Flormar terracotta trio sjenke 03

Danas na redu ponovo predstavljanje povoljne a dobre kozmetike turskog brenda Flormar. 
Imale ste priliku da čitate o ružu iz Cashmere deluxe kolekcije kojeg i dalje nosim skoro svaki dan, kao i o teracotta puderu. 

Idemo dalje...trio sjenke! :) 




Dolazi u standardnom plastičnom crnom mat pakovanju i zatvara se "na klik". 
Ima zaštitnu trakicu tako da znate da je pakovanje uvijek bilo samo vaše. 
Unutra ima malo ogledalce koje je možda ipak premalo i samim tim bespotrebno. Ogledalca su mi potrebna u npr. kamenim puderima za popravke i sl., sjenila nikad ne nosim u torbici za prepravke. :) 
Sadrži 5grama i trebalo bi da se iskoristi u roku od 18 mjeseci nakon otvaranja. 



Sjenila su pečena, imaju tri odvojene nijanse i dosta shimmera. Namjerno nisam očistila sliku kako bih vam vjernije prikazala kako izgleda sjenilo svaki put kad se otvori i nema svrhe da ga se čisti po plastici jer je shimmer jednostavno takav da se malo rasprši okolo. 



Ovdje je malo dotjeran za slikanja pod blicem kako biste jasnije vidjele o kakvom shimmeru je riječ. 
Moja nijansa pod brojem 3 se sastoji od bijele, smeđe i roskaste nijanse. 
Na prvi pogled sigurno već imate ideju gdje koristiti koju nijansu, s tim da moram dodati da se roskasta nijansa može fino koristiti i kao nešto između rumenila i highlightera. 



Sjenilo je pečeno i sa puno shimmera pa vam je jasno da vam neće uspjeti da ga nanosite bez baze. Dakle, baza je baš baš neophodna
Na slici iznad možete vidjeti swatch bez baze a dole ogromnu razliku sa bazom. 
Shimmer se ne trusi a sjenila ostanu u onom krugu gdje ste ih i nanijeli dok je bez baze skroz druga priča.
Meni to ne predstavlja problem jer ni sama ne znam kako sam dosad živjela bez tog proizvoda ali to je i razlog zašto mi se look svodio na tuš i maskaru. :) 



Nijanse koje su vam na raspolaganju su sljedeće:


Koštaju 6,50KM u Galantu, ali ponovo napominjem da je obično u drugim prodajnim mjestima cijena neznatno viša ali imate mogućnost da naručite iz Galanta na svoju kućnu adresu.



                                                               *proizvod ustupljen u svrhu recenziranja



You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Preskačem sigurno :) ne volim pečena sjenila i još što kažeš da je neophodna baza... nije to za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste zeznuto raditi sa pecenim, sta god je u pitanju ali eto...

      Izbriši
  2. stvarno je razlika s bazom i bez, trudim se koristiti sjenila koja su dobra i bez baze jer mi se ne da (i nemam vremena) svaki put za baš sve korake u rutini, tako da preskačem. ali su im zato lakovi, ruževi i rumenila fenomenalni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te :)
      A obrati paznju na cashmere deluxe ruzeve, o jednom sam i pisala :*

      Izbriši
  3. Imam 06 i trenutno su na čekanju jer sam jedno vrijeme samo njih koristila. Uglavnom nanosim vlažnim aplikatorom i olakšam sebi posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni to losa ideja, skroz sam zaboravila da se pecena sjenila mogu nanositi i vlaznim aplikatorom,,,

      Izbriši
  4. Ovo mi se cini kao najbolja kombinacija, od ponudjenih. Inace imam jedan Avonov trio, skoro identicnih boja, ali je najsvetlija nijansa mat i ne moze se pokupiti nikako, ni cetkicom, ni pristima, ni spatulom.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje se bas fino pokupi ta svijetla ali mi je najljepsa ipak ova roskasta :)

      Izbriši
  5. Ljepa kombinacija boja,jako mi se sviđa i tvoj post:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako, jako mi se dopada ova tvoja nijansa od svih ponuđenih :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...