Flormar Maxxl volume lash maskara

Možda ste dosad primjetili da moje trepavice i ja preferiramo maskare sa gumenim četkicama, pa neka vas ne iznenadi današnja recenzija jer je riječ o još jednoj. 
Ovaj put je to FLORMAR MAXXL VOLUME LASH MASKARA. 

Iako sam pronašla maskaru koja mi odgovara a znate o kojoj se radi, nikad ne prestajem da istražujem pa sam odabrala i ovu na isprobavanje kada su mi iz Flormara ponudili saradnju. 




Izgled maskare vidite iznad - to je jedna bucka u metalik sivoj boji sa crnim slovima preko. Iako mene ove bumbaste ambalaže odmah asociraju na to da je i unutra jedna bumbasta četkica, ova me izgledom vara. 
Četkica je gumena a sadrži 8ml. 



Maskara obećava da će bogatom teksturom produžiti trepavice i dati im volumen i dati im onaj raščešljan izgled koji ja volim. One by one! 
Padam na takve opise jer je to ono što tražim. U sušini dovoljno je da kaže da će mi ih razdvojiti jednu po jednu i moja je! 
Meni to znači volumen - tj. što ih je više, to je bolje. :) 

Kao što sam i pretpostavila, nisam pogriješila što sam je uzela iako se na prvu nismo složile. Mislila sam da ne može parirati mojoj omiljenoj maskari, ali jeste poprilično dobro, iako i dalje lutam između njih dvije. 

- Iz maskare izađe sasvim dovoljno, ne ulijepi mi ih, fino ih raščešlja te im tako daje volumen a bogme i dužinu, iako s tim nemam problem. 
Ne ostavlja grudvice.

- Ne suši se brzo, što joj na momente daje blagu prednost. 
- Nažalost, ambalaža brzo se umrlja pa ostavljam otiske prstiju po njoj kao dokaz korištenja. ;) 

- Nemam problem dok je skidam ali i kada mi je na očima ne preslikava se i ne trusi se.






Lice mi je bilo u lošem zimskom stanju pa zanemarite kožu a fokusirajte se na efekat koji je ostavila maskara na mojim trepavicama. 

Da sumiram: Svako od nas ima različite trepavice, i svakoj odgovara drugačija četkica. Znam da sam neke nagovorila da kupe onu prošlu maskaru koju sam hvalila i da se nekima svidjela a nekima ne, pa ne bih htjela da budem odgovorna za propale kupovine i ovaj put pa vas moram upozoriti da moje trepavice vole gumene četkice i samo takvima sam oduševljena. 

Ako i vašim trepavicama odgovara ovaj tip maskare, onda ima moju preporuku, a ako ne, nastavite da tražite onu koja vama prija. ;) 

U Galantu košta 6,50KM, dok cijene variraju na Flormar štandovima. 
Koje četkice vole vaše trepavice? :) 



You may also like

Broj komentara: 18:

  1. 5 godina nisam uspjela da se našminkam samo sa jednom maskarom... moram kombinovati barem 3 ali isto preferiram gumene četkice. Ona Golden Rose roza je užas živi, hvala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hajd jeftina je bila za isprobat, nisam ti izbila 100 maraka iz dzepa :D

      Izbriši
  2. Ja nikako da nađem pravu maskau, imam jako duge, teške i ravne trepavice i skoro nikad ne uspijem dobiti efekat koji želim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na slici vidis da su i moje duge i ravne, ali eto ako nista kombinuj ovakve gumene za cesljanje a probaj sa uvijacem ako volis uvijene... :)

      Izbriši
  3. Po opisu bi se i meni svidjela, ali sve je to ipak dosta individualno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa upravo tako, maskara koja je meni omiljena nekome je krs tako da.. :D

      Izbriši
  4. Stvarno pružaju lijep efekt trepavicama! Inače i ja volim gumene četkice. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se četkica i efekt na tvojim trepavicama. Moj tip maskare:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imaš baš lijepe trepuške! Meni je svejedno kod izbora četkice, možda u zadnje vrijeme ipak preferiram više ove gumirane, recimo Loreal false lash wings maskara ima baš čudno dizajniranu gumiranu četkicu, a meni je bila odlična ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      A ne znam, meni skoro pa svaka gumena odgovara..Ne volim one bumbaste samo, i sa ostrim cetkicama...uzas mi naprave :/

      Izbriši
  7. Odlicno izgleda efekat! Bas ti hvala, evo opet troska:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Imaš divne trepke :) Otkad su se pojavile maskare s gumenim četkicama, ne odvajam se od njih :D

    OdgovoriIzbriši
  9. OBOŽAVAM ovu maskaru <3
    trenutno imam hrpu drugih neotvorenih, ali kupit ću je opet jednog dana :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja bih stalno isprobavala maskare ali sad se drzim gumenih pa eto eksperimentisem s njima :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...