Flormar terracota powder #23

Ako dosad niste primjetile koliko kukam za The balm Mary Lou-manizer highlighterom (mora se naći nova riječ za ovo, mora!), onda ću da ponovim još jednom da mi je uz Naked basics paletom u vrhu WL.
I tako, kada ne možete da ispunite sebi vrh WL, onda tražite privremene zamjene dok ne dođe nešto bolje. 

Tako sam i ja iskoristila priliku da od Flormara kroz saradnju zatražim nešto što bi mi služilo kao hajlajter. (po Vuku :D)

Kako sam vidjela da su njihovi Terracota pečeni puderi onako fino sparkly i da imaju fine nijanse, tražila sam, predomišljala se tristo puta i na kraju se odlučila za nijansu pod brojem #23. 

Vama za početak ostavljam sliku da se i vi predomišljate do sutra koji biste uzele. 




Moj se nalazi u prvom redu, četvrtom džepu. ;) 

Prvi red mi je zadavao najviše muka ali kako je 23-ica nudila dvije jasno odvojene nijanse, odlučila sam se za njega. 
U planu mi je bilo koristiti tamniju nijansu kao bronzer, a svjetliju za posvjetljivanje. To i bi... 





Malo suhoparnih činjenica o proizvodu :) 

- dolazi u mat crnoj plastičnoj ambalaži
- ima zaštitnu naljepnicu tako da znamo da proizvod prije nas niko nije pipkao (toliko poštujem svaki brand koji ovo radi)
- unutar ambalaže ima malo ogledalce, kada otvorite nalazi se sa stražnje strane gdje je natpis flormar
- proizvod ima 9 grama
- nakon otvaranja predviđeno je da se koristi 18 mjeseci 
- zatvara se "na klik" :) i to dovoljno čvrsto da znate da vam se neće samo otvarati i rasipati u neseseru ili gdje već držite šminku


slikano bez blica


slikano pomoću blica

Kada otvorite ambalažu, dočekaju vas skoro pa dva proizvoda u jednom. 
Lijevu stranu možete koristiti kao bronzer, a desnu za posvjetljivanje određenih dijelova lica a to su najčešće jagodice, luk obrve i šta već želite istaknuti i "podignuti". 

Usudit ću se i reći da bi se ovaj terracota puder mogao čak koristiti i umjesto sjenila jer ne vidim razliku u teksturi između njega i terracota trio sjenila koje imam.

Lijeva strana je, dakle, bronzer sa sitnim zlatnim shimmerom, a desna je boja šampanjca također sa sitnim zlatnim shimmerom. 
Kako imam više bronzera, a i ova nijansa mi djeluje previše jaka za moj ten u ovom periodu godine, više trošim ovu desnu stranu i zasad me dobro tješi dok ne naručim Lou-manizer :) 

 slikano bez blica

slikano pomoću blica

Postoji opcija i da koristite obje nijanse zajedno, i tada baš lijepo izgleda ako se ne pretjera, jer vidjet ćete na slici sa blicem da možete previše sjajiti na slikama. 

 slikano bez blica

slikano pomoću blica

Nadam se da vam se sviđa koliko i meni, posebno hajlajter kojeg koristim više nego tamniji dio. 

U Galant-u košta 7,80KM ali zavisno od prodajnog mjesta, cijena je većinom neznatno veća. 

Za one koje štedljivo paze na svaku potrošenu marku, ovo je odličan proizvod jer dobijete 2 u 1. 

Koristite li nešto od Flormara? Koji highlighter vam je najbolji? 

                                                               *proizvod ustupljen u svrhu recenziranja



You may also like

Broj komentara: 19:

  1. Kad već tražiš zamjene za top WL, uzmi Flormar mat sjene - meni su skroz sklonile Basics sa WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj nesto kad je na wl, tamo je i gotovo :)) mogu ja i artdeco da sklopim paleticu ali sta cu kad me vuce na basics :$

      Izbriši
  2. Koristim flormar lakove, a na gore navedenoj paleti bih definitivno odabrala 22-icu :) ili 26-icu, nije mi loš ni ovaj tvoj, super mi je što je kako kažeš dva proizvoda u jednom i definitivno bi se moglo koristiti i kao sjenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 22-ica je stvarno lijepa, sigurno super izgleda na licu :) ali ovo sam uzela jer su odvojene nijanse...

      Izbriši
  3. Divan je, ja sam se dvoumila da li njega ili 21 i odluka mi je ipak pala na 21 jer imam nekoliko hajlajtera pa da ne gomilam. A 21 je ipak manje shimmerast.
    U svakom slucaju mislim da si super odabrala, jer jest da su i ostali fini, ali mislim da su dosta ili bronzani/zlatni ili idu vise kao rumenilo, prvi red 20, 21 i taj tvoj su meni najljepsi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se dvoumila izmedju ta dva najvise, cak i 20 i 22, ali za 22 nisam bila sigurna da nece otici previse na rumenilo a nisam to htjela :/
      I ja sam zadovoljna sad ovim, posebno ovim svjetlijim dijelom il kad pomjesam malo :))

      Izbriši
  4. Previse je to sjaj za moj ukus, ali kao senke bi mi bile ok. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se ne svidja, uvijek mozes pokloniti onom uljezu iz kupaonice :D

      Izbriši
    2. U paklu ima lonac samo za tebe.

      Izbriši
    3. A ti ces doci da se krckamo zajedno :D

      Izbriši
  5. Sviđa mi se jako. Obožavam Terracotta bronzere i rumenila. Odlična zamjena za highlighter!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja patim za Mary lou :((. Sviđa mi se ovaj proizvod, vjerujem da bih i ja više nosila ovu sjetliju nijansu, i dobro si napisala, zašto se ne bi moglo koristiti kao sjenilo, ja se često na taj način snađem ukoliko nemam određenu nijansu sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sta god se moze koristiti kao multi-fulti :)) treba koristiti :D

      Izbriši
  7. Prekrasno :) Meni se nekako najviše sviđa 22 i 26, a i tvoj je divan, ma svi su mi lijepi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepi su ali oni su mi vukli vise na rumenila pa se nisam za njih odlucila, a jesu stvarno skoro svi lijepi zavisi za sta ih namijenis :) :*

      Izbriši
  8. Melisa, u CM-u ti je Catrice highlighter snizen na nevjerovatne 3KM, pa probaj, meni je odlican :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi i ti sebi flormar umjesto UD basics :D hahah ne mozeee, hocu mary louuuuuuu :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...