Catrice Made to stay inside eye - 010 In the mood for Nude

Dugo sam čitala o ovoj olovčici u recenzijama ali nažalost u BiH sve uvijek dođe zadnje. Sad je kukanje na visokom nivou jer u Srbiji uopšte nemaju Catrice, ali hajde vi imate dosta toga što mi nemamo. :D 

Sigurno već znate o kojoj olovci se radi...

CATRICE MADE TO STAY INSIDE EYE HIGHLIGHTER PEN.




Otprilike u vrijeme kad sam se zainatila da nađem dobru olovku za waterline a da je u nude boji, a ne bijela, počele su da se pišu recenzije upravo o ovoj. Kod nas dugo nije dolazila, tražila sam, čekala, obilazila cm-ove, ali ništa. 
I tako, napokon odem u Osijek i pronađem je tamo. Htjela je da se pomučim. 



Dakle, radi se o olovci u boji kože, odnosno malo svjetlijoj koja se nanosi na waterline. 
Zapravo, mislim i da postoji samo jedna nijansa - IN THE MOOD FOR NUDE. (Ćao Di! :D)
Već znate šta ova olovka treba da uradi vašem oku, ali ću ipak napomenuti. Isto kako crna olovka na waterline-u vizuelno sužava oko, tako svjetlije olovke otvaraju oko i čine da ono izgleda veće i odmornije. 

Kako nikad nisam imala nijednu olovku ovog tipa, tj. nude nijanse, iduće napomene neće ići u smjeru poređenja sa drugima nego čisto moja zapažanja i osnovne informacije. 
Olovka dolazi u plastičnoj ambalaži i izlazi na odvrtanje :) Na raspolaganju imate 0,3 grama a period u kojem biste trebale da je iskoristite jeste 24 mjeseca. 
Srećom nije premekana pa vam se zbog toga neće lomiti dok je nanosite ali nije ni pretvrda pa da ne može ostaviti boju na waterline-u. 
Trajnost joj je odlična! Za očekivati je da vam suzenje očiju uzrokuje brzo brisanje ovog tipa olovke ali Catrice se stoički drži. 


Zanimljivo je i da ima jedno mini oštrilo sa drugog kraja olovke i iako nije potrebno da je oštrite, ponekad joj treba malo dotjerivanje pomoću njega. 
Troši se baš sporo i sigurno će mi potrajati dugo što čini njenu cijenu od 24kn čak i malom, za nešto ovako dobro, ja bih sigurno platila i više. 

A sad jedna sretna vijest za čitateljke iz BiH jeste da sam je skoro vidjela u CM-u pa možete požuriti da je kupite jer se brzo "razgrabi". 
Kod nas košta 7-7,50KM.

Olovka mi nije izazvala nikakve iritacije na očima a jedina mala zamjerka se odnosi možda i na moju grešku a to je da mi često ostane na donjim trepavicama pa onda moram to da ispravljam. Ako ste preciznije od mene, i uspijete što više da je nanosite okrenutu odozgo prema dole, nećete imati te probleme. 



Koristite li? Volite li? :) 


You may also like

31 komentar:

  1. Isto tako sam tražila nude olovku i vidjela recenzije ove haha :D Svaki dan sam vrebala Catrice stalak i uhvatila čim je došla (mislim ljetos).
    Prosvijetlila si me, nisam znala da ima šiljalo hahhaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja sam ljetos trazila i nema, i pitala cak i kazu nista, ne znaju kad ce doc :/ tek sam u jesen kupila u Osijeku...
      Ima siljalo, idi naostri, znas kako bude lijepa, ko nova :D samo jednom okreni haha

      Izbriši
  2. Lepo je što si napisala da ga mi nemamo, da te podseti svaki put ta činjenica kad kreneš da kukaš :D.
    Deluje fantstično :). Ja koristim NYX-ovu i super je :).
    A to za donje trepavice :D, ista scena svaki dan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa rekla sam da je kukanje na visokom nivou :D i pozdravljena si u postu, sad vidim da je skroz svijetlo, mozda nisi vidjela...Di is in the mood for nude always :D
      Nazalost nisam probala nijednu drugu pa ne mogu porediti ali i nyx-ovu bih probala, samo evo jos se suzdrzavam da ne postanem hoarder sminke :)

      Izbriši
    2. Isuviše se osećam na svom terenu kada je nude momenat, ali ovo svetlo mi je propustilo pošto čitam sa telefona :D.
      Ćao Melisa srce :D

      Izbriši
  3. A ima i šiljalo??? :D
    Da sam jučer umrla, umrla bih u neznanju! :D :D
    Upravo sam probala da je našiljim, cool! :D
    Koristim je otprilike pola mjeseca i nisam imala pojma da ima šiljalo, pa se sad sama sebi smijem, a inače, prezadovoljna sam i btw kupila sam je u CM-u, mislim da je sad u redovnom asortimanu, samo relativno brzo je nestane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha ima ima :D nisi jedina u zabludi bila izgleda :D
      Jeste, sad im je doslo, vidim da je u Sarajevu bilo jos i ranije a nije cudo sto nestane brzo :)

      Izbriši
  4. Ja baš jutros nešto gledala svoju wl i vidim da mi je ova olovka na njoj, a ti taman recenziju napisala! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta cekas? :D Tebi je cak stalno dostupna, ja sam morala da idem u HR po nju :))

      Izbriši
  5. Ja koristim Sephorinu i ok mi je ;)
    Ne znam kojim redom nanosis maskaru na donje trepavice i olovku, ali pokusaj da prvo naneses olovku, a nakon toga maskaru. Na taj nacin ti nece ostajati olovka na trepavicama. Meni bar pomaze ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve je to ok, stavljam i ja tim redom pa prepravim maskarom ali nervira me sto uvijek ofarbam, nije bas naucna fizika nego samo treba strpljivija ruka :))

      Izbriši
  6. Ovo je sad kao ono malo dete ,,Ja imam a ti nemas'', ali u redu... Ovo sam u vise puta trazila da mi donose is HR i nikada nije bilo u radnji, tako da ako ikada u svom veku uspem da se docepam ove olovke, veruj mi namucicu se vise nego ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja koristim MF Khol olovku koja ne traje preterano dugo, ali cu probati Sephora ili NYX. We shall see...

      Izbriši
    2. Eto vidi sa Di i Head in the clouds, one imaju te navedene a ako nista, morat cemo se dogovorit da ti saljem pa ces se manje pomucit... Ili u auto, necije, pa u Osijek koji je, da naglasimo, blize nego Budimpesta :D a i Tuzla ti je na 3 sata ;)

      Izbriši
    3. Mojoj se geografiji ne sme verovati.

      Izbriši
  7. trazim ju po cijeloj rijeci i nigdje je nema vec sigurno 2 mjeseca :( (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni bilo pa sam cak do druge drzave otisla po nju :)) doci ce, bas brzo nestanu... :/

      Izbriši
  8. Nisam dosad koristila ovakvu olovku, ali sad ću morat nabavit. Srećom, meni je dostupna jer sam iz RH haha ;) pozz

    OdgovoriIzbriši
  9. Tražila je i ja, tražila i na kraju odustala. A baš je divna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Eto kod nas je stigla prije mjesec mozda pa kreni ponovo u potragu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisan je isprobala, imam od Rimmela u Nude nijansi, ali samo čitam pozitivne recenzije o ovoj olovci, pa će se vjerojatno nać i kod mene kad potrošin Rimmelovu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja eto nisam isprobavala neke druge ali srecom pa sam ovom zadovoljna, izdrzala je test na waterline-u...

      Izbriši
  12. Nemam, dobro bi mi došla jedna, ali em je nema kod nas em sam ja smotana kad je nanošenje u pitanju

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj, ja totalno zaboravila na ovu olovku! :) Dobro si me sjetila, sutra shopping. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj odlična je! Ja sam kupila highlighter olovku i stvarno ne mrda a odlična je podlog za zlatno sjenilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj nje nije bilo kad sam ovu uzimala al i ona me interesuje :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...