Loreal smokey Les ombres Nude lingerie

Drage moje, malo sam u stisci s vremenom, pokušavam da se organizujem što je bolje moguće pa tako grabim svaki slobodan trenutak da pročitam vaše postove, napišem svoje i odgovorim na komentare.
Znam da je vama vjerovatno parola -kad god došlo, dobrodošlo-, ali ja ovaj svoj hobi jako volim, i trudim se da ga održim. 

Ne znam postoji li osoba kojoj se iduće nijanse neće svidjeti, pa se nadam da će vam biti drago pogledati sličice ove Loreal paletice.

Naziv je NUDE LINGERIE, a sadrži četiri shimeraste nijanse koje su odlične i za dan i za noć, a naročito za one koje vole sjenila ali ne vole upadljive boje na očima.




Prva slika je namjerno uslikana blicem jer sam htjela da jasnije vidite kakve su to boje, dok je dole uhvaćena na dnevnom svjetlu, mada znate kakvo je sada šućmurasto vrijeme i kako je teško realno uhvatiti boje. 
Neka bude da je negdje između ali na swatchevima ispod se najbolje vidi. 



U paletici ćete dobiti 4 nijanse koje ćete iskoristiti u roku od 24 mjeseca, ili nećete, ali ćete dooobro paziti na promjene! 
Loreal je nama neiskusnima i nevještima dao uputstvo kako da koristimo ovo sjenilo, označavajući brojevima gdje koja nijansa ide ali iskreno ja nisam pobornik toga da se koristi isključivo ova šema jer svako od nas ima drugačiji oblik oka i drugačije kapke pa ste ipak na kraju krajeva prepuštene same sebi i odlučivanju šta bi bilo najbolje. 



Uopšte više, hvala Bogu na tome, ne mogu zamisliti nanošenje sjenki bez baze jer to je totalno druga priča pa tako je to slučaj i kod ovih. 
Nakon toga je boja intenzivnija, ne trusi se i ostaje na kapcima koliko god ja to želim.

Prva nijansa vam može poslužiti za unutrašnji kut oka, posebno nas sa usko postavljenim očima kako bi ih vizuelno malo razdvojili. Pošto je svijetla i ima malo shimmera, jako dobro služi i kao highlihter na vrhu jagodica, i ispod luka na obrvi. 

Druga nijansa je divna tamno bež nijansa, ako me razumijete(najbolje se vidi na prvoj slici uz blic), lijepa čak i kad se nanese sama ali meni najčešće služi za ublažavanje prelaza prema ovoj tamnoj. 

Treća nijansa je nažalost na swatchu uvijek ispadala više narandžasta nego roza i na kraju sam odustala od pokušaja da uhvatim kako izgleda na swatchu, također se najbolje vidi na prvoj slici kakva je zapravo. Kao i druga, služi za ublažavanje tamne nijanse na pregibu. 

Četvrta nijansa, najtamnija, zna se ide u pregib, koju ublažim kao što sam rekla većinom ovom drugom ili trećom nijansom. 



Koristite li Loreal sjenke? Šta mislite o paletama sjenila, da li vam je uvijek jedna nijansa neiskoristiva? 

Ja ovdje koristim svaku, danju i noću, ali inače sam takva da se zakačim na jedan komad šminke i zapostavim ostale kad imam nešto novo. 

Kakve ste vi po tom pitanju? 


*pr proizvod


You may also like

22 komentara:

  1. Imam ovakve sive i prezadovoljna sam, inače nisam nešto luda za Loreal proizvodima, ali sviđaju mi se ajlajneri i tečni i gel (odlični, ne zna se koji je bolji) i neke maskare. Kupicu ovo ako ulovim negdje na snizenju, iako im previse ovakvih nijansi, ali ih obozavam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je tek ponesto razocaralo ali sad mi cak ne pada na pamet sta, ali znam da znaju omanut :)
      Bude ovo cesto na snizenju :) a nijanse su svakodnevne!

      Izbriši
  2. Koristim ona Ifaliblle sjenila nekad jer su mi super pigmentirana. Ova su divna iz palete, al mi je najdraža ona paleta sa žutom i ljubičastom nijansom. Inače, rijetko kad trošim sve nijanse u paleti, uglavnom je to jedna ili dvije i to je šteta. Ali šta ćeš. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja ne znam gdje bih zutu iskoristila, nisam toliko smjela :)) namjerno sam to pitala jer rijetko ko iskoristi bas sve nijanse podjednako...

      Izbriši
  3. od loreala imam jedino maskaru onu najnoviju a sjenila i ostale stvari nisam imala prilike probati

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako su lijepe, i vrlo prakticne. Meni se svidjaju i takve sjenke u kombinaciji sa tirkiznom, bas me mame svaki put, a sve se kontam- kad cu tirkiz nositi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam toliko smjela a ni vjesta u sminkanju pa se drzim ovih sigurnih boja :))

      Izbriši
  5. Aj em nat impresd. Nekako su mi bledunjave i taj šimer, meh. Lepše izgledaju u kutijici. :) I ta rđava narandžasta mi je meh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni odgovara sto su bledunjave, fine su mi i za dan a za noc ubacim malo jace mono ljubicaste sjene da to pojaca...

      Izbriši
  6. Lepe, nosive nijanse, samo bih više volela jednu zaista tamnu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Boje su bas lijepe i fino si ih "uhvatila"

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja inače volim ovakve nijanse i uvijek ih nosim.Koristila sam Loreal sjenke prije neke 2,3 godine (ona linija koju je reklamirala P.Cruz) i odlične su mi bile.Vidjeti ću da i ove probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja nekako vjerujem da se barem to sve slicno vrti u krug a da se mijenjaju ambalaze pa ako su ti se svidjale te, onda ce i ove ;)

      Izbriši
  9. Nijanse baš po svačijem guštu. Slažem se! Super izgleda,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ne znam nikoga kome ne bi pristajale jer nisu upadljive a boje su blage...

      Izbriši
  10. Jako mi se dopadaju, mada moram priznati da već dugo nisam kupila L'Oreal sjenila :) I da, uvijek, ali baš uvijek u paleti imam barem jednu nijansu sjenila koju nikako ne koristim :/ Zašto?

    OdgovoriIzbriši
  11. Nemam puno iskustva s Loreal sjenila, a ova su mi divna :) Sve nijanse mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni, ali ove dvije srednje naizmjenicno koristim, u svakom slucaju iskoristive :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...