ARTDECO kamuflaza nijansa 8

Mislim da ste dosad već obasute informacijama da je CM imao 50% sniženje na Artdeco, a ni ja ga nisam obišla pa sam kupila "par" sitnica. 
Za ostale proizvode sam se odlučila kada sam ih vidjela, dok sam za kamuflažu bila sigurna da je uzimam. 
Imam već jednu pa sam samo čekala sniženje da imam zalihe kad je već povoljno. 

Već dugo želim da pišem o njoj jer mi se obavezno provlači po favoritima ali sam prebrzo počela koristiti onu staru prije slikanja pa sam čekala da kupim novu da mogu da uslikam.

Već vidite da će recenzija ići u pozitivnom smjeru. ;)





U slučaju da ne znate veličinu kamuflaže, što se meni često zna desiti kada vidim slike bilo kojeg proizvoda na blogovima, priložila sam sliku kamuflaže u ruci pa procijenite. 

Dolazi u plastičnoj ambalaži koja je veličine njihova dva sjenila, to znam jer u kutijicu od 4 sjenila, stanu dvije ove kamuflažice :)
Sadrži 4,5 grama veoma guste kamuflaže, JAKE prekrivne moći
Ja se nisam susrela sa kamuflažom koja mi je bolja od ove, barem drogerijskog ranga kojeg koristim. 

Kako ne bih puno pričala o nekim specifičnostima koje svejedno svako preskoči, prilažem vam slike da vidite kamuflažu u njenom punom sjaju. 
Dakle, prekriva sve i radi to dobro! 




Linija se uopšte ne vidi!

Moje lice je problematično, ostaje mi dugo crvenilo nakon akne ili bubuljice i bez ove kamuflaže ne bih mogla, pa čak i kada nanosim puder jake prekrivne moći. 

Kamuflaža je skoro pa nepotrošiva, ja svoju trošim od avgusta a došla sam do pola, tako da može trajati sigurno godinu, a za vas kojima ne treba za svako šminkanje, potrajat će i duže ali se potrudite da bude unutar 18 mjeseci ili barem dok ne vidite da mijenja boju i miris. 

Koristim je za prekrivanje nedostataka ali izbjegavam da je koristim za podočnjake. Iako super prekriva, malčice ih isušuje. 

Ovo je moj spas, ili što bi se u blogerskim kuloarima reklo, HG proizvod :) 

Imate li, treba li vam (nažalost kao i meni)? 


You may also like

Broj komentara: 57:

  1. AD kamflaze kidaju kako su dobre. Ja je koristima iskljucivo za bas crvene bubuljice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja moram uzeti jos neku nijansu ali nikako da se odlucim i odaberem... treba mi neka za pola nijanse svjetlija i neutralnija, ova vuce na zuto..

      Izbriši
  2. ah ah, čiji ovo nije favorit. poslije ovoga ništa više nije isto ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj upravu si, bas nista nije isto poslije nje!

      Izbriši
  3. Treba, treba :D Čitam baš dosta lepih stvari o ovom proizvodu, a kako mi je pri kraju i ArtDeco baza za senke, pašće neki šoping uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si iz BiH, cudi me da vec nisi poharala snizenje :D

      Izbriši
    2. Nisam iz BiH, inače bi već sve bilo u mom posedu :D

      Izbriši
  4. Imam ovaj korektor, i slazem se da je odlican :) Apsolutni favorit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nas ima jos kojima je neprevazidjena! :)

      Izbriši
  5. Ja svoju imam od prošlog AD sniženja i još nisam ni do pola došla. Vjerovatno će mi trajati čitav život :P
    Catrice je tu negdje sa prekrivanjem, ali dođu negdje na istu cijenu kad je AD snižen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam primjetila ti imas cistu kozu pa si sretnica kojoj ova kamuflaza toliko ni ne treba :)

      Izbriši
  6. Imam dvije kamuflaže i mislim da mi traju od ledenog doba i iako sam mislila da ću svijetliju brzo potrošiti, to se ipak nije desilo i nije ni blizu kraja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni treba za svako sminkanje da nesto prekrijem :/ tako da bas ide, iako je i ovo super za cijenu :)

      Izbriši
  7. Ja sam AD kamuflažu isto kupila na sniženju i odlična mi je,potpis za sve što si napisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I za 11KM vrijedi novca, ali sa 50% snizenja je skoro pa besplatna za ono sto pruza :)

      Izbriši
  8. Odavno čitam same pohvale za ovu kamuflažu, vjerojatno ću ju jednom isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je ovaj korektor promijenio zivot! Imam onaj zuti, mislim da je br 2, i koristim ga za podocnjake jer imam bas tamne kolutove oko ociju (hvala tata), nakon kojeg stavljam puder i apsolutno sve prekrije! Sad trazim neku malo normalniju nijansu, blize boji koze, ali vidim da je u cm-ovima vec sve pokupovano, ostale su sve tamne i zelene nijasne, tako da cekam novu isporuku i novo snizenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja moram jos jednu nijansu uzet, neutralniju jer ova je malo zuckasta ali stalno je koristim :) najbolje mi ide uz vichy dermablend ali bourjois fp 52 i shiseido sp40 su cini mi se neutralniji pa uz njih se ne stopi tako lijepo..

      Izbriši
  10. Wow! Stvarno prekriva, mislim da bi meni bila odlična za podočnjake, smo moram naći pravu nijansu :) Ne znam zašto prije nisam obraćala pozornost na njih :D

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni treba!! ali nikako da je kupim!! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Valjda će artdeco imati neki popust u februaru-martu... :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, stvarno dobro prekriva :) Nemam problema s aknama i crvenilom, ali bi mi mogla pomoći oko prekrivanja podočnjaka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno prekriva, neces se pokajati, ali kao sto sam i rekla iznad u komentarima potrudi se da dobro hidriras podocnjake jer postoji mogucnost da ce ih isusiti...

      Izbriši
    2. a može li neki prijedlog, čime dobro hidrirati? :)

      Izbriši
    3. Ja svako jutro i vece stavljam dr.pasha ulje od marelice a nekad sam u te svrhe koristila i kokosovo ulje...

      Izbriši
  14. Imam, slažem se s tobom, super prekriva!

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja je imam i koristim zimi br. 6. Imala sam i neki tamniji br. za ljeto, al stajala mi je predugo, pa sam bacila jer kao sto kazes, traje sto godina. Za podocnjake nije, al dusu dala za kamufliranje bubuljica ili flekica. Jeste da ja preferiram MF pan stick jer je hidratantniji, al volim i AD kamuflaz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne koristim za podocnjake ali neki je vole i za toga. A znas da meni ovakva cudesa uvijek trebaju :)

      Izbriši
  16. Odlično prekriva ali meni je prežuto i presuhonjavo :/ samo mi stoji u ladici..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa dobro ima 9 nijansi ja mislim, nije svaka zuta, nadji neutralniji... a meni je suha za podocnjake a za flekice nije.

      Izbriši
  17. Ja imam Catrice i nikad dotaći dno... zbog toga i neću da kupujem ni MF pan stick ni ovu Artdeco :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova naspram catrice jaca sto se prekrivanja tice pa evo drugi put kupujem :) a mf ne volim osim maskare :D

      Izbriši
  18. Trebala si ga utapkati da vidimo stvarno prekrivanje, ovako nerazmazano nije baš realno, ja ne bih takva hodala uokolo. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi ovo je stvarno prekrivanje, po sredini je utapkano gdje se nalazi linija(klikni na sliku za uvecani prikaz), mislim da nije bilo poente da blendam ivice korektora na ruci,preko pudera na licu utapkam, bez brige ;) a prekrivanje je i vise nego jako...

      Izbriši
  19. Meni je ovaj korektor jedan od najboljih koje postoje!

    OdgovoriIzbriši
  20. Zdravo :)
    Vise puta sam te pitala neke stvarcice i uvijek si mi detaljno odgovarala i hvala ti zbog toga :) U zadnje vrijeme imam problema sa bolnim aknama, samo su odjednom nastupile na scenu pa ne znam sta bih prije stavljala na njih da brze prodju :) Zanima me sta ti koristis i sta smatras najucinkovitijim :) Da li da kupim ulje cajevca, nesto sa benzoil peroksidom ili pak nesto sa salicilnom kiselinom :) Glikolna nije za mene kao ni varijante sa sircetom, cimetom i ostalim prirodnim varijantama :) Hvala unaprijed.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm... pa meni npr. vise odgovara glikolna od salicilne :/ vocne kiseline takodjer...
      Ja sam danas saznala da moje izlaze zbog blago povisenog testosterona, i da bih ih mogla rijesiti jedino kontracepcijom a doktorica mi ih nije htjela propisati zbog one tuzbe za Bayer i Diane tablete.
      Tako da sam i ja kao i ti ostala samo na saniranju i trpljenju onih koje ostanu... :)
      Moja trenutna metoda jeste da ako nije ona bolna upaljena akna, stavljam samo preko noci dermatol praha kojeg kupim u apoteci(2,50KM). Ako je upaljena, onda stavljam ciljano na nju La roche posay effaclar duo kremu 2-3 puta dnevno, i za dva dana mi je umiri, nekad skroz a nekad i bas ne, pa dalje nastavim da je tretiram benzoil peroksidom, s tim da uz benzoil peroksid obavezno stavljam hidratantnu kremu. Sad sam planirala bas za takve dane da kupim avene cold cream jer je ona namijenjena za jako suhu kozu, a meni se podrucja na koje stavim benzoil peroksid perutaju nakon njega, sto je i normalno.
      Salicilna mi uopste ne odgovara, sta god stavljam sa salicilnom, cini mi se da napravim vecu stetu.
      Ako jos mogu nesto da pojasim, slobodno pitaj i izvini sto si malo cekala na odgovor :)

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru :)
      Pokusacu sa benzoil peroxidom :) Sto se tice Avene Cold kreme, predlazem ti da obavezno ako vec nisi, nabavis tester u apoteci jer je ona bas za jako suhu kozu. Mozda je bolje da uzmes u obzir Avene Hydrance Rich ili cak Legere kremu. Po mom misljenju, dosta se bolje upijaju u kozu, dok Cold samo stoji na kozi. To je moje misljenje jer sam ih sve isprobala. U Ibn Sina apotekama bi morali imati testere. Hvala ti jos jednom :)
      Lijep pozdrav

      Izbriši
    3. Ne treba mi Avene cold krema za stalnu upotrebu nego bas kad koristim benzoil peroksid ciljano, npr 2-3 bubuljice na obrazima pa dodje do isusivanja i cak i perutanja pa mi treba nesto za ta podrucja...

      Nema na cemu, patnja nam je ista :D :*

      Izbriši
  21. Artdeco kamuflaža je stvarno jedan od ultimativnih favorita i jedan od njihovih najboljih proizvoda iz asortimana! Obožavam, trenutno imam tri nijanse, morat ću pisati i ja post o njoj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisi, hocu da vidim kakve nijanse imas pa da se pomocu toga odlucim koju da kupim ili ne kupim i tako sistemom eliminacije uzmem neku :D

      Izbriši
  22. Obožavam, obožavam, obožavam - the best proizvod ikad!

    OdgovoriIzbriši
  23. I ja imam bubuljice i flekice i korisrim kao i ti bourjois fp 52 puder. Elem,u mom gradu nema artdeco kozmetike,jedino da je narucim preko neta. Molim te za preporuku koju nijansu korektora da uzmem da se onako bas lepo stapa sa ovim puderom, a da nije ovaj broj 8 posto kazes da je zut. Koji bi ti uzela uz ovaj puder? Unapred hvala,postovi su ti odlicni!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno ovaj je najblize sto sam nasla 52-ici :/ morala bih otici do cm-a da malo pogledam koja bi nijansa mozda i bolje isla uz njega. Ako ti nije frka da cekas, mozes se javiti i na mail pa cu ti tamo ostaviti odgovor da ovdje ne trazis i provjeravas :)
      Hvala ti na citanju...

      Izbriši
  24. Ok,javicu ti se i na mail,pa kad budes u prilici da pogledas korektore,ti javi. Hvala ti na brzom odgovoru,super si,evo satima citam tvoje postove i koristimo bas puno istih stvari !!!

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...