DR. PASHA Ulje marelice za lice i tijelo




Prije nego počnem sa recenzijom, napomenut ću vas na još jedan Dr.Pasha proizvod o kojem ste imale priliku čitati, a riječ je o sapunu od arganovog ulja koji mi se pokazao jako dobrim. Još uvijek ga povremeno koristim, često za jutarnja umivanja i dobro me služi. 

Preko ostvarene saradnje sa Dr.Pasha brandom, dobila sam na recenziranje i ULJE OD MARELICE. 



Dolazi u standardnom Dr. Pasha kartonskom pakovanju, a unutra će vas dočekati tamna staklena bočica od 30ml. 
Tamna bočica, kao i staklena ambalaža vam pružaju sigurnost da će ulje ostati najbolje očuvano.
Bočica dolazi sa pipetom pomoću koje dozirate količinu ulja koju ćete koristiti zavisno od svojih potreba. 



Ulje se može koristiti i za lice, i za tijelo. Kao što vidite u opisu ispod, bogato je raznim vitaminima, mineralima, masnim kiselinama a naročito vitaminom A.
Može vam poslužiti za razne svrhe a ja sam ga isprobala u što više njih kako bih vam prenijela iskustvo. 
Kupuje me sve što navodi da je dobro za akne i bilo kakvu problematičnu kožu, jer Bog zna da me skoro sve zadesilo, pa me tako i ovaj opis oduševio.



Koristila sam ga na cijelom licu, ciljano na podočnjake, za tijelo, ciljano za područja sklona stvaranju strija i suhoće... pa ću se osvrnuti nakratko na sve. 


Na licu sam prvenstveno koristila na cijelom licu, pa onda ciljano za podočnjake. 
Na cijelom licu mi se nije pokazalo kao njega kakva mom licu treba, ali za one koji imaju jako suho lice, ulje bi bilo pravi izbor. 
Meni se u zadnje vrijeme dosta isušilo područje oko očiju, pa sam ulje od kokosa zamijenila uljem od marelice i pokazalo mi se boljim, jer mi se čini da sam jednom imala lošu reakciju na kokosovo ulje. Ne znam zašto ali nisam se usuđivala ponovo da ga stavljam, da ne bih opet dobila probleme na obrazima. 
Ulje od marelice mi fino hidrira okoloočno područje a stavljam ga obavezno svaku noć, a nekad i ujutro ako ne žurim sa nanošenjem šminke. 
Stavljala sam ga i na vrat, jer često zaboravljam to područje, a nekoliko puta sam ga stavljala i na tijelo, i to na mokro, jer sam tako navikla da nanosim sva ulja za tijelo. 
Potrebno je jako malo, ne ostavlja masnoću a miriše ooooodlično
Uveče kad ga stavim djeluje tako umirujuće na mene, a kada nanesem parfem na vrat nakon što sam ga stavila, osjetim da duže traje i da pušta drugačije note nego inače, što mi ga dođe kao drugi parfem, posebno sa Chloe parfemom. 


Sastav je, dakle, ni manje ni više nego čisto ulje marelice


Iznad imate uputstvo za upotrebu, napomenu za čuvanje, kao i informaciju da ne sadrži sintetičke stvari, vještačke mirise i boje. 
Dr.Pasha ne testira svoje proizvode na životinjama. 
Nakon otvaranja se mora iskoristiti u roku tri mjeseca, što mi je veoma žao jer ne znam kako ću to uspjeti. Mislim da će ovo biti jedan od onih proizvoda kojima ću pomno pratiti promjene pa tek onda donijeti odluku kada da ih se riješim. 
Za svaku svrhu ga treba jako malo pa zato mislim da ga neću stići iskoristiti, osim ako ga ne krenem koristiti obilno na tijelu. :D 


Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna, svakodnevno je u upotrebi i jedina mana jeste što ga moram brzo potrošiti, ali bolje prirodno pa da brzo trošim nego proizvod sa dodatnom hemijom koja mi može na duže staze štetiti. 

Koristite li vi nešto od Dr. Pashe? Koristite li bilo kakva ulja i u koju svrhu? 


You may also like

32 komentara:

  1. Nisam probala ništa od Dr Pashe, ali obožavam ulja. Imam ulje lešnika, kokosa, avokada, monoi de tahiti. I zadovoljna sam svakim od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuuh bas si se opskrbila :) Ja imam kokos i monoi de tahiti, i ovu marelicu i bas ih volim za razne namjene :)

      Izbriši
  2. Ja se nisam jos upustala u koriscenje ulja na licu, ali vidis posto koristim kokosovo na okoloocnom delu, mozda bih mogla i ovo da probam u tu svrhu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Snow rece da je kokosovo komedogeno pa ipak izbaci iz upotrebe u tu svrhu a okreni se nekom drugom ulju za okoloocno podrucje :)

      Izbriši
  3. I ja bih verovatno to isprobala na području oko očiju jer se s godinama sve više isušuje (a ionako imam suvu kožu). Hvala na preporuci!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moje...ili sam pocela da to primjecujem otkako citam blogove hehe :*

      Izbriši
  4. Zeno, ne mazi to ulje od kokosa po licu malo je reci da je komedogeno, evo baci pogled na ovaj link, pa ces vidjeti. Kokos samo sto bi se reklo " u se" i na kosu. :-)
    http://cosdna.com/eng/4c2b6d124.html

    Ja trenutno trosim Gameha ulje marelice, 100 ml oko 14 km, miris isto divan, 100 % samo ulje marelice, tamna bocica.
    Mazem ga i po tijelu, posto je vece, pola sam odvojila mami, jer i ja nastojim da ga potrosim za 3 mjeseca. Moze i 4-5, al ako ga drzis u frizideru.
    Probacu i Pashino, kad ovo svoje dokrajcim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdje si bila ranije da mi kazes, jedno vrijeme sam mazala to kokosovo oko ociju i uporedo one skin79 serume i iskocilo mi puno bubuljica bas bolnih ko sto nije dugo, i ja mislila od seruma i njih prestala koristit. Nakon ovog komentara sam ih ponovo uvela :)

      Nisam znala da gameha ima i marelicu, samo kokos sam vidjela, vjerovatno ga nema kod nas al trazit cu. Steta sto kratko traje ali hajde prirodno je pa moze ga se iskoristiti dosta i za tijelo...

      Izbriši
  5. Vjerujem da divno miriše i baš zato kad rok bude pri kraju koristi za tijelo i kad treba i kad ne treba, više puta na dan i ustani u noći pa se opet namaži :D A do tad za područje oko očiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma evo uvodim ga za tijelo samo da bih ga potrosila, zao mi, lijepo mirise ...

      Izbriši
  6. Zanimljiv proizvod, volim višenamjenske proizvode :) Nisam još ništa probala od Dr. Pashe, ali hoću prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Ja se nadam da ti je stiglo tvoje, ako nije javi mi pa da vidimo u cemu je problem :*

      Izbriši
  8. Od Dr.Pashe koristim zlatni melem i sapun shea butter ruza.Zlatni melem koristim ugl zimi kada mi je koza jako suha i osjetljiva.Jedino što meni malo smeta jeste što je prilično mastan, ali kada vidim kakva mi je koza nakon par nanosenja....ovaj mali minus pada u zaborav :) Poslije ove tvoje recenzije svakako cu da isprobam ovo ulje za podrucije oko ociju.pozz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokusaj da ga nanosis samo navece onda, tako je najbolje, ako ti vec pruza dobru njegu a neces da budes masna hehe :)

      Izbriši
  9. Super zvuči, trenutno koristim Dr Hauschka ulje i kokosovo za ispod ociju.. Moram pogledati ima li ga ovde, probala bih i njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uglavnom doktore ove koristimo, ti Hauschku a ja Pashu :D

      Izbriši
    2. ahahahahhah doktori su nam pouzdani :D

      Izbriši
  10. joj i mene smeta kratak rok trajanja :(
    inače zvuči kao zanimljiv proizvod, uvijek sam u potrazi za nečim boljim za oko očiju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto visenamjenski je samo sto sam ga ja planirala za okoloocno podrucje a sad ga moram trositi i na tijelo... Dobro je i na tijelu nego mi zaaao :( :))

      Izbriši
  11. Koristim Zlatni melem i sapun koji su mi genijalni. Kupila sam neki dan sapun od cimeta i maka i momentalno testiram. Ulje marelice zvuči odlično, možda ga upecam negdje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mak i cimet koristi za bedra ako ti ne bude odgovaralo za lice ;)

      Izbriši
  12. Niaam probala Pashino ulje, ali sam potrošila čitavih 200ml ulja marelice kada mi je seboreični dermatitis bio u divljem stanju - izuvrsno mi je smirivalo crvenilo na licu i sve iritacije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma izgleda se bas treba okrenuti prirodi i ovim uljima, i onda se koza smiri kakav god problem ima...

      Izbriši
  13. Molim vas za savjet. Vidim da svi pisete kako ulje marelice divno mirise. Meni se desilo nesto cudno. Prvi put kad sam kupila ulje marelice (Gameha) nije imalo skoro nikakav miris, to mi je bilo ok. Medjutim, neadavno sam kupila novu bočicu i miris je jako intenzivan, ali ne i ugodan... Rok je do 2015, ali se bojim da je mozda uzeglo? Unutra je fino i bistro, samo je miris čudan. Sad mi nikako nije jasno sta sam kupila prvi put, a sta drugi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm...oba puta ste kupili Gamehu?
      Moje Dr.Pasha ulje od marelice divno mirise, ne preintenzivno ali osjetno i lijepo.
      Ne znam u cemu je razlika izmedju ta dva. Ako vam se cini ispravno, onda koristite. Mada ako je skroz prirodno, ne znam kako traje do 2015.te. Ima li ovaj otvoreni poklopac koji pokazuje do kad traje nakon sto se otvori. Moje traje tri mjeseca. Pronadjite to na bocici...

      Izbriši
  14. Nisam isprobala dr.Pasha proizvode, ali rado koristim Gameha ulje od marelice na licu, s obzirom da mi moja koža to dopušta.. ali ipak ulja češće koristim za njegu kose nego kože, valkda iz navike, ko će znati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto se tice lica, meni ulja najvise odgovaraju na podocnjacima, a sva ostala i ja najradije primjenjujem na kosi :)

      Izbriši
  15. Ja sam dosta dobrih recenzija pročitala o dr.pasha proizvodima ali još nisam probala nijedan ... svaki put nekako preskočim, ali mi se mak i cimet sapun čini zanimljivim jer cilja na mitesere, a oni su česti gosti kod mene :)

    OdgovoriIzbriši
  16. rok trajanja mu je 18 mjeseci koliko ja vidim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 18 mjeseci nakon sto je napravljeno a ikonica koja pokazuje 3m i otvorenu posudicu znaci da proizvod treba potrositi u roku od 3 mjeseca nakon otvaranja.
      Kao sto ti npr na nekom soku pise rok trajanja neki tamo za dva mjeseca ali kada ga otvoris, neces ga toliko dugo povlaciti po stolu nego ga popijes za tri dana :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...