Wet'n'wild Sugar Plum Fairy


Prije nekog vremena sam počela da viđam kako sve objavljujete recenzije Wet'n'wild dekorative, koje naravno nema kod nas u BiH, pa sam odlučila da pri sljedećem posjetu Osijeku, "bacim pogled" i na njihov stalak. 
Bio je poprilično siromašan, uzak i smješten u prolazu ali kako sam jedan ruž već zapikala da kupim, nije mi bio problem da samo potražim nijansu i smjestim u korpicu. 

U pitanju je ruž pod nazivom SUGAR PLUM FAIRY. Neka vas ne zbuni boja koja je ispod naziva na poleđini jer nema apsolutno nikakve veze sa stvarnom nijansom. 


Ruževi imaju izložene testere a onaj koji odaberete dolazi čvrsto zapakovan, ali stvaaarno čvrsto jer sam se i ja pomučila da odvojim zaštitu od njega. Poklopac je praktičan zbog toga što je providan pa tu odmah možete da vidite nijansu, nešto kao sredina NYX ruževa.
Ali, ambalaža ipak nekvalitetna i dok ruž malo ne potrošite, morat ćete sa velikom pažnjom da ga zatvarate jer on ovako strši iznad pa ako ne pazite, zamazat ćete poklopac njime. No me gusta, nimalo :/



Ruž je baš tamna boja fuksije, nešto između bordo i ljubičaste (uvijek se zapetljam oko opisivanja nijansi).
Nije ni sjajan a ni mat jer nudi skroz malo sjaja ali opet manje nego npr. NYX matte o kojem sam pisala. Mislim da ovaj ruž može iznijeti neko ko ima čist ten, što kod mene trenutno nije slučaj pa sam ga nažalost morala ostaviti po strani. Ali, malo sam uspjela da ga nosim i mogu vam prenijeti da ne isušuje usne, i traje relativno dugo, ali kraće nego NYX Matte (previše ga spominjem, nije bez razloga moj lipstick crush). Ne razmazuje se ružno, naročito ako usne obrubite odgovarajućom olovkom. 



Koliko sam uspjela da pronađem, neki kažu da je dupe za MAC Rebel...  (link na sliku poređenja)

Jedini približan koji ja imam jeste Golden rose u nijansi 86 koji sam ranije recenzirala i koji mi je bio među zadnjim favoritima. Možete da primjetite da GR 86 ipak vuče više na crvenkasto pink, a WNW SPF je ljubičasto pink. (Još jednom, svaka čast ako se snalazite u mojim opisima nijansi.)


LIJEVO GOLDEN ROSE 86, DESNO WET'N'WILD SUGAR PLUM FAIRY
Ruž je koštao oko 23kn, što je povoljno pa mu zbog toga opraštam ovu ambalažu jer mi je nijansa odlična! Moram ga samo brže trošiti da ne strši više iznad :P
Sadrži 3.3 grama. Može se kupiti u Hrvatskoj u DM-ovima.

Imate li nešto od Wet'n'wild dekorative, koliko ste zadovoljne i šta biste preporučile?


You may also like

Broj komentara: 28:

  1. Divotica :) de da vidim kako ti stoji...

    OdgovoriIzbriši
  2. imam jedan ruž - Mauve Outta Here i jedan lak i poprilično sam zadovoljna :)
    navodno su sjenila super, međutim kako ih imam i previše, zasad sam prekočila paletice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam vidjela sjenila ali nekako sam bila u zurbi, za ovo sam zapisala da zelim i samo pokupim :))

      Izbriši
  3. Nemam ništa od Wet'n'Wild, jer ih kod nas nema. Lepa mi je ova nijansa, mada mi deluje dosta hladno, pa mi verovatno ne bi odgovarala. Delim zaljubljenost u NYX matte ruževe, obožavam <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ih ni kod nas :/
      Ali makar imam nyx matte :))

      Izbriši
  4. Baš mi se sviđa ova boja <3 nažalost kod nas u Sloveniji nisu dostupni Wet'n'wild proizvodi :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepooo :) Nemam još ništa njihovo jer ih u mom Dm-u nema, ofkors :( Čim odem do Osijeka, ugrabit ću nešto s njihovog stalka :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajde makar ti je Osijek sigurno blizi nego meni, ja sam u Portanovoj uzela, u Avenue mall nemaju isto pa da znas :)

      Izbriši
  6. Prekrasan, želim, trebam, nabavit ću :DDD

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa boja i garant ti lepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto na ovih mojih malo usana malcice se primjeti :P :)) :*

      Izbriši
    2. Na babunskim bi bilo preterano. :) Meni ne stoje ove jarke boje jer imam mala usta, pa izgleda kao fleka. :D

      Izbriši
    3. Tamna je, nije jarka, a ja kad stavim nude onda kao da nemam usne, pa zato stavljam makar ove primjetnije boje da ljudi vide da ih imam :D

      Izbriši
  8. Prelepa je boja. Nikad je ne bi uporedila sa GR 86. Imam ga i na meni nikako ne izgleda tako. Ovaj swatch kod tebe mi je jos lepsi od 86ice koja je na meni kada je namaze. Sve u svemu super ruz, ali bi miu jako smetalo to sto viri i pri zatvaranju bi ga sigurno unakazila. Kako nisu o tome mislili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavila sam pored 86 cisto da se vidi na koji ton vuce ali nisu oni isti, na slici se bas vidi...
      86-icu bas volim i znam da ga i ti imas.
      A stvarno steta za ambalazu, ne trazim neki kvalitet za taj novac ali makar da ne strsi gore :/

      Izbriši
  9. Imam Cherry bomb i Dark wine ruževe, Night prawl i Burgundy frost lakove i Mellow wine rumenilo. Ruževi su predivni, ali ambalaža prestrašna. Znam da za te novce ne mogu očekivati čudesa ali imam ruževe u tom cjenovnom rangu koji imaju solidnu ambalažu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih jedan lakic, bas sam zurila pa se nisam duze zadrzala za stalkom.
      Slazem se za ambalazu, ma dovoljno je bilo samo da naprave da ruz ne strsi, dok ne potrosim do te visine plastike, svaki put oprezno moram da stavljam poklopac :/

      Izbriši
  10. kupujem cim odem u makarsku! prelep :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, mrzim kad moram paziti na zatvaranje ruža :/ ali ajde, opraštam mu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista, moram pozuriti sa trosenjem pa onda nece strsiti ovako :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...