. a ovo od avona sam znala potrositi kroz mjesec i pol, ako ne i prije :)
      onda necu uzimat uniq, potrosim novce na nesto drugo :D

      Izbriši
    3. Pa u sustini jeste isplativije kad se tako gleda ali meni nekako lakse dati oko 3 eura kad ga ulovim na snizenju nego toliko za 100ml :) A meni i ovaj traje poprilicno dugo jer ga stavljam samo po jednu pumpicu na vrhove...

      Izbriši
  9. Odličan post i lijepo si podijelila proizvode u tri grupe :) Avon serum za vrhove mi je genijalan i ne znam osobu koja ga je probala, a da nije s njim zadovoljna :) Moram probati ovu GR maskaru, i ja volim maskare s gumenom četkicom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja, i dan danas neke nagovaram da ga uzmu i probaju :)
      A probaj, znas i sama onda da se brze suse ali meni to iskreno ne smeta jer volim ono razdvajanje trepavica koje ostave :)

      Izbriši
  10. Ja Effaclarom nisam bila baš tako zadovoljna, gel me isušivao, a krema nije očistila kako sam očekivala. Tu mi je Bioderma ipak no.1
    Ni Garnier skidač me nije oduševio, kao ni ova Bioderma bejbi micelarna :)

    Lush maska mi je fenomenalna, a za ovaj Uniq One mi je drago da nisam podlegla masovnom ludilu i kupila ga kad ipak nije ispao tako dobar kao što su ga na prvu hvalili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene gel malo isusuje ponekad ali opet mi najbolje cisti kozu, bolje nego ostali...
      Meni je ona svr active ali nisam je nasla :/

      Uniq one ni meni nije ispunio ocekivanja...

      Izbriši
  11. a gdje to art deco ima sniženja oko nove godine :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U CM-u, lajkuj stranicu pa mislim da bi trebalo da objave :)

      Izbriši
  12. Ja sam bas razmisljala pre neki dan u Uscu da li da uzmem Makadamia masku... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi, nemoj da se dvoumis i skroz stedljivo koristi, niposto nemoj puno da je stavljas jer onda samo dobijes kontraefekat i kosa se spljosti umjesto da se samo omeksa...

      Izbriši
  13. Super postić! Mislim da si dobro rekla za termalne, meni baš pašu, umire crvenilo, osipe i slične napasti a i volim vjerovati da mi pruže potrebnu hidrataciju :) Od navedenog, jedino sam probala Avon serum, a sad me zanima i ovaj Palmolive piling - jel' to baš piling ili tuširalica sa sitnim zrncima koji kao služe za piling?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti imas suhu i osjetljivu kozu pa vjerujem da tebi odgovaraju ali meni je dobra bila samo ljetos kad sam malo pocrvenila po ramenila i to je to, a inace mi ne trebaju...
      Paaa recimo da je negdje izmedju, osjetis ga i fino ispilingira kozu heh... Nije bas kao ona zrnca blaga koje ni ne osjetis, ovo fino cisti a tek sto mirise....

      Izbriši
  14. Slažem se za Dermablend, iako su ga pokvarili u zadnje vrijeme, ako i za Revlon Unique kojeg također ne mislim ponavljati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto i ja sam saznala da je ovaj u crnom pakovanju drugaciji, nazalost :/ ali nema veze, uzela sam bourjois flower perfection i shiseido sun protection a dermablend ce mi ici za dane kad mi bas bude potreban :)
      Drago mi je da se slazes za revlon... ali eto ispade da nam je onda srecom kosa zdrava, jer vidim gore da ga hvale djevojke sa vise tretiranom kosom... :)

      Izbriši
  15. Volim dosta proizvoda koje volis i ti i uglavnom se slazem sa tobom, izuzev dela sa Uniq One kojeg obozavam ;) Sve zavisi kakva je tvoja kosa i posebno mi je cudno kada cujem da devojkama sa kovrdzavom kosom ne odgovara ;) Nekako, logicno da ne odgovara ;) Meni tako divno omeksa kosu, olaksa ispravljanje, zagladi njenu povrsinu i izgleda fenomenalno ;) Ako neko ima izuzetno zdravu kosu koja prirodno lepo pada, realno je da je srecnica kojoj Uniq nije potreban ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je to slucaj kod mene, mada kao sto sam rekla dobro mi je sluzio ljetos kao prevencija od isusivanja na suncu i te svrhe cu ponovo da ga koristim cim dodje ljeto :)

      Izbriši
  16. Odličan post Melisa :D
    Imamo nekih zajedničkih stvarčica koje stalno kupujem, imam i onih koje više neću kupovati... Lijepo je to sve posložiti na jedno mjesto :)
    Btw, hvala ti na Unique One savjetima, bio mi je dugo na WL, ali vidim da mnogim curama ne odgovara tako da ga neću niti uzimati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema potrebe, ti si sigurno svoju kosu dovela do zavidnog nivoa sa Kerastase proizvodima, a i ne vjerujem da je tretirana pa ti zasigurno ne treba ;)
      <3

      Izbriši
  17. Slika prva: Palmolive je miris ljeta i tako lijepo osvježi, kožu omekša i ja ga volim :D Avon mali zeleni sam koristila dok nije došao mali žuti koji više volim i ljubim.

    Slika druga: Kamuflaža je must have za fuj dane :) Čini mi se da nikad neću probati micelarnu, nemam želju da probam i ne privlači me.

    Toliko, odjava :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj micelarnu, ne znam cime inace skidas sminku ali ovo je najbolja varijanta, sve ukloni a ne isusuje lice kao sto to rade npr. vlazne maramice. Ja se svakako umijem poslije nje, ali vise ne mogu zamisliti skidanje sminke bez makar bilo kakve micelarne :)

      Izbriši
  18. Super su mi ovakvi postovi! Imamo neke zajedničke stvarčice koje sam već/bih ponovila i ja-Lush masku, Artdeco kamuflažu i Nyx ruževe..Revlon Uniq1 je i mene ostavio onako meh, ne mogu reći da ne radi ništa-jer mi lijepo zagladi vrhove i omekša, ali sam ja očito previše od njega očekivala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sam i ja previse ocekivala, mislila sam da je cudo u bocici a ustvari kod sebe vec imam dosta proizvoda koji mi isto urade kosi :)
      Od ovog sam Lush masku vec uzela, artdeco cekam snizenje a nyx ruz ne znam koji bih :/ sve slicno uzimam...

      Izbriši
  19. Neke od ovih proizvoda imam i volim a neke poput Nyx korektora i ruzeva tek planiram da uzmem.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno uzmi, posebno mat ruz ako volis trajnost kod ruzeva, neces se pokajati :)

      Izbriši
  20. Dijelimo dojmove za Lush magnaminty, fakat odličnaaaa maska! Baš sam nedavno kupila novo pakiranje. :D
    Žao mi je da te razočarao balein serum. Meni je stvarno dobar, pogotovo uzevši u obzir cijenu, kupovala sam ga puno puta i uvijek ga imam u rezervi kad moram štedjeti s onim malo skupljim serumima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, baš mi se sviđa ovaj koncept posta :D možda posudim ideju :P

      Izbriši
    2. I ja sam vec evo kupila novu lushicu :)) a baleu sam u nekoliko navrata pokusavala da zavolim ali bas mi nekako samo ruzno stoji na kozi :/ neko vrijeme sam ga onda trosila samo na vrat :)) Hvala ali nisam izumiteljica heh, ima slicnih postova na stranim blogovima pa slobodno posudi ;)

      Izbriši
  21. nisam napisala takvu listu, ali možda bi trebala i to baš posebno za svaki proizvod...ima stvari koje sigurno neću ponovo kupiti, ali sve je to od proizvoda do proizvoda, ne do proizvođača, npr. pašu mi svi Bioderma proizvodi koje sam probala, ali mi muž toliko prigovara na miris njihove kreme za osjetljivu kožu (smilje i kamilica) da ću moram prijeći na nešto drugo. Npr. Baleini šamponi su mi katastrofa, a onaj njihov balzam za kosu mi baš odgovara itd. baš je dobro ovako nekako sabrati cijelu godinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je tako, niposto mi nisu svi isti..nesto od vichyja me odusevi a nesto mi je bez ucinka...sta da se radi :) zato isprobavamo :)

      Izbriši
  22. Odličan post, imamo čak i nekoliko istih proizvoda koje bi ponovno kupile! :) Meni je baš žao što ti Balein serum ne odgovara. Ja sam s njim super zadovoljna posebno kad u obzir uzmem cijenu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nista mi ne radi, cak mi je i ruzan osjecaj poslije na kozi, iz nekog razloga samo stoji, ne upija se :/

      Izbriši
  23. Garnier, Vichy i Bioderma potpis! Odlični proizvodi, ove druge nisan probala osim LRP koji mi je bija ok koliko se mogu sitit nekih 4 godina unatrag. :D
    Tila san uzet tu masku od Lusha, al san se odlučila za onu Katastrofičnu o kojoj uskoro pišen dojmove. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde bas me zanima kakva je ta, sigurno je i ona za neke probleme cim je neka katastrofa u pitanju :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...