New Year's New In :)

Eh, da mi polako uđemo u 2014.tu sa jednim new in-om :)
Bilo je praznika, poklona, bila sam bolesna pa sam se častila, životari se... :P

Znam da neki ne vole new in, favorite, ni empties, ali meni su najdraži postovi za objaviti a i za čitati...to uvijek prvo otvaram! 
New in mi služi da se lakše organizujem kada vidim o čemu vam se opširnije čita, favoriti su tu za moju dušu da saberem šta sam najviše koristila u proteklom periodu, a empties da vidim da zapravo nešto i trošim a kada ih čitam kod drugih, znam da je tu onda najpotpunija recenzija. 

Da ne tušim... ;) 






Kako mi je jedva šta smirivalo tjeme jer izgleda imam seboroični dermatitis, kupila sam Vichy šampon za osjetljivo tjeme koji mi je dosad pomagao sa, tada sam mislila, peruti. 
(Čini li se samo meni ili većina blogerki kao za inat ima vazda nekih problema, kao da se sve sručilo na nas. Ok, prikupljamo informacije, testiramo na sebi i savjetujemo, ali nekad..što je previše, previše je!) 

Napokon sam našla žrtvu za pola-pola naručivanje Ben nye banane, pa mi je Jasmina čak i original ambalažu prepustila ( jer sam površna i tako to :D). 
Ponovila sam kupovinu LUSH Mask of magnaminty jer mi je naaajbolja! Recenziju sam pisala pa pročitajte ako niste... 

Skoro sam našla zalutali tester Shiseido sun protection pudera koji mi je nekad poslala Sara Nyx i oduševila se, i kud ću, šta ću, kupim ga... :/ Nijansa je SP40 i nažalost volim ga. Zašto baš u njega da se zaljubim? 

Kao što sam pomenula, ostvarena je saradnja sa brendom Flormar pa sam i od njih uzela ruž Deluxe cashmere stylo 23 o kojem sam vam već pisala, zatim Terracota powder, trio sjenila i maxxl maskara a za sve slijedi recenzija uskoro. 

Na slici se krije i Oriflame ruž u olovci koji mi je prijateljica proslijedila ali nažalost slabo se vidi jer se stopio sa crnom pozadinom, iza Flormar ruža je. :) 


Ponovila sam kupovinu Garnier malog zelenog skidača šminke sa očiju. 

Kako mi vrag nije dao mira, do kraja godine u CM-u sam morala da iskoristim 5KM od sakupljenih bodova, a Bourjois je imao popust, pa sam požurila da isprobam Flower perfection puder, jer mi kao nije dosta pudera. (blogovanje uzima svoj danak) Bio je samo 15KM. Morala sam. Ok, nisam. Pa šta i ako jesam? 

Kupila sam i novu četku za feniranje u DM-u jer mi je trebala neka koja nije metalna a većina ih je takvih. Metalna vam više oštećuje kosu ako niste znale jer se fenom taj metal više zagrije i tako vam ispuca kosa. To ne želite. 

Trudila sam se da nađem Hipp intenzivnu kremicu o kojoj trubite ali je nema, pa sam umjesto nje uzela ovu sa bademovim uljem. 

Dobila sam i Deborah kist za nanošenje tečnog pudera, a nesposobna sam da to radim bilo čime što nisu prsti pa ćemo vidjeti kako ću se snaći u tom izazovu.

I love vanilla&ice cream mi je omiljeni miris od I love proizvoda. Imala sam losion i piling pa je malo i gel za tuširanje došao na red, idući je puter :) 



Maybelline mi je poslao divan paketić, zajedno sa Garnier i Loreal proizvodima i radujem se isprobavanju i recenziranju. Još jedan puder, znam, ali ovaj nisam tražila. :D 



Sa ASOS-a je stigao i ovaj River island neseser u koji može stvarno dosta toga da stane a još ga imate za naručiti pa vam ostavljam link ako se i vama sviđa. 



Znam da sam mobitel kupila tek prije 2 mjeseca i u početku je bio dobar ali postoji izgleda neki problem sa LG porodicom mobitela i svi su krš. :) Toliko.
Sad imam Samsung S3 mini i fercera k'o lud! I ima svoju Carpisa torbicu i čeka masku pa da bude full opremljen. 

Puno biste mi pomogle ako kažete o čemu biste najradije i najprije čitale, pa da požurim koliko god je to u mojoj mogućnosti. 

Nadam se da ste se i vi častile i da su vas častili i da su vam dobro prošli praznici. 

Djevojkama koje slave čestitam Badnjak i Božić! 

Uživajte! <3 


You may also like

Broj komentara: 47:

  1. divni noviteti <3

    a ovo da su se svi problemi srušili na nas blogerice ima moj dečko objašnjenje - to nam je zato jer se stalno mackamo nečim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nam je tako dok se mackamo, sta bi bilo da se prestanemo pazit? Hehe

      Izbriši
  2. Fini noviteti. Meni je Ben Nye bio na listi, i onda sam skontala da mi je prezut i sad se ne usudim naruciti neku drugu nijansu jer ko zna kakve su, strani blogovi mi nesto nisu od pomoci.
    I ja sam se ponovila sa I love i takodje vanila, taj mi se uz borovnice jedini i svidja. Al jesi skontala da ne mirisu kupka, losion, a ni butter isto.:-)
    Vidjeces da ces se Samsungom preporoditi, ja sam davno batalila LG, sve i jedan mi je bagovao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto meni je nijansa dobra ali opet za matiranje cesce posegnem za rimmel stay matte u kamenu nego za bananom :/
      A primjetila sam, piling mi je skroz drugaciji a tusiralica i losion su tu negdje...
      S mobitelom sam se bas preporodila, poslije dva LG-a, tek ovo zovem mobitelom!

      Izbriši
  3. LG mobitel je pravo smeće, nek mi oproste u LG-u, inače volim njihovu tehniku ali neka telefone prepuste sposobnijima :-)

    divni noviteti, ja bih čitala o Loreal kamenom puderu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se u pocetku ponadala, ali to je bilo da me zavara da nije smece hahah i onda je poceo da pokazuje prave boje :D

      Izbriši
  4. Divni noviteti, slazem se sa MakeUp Arenom bilo bi divno da napises recenziju za Loreal puder i pls daj sansu tom Deborah kistu za nanosenje pudera. Vec dugo se neckam da li da ga kupim, jer bas kao i ti vjerna sam svojim prstima, ali kist mi uz redovno ciscenje djeluje vise higjenski, a do sada nisam pronasla na nasem trzistu neki drugi kist namjenjen za nanosenje tecnog pudera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat cu pa javim utiske za ovaj kist mada sam ja uvijek radije htjela onaj gusti ravno rezani, ili bockalicu ili jedan RT kist ali ovaj je poklon pa cu krenuti od njega :)
      Hvala ;)

      Izbriši
  5. Haha, samo pare trosis! Mnogo mi je zao zbog tvoje silne ljubavi sa Shiseidom, prava si mucenica. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekad se moooora, zima je dosla a tad sam mnogo neraspolozena :D to je cisto zbog zdraaavlja, da se ne padne u depresiju :))

      Izbriši
  6. stvarno super prizvodi. Ovaj garnier odstranjivac za sminku je super,potrosila,ali uvijek zelim nesto novo da probam,pa ga vjerovatno necu ponovo kupiti. Probat cu njihovu micelarnu :) koliko si platila ovu cetku za feniranje, i kakva je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isprobavala ali mu se nekako uvijek vratim :)
      Cetka mi je odlicna, preporucila bih bilo koju a da nije metalna i da joj cesljici nisu metalni. Ova je bila oko 13KM u DM-u.

      Izbriši
  7. Ne razumijem ljude koji ne vole New in, to su najbolji postovi :D mahaluše u nama :P
    Odličan New In, pola stvari sam već bacila na WL haha :D Interesuje me Flower Perfection, dosta su podijeljena mišljenja..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj da ih ima, i ja se cudim ali eto procitala sam da su nekima suvisni :/
      Sta si bacila na WL,pricaj? :)
      FP je cak i kod mene podijeljeno misljenje haha, jedan dan dobar a drugi dan me previse matira. S njim bukvalno ne treba nikakvo matiranje preko, mislim da sam se dosad tu znala zeznut...a super je, al i dalje nije skinuo mok vichy dermablend sa trona :)

      Izbriši
  8. Joj sve si kupila sto mi se svidja! Moram i ja da probam taj Shiseido puder! A i banana puder! Mnogo mi se svidjaju L'Oreal senke bas su super boje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Virkala ti krisom na WL :p
      Loreal sjenke...boje bas kakve volim!

      Izbriši
  9. Divni noviteti ;)Nek si se pocastila :) vec skoro godinu dana imam S3 mini i bas ga volim...i ne planiram ga mijenjati sve dok ovako slusa :) i da,pored svih ovih kozmetičkih novitete meni su pale u oci knjige pravopisa i gramatike bosanskog jezika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene slusa, samo mi je zao sto nije bijeli, nikad nisam imala crni mobitel pa cak i kad su one cigle bile :D
      Da, da...puno literature iza jako bitne :)))

      Izbriši
  10. Volim grdosija četku za kosu i najlakše rukujem s njom :) Da svi puderi mirušu kao Bourjois FP svijet bi bio ljepše mjesto i obrazi bi bili mirsniji za poljupce :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *mirišu (znam ja kako se kaže :)

      Izbriši
    2. Grdosija je predobra, nisam se pokajala...
      FP stvarno mirise super, da se zadrzi i duze ne bi mi smetalo :)

      Izbriši
  11. Ja bi da procitam kako je tebi legao flower perfection. Meni je extrica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je ali i dalje nije zamijenio vichy dermablend, voljela bih da ti njega probas pa da i ti uporedis :)

      Izbriši
  12. Fenomenalni new in, posebno mi je preslatka ova torbica <3

    I ja biii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostavila sam link za asos, preslatka je, naruci :)

      Izbriši
  13. I ti si se vidim usrećila sa LG mobačom, ka i ja. Ne volim ga niti malo i jedva čekan da mi istekne pretplata i uzmen ako triba i Alcatel, al LG nikad više. Inače, super noviteti Shiseido puder ne mogu nahvalit dovoljno, obožavam ga! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rijesi se i ti Lg-a...obavezno na samsung, promjena vise nego evidentna :D
      Shiseido sam i ja vrlo brzo zavoljela <3

      Izbriši
  14. Joj super je sve:) Mene zanimaju loreal sjene i flormar trio:) Imam taj I love gel, savršen je:) Ja dugo imam samo Samsung telefone,sad imam još S II i prezadovoljna sam, sigurna sam da će te mini super služiti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S2 je meni dugo bio zelja, cak i sad bih ga htjela :) drzi cijenu vise nego bilo koji :)
      Bit ce recenzije, sve uslikano, samo da me lijenost napusti :)

      Izbriši
  15. Divni noviteti, bas si se ponovila.:)) I ja sam razmisljala da uzmem LG ali sam procitala toliko negativnih utisaka i na kraju zavrsila sa Samsungom s3.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je pa si se informisala na vrijeme. Ja sam imala LG L3 pa sam mislila da je do njega i predjem na kao bolji LG L7. Medjutiiiim, on me i vise nervirao i malo mu je falilo da ga frljaknem :))

      Evo ja imam mladjeg brata tvog mobitela :D

      Izbriši
  16. Divni noviteti, sve mi se sviđa, a pogotovo Loreal sjenila, volim takve nijanse. Divne su mi i knjige u pozadini :) Jesi pravnica ili pedagoški djelatnik (pitam zbog knjiga)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i meni su sjenila divna, koristim ih i za noc i dan, skroz prilagodljiva a umjerena :)
      Knjige u pozadini su neke moje, a neke sestrine :)
      Ona je zavrsila psihologiju-pedagogiju a ja pravo :)

      Izbriši
  17. Drago mi je da si pronašla nešto za smirivanje "kako smo do sad mislile peruti" :D, možda i ja bacim oko na njega, premda se meni ovo moje ne pojavljuje više često, kuc kuc u drvo :) Neseser i mobitel i futrola za mobitel su mi preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah obje smo bile u zabludi...pa eto i meni hvala Bogu bolje zbog sampona ili zato sto je zima na izlaznim vratima izgleda :) meni inace najgore stanje vlasista bude na pocetku zime...
      Hvalaa :) :*

      Izbriši
  18. Super new in, ja jučer kupila shiseido puder, danas bila kod zubara, doslovno me okupao sa vodom i puder idalje na mjestu, happy happy :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah e pa tako se testovi polazu :D bravo shiseido!

      Izbriši
  19. Jaooooo koje divote! Predivnoca!! :D Bas me zanima tvoje misljenje o Shiseido puderu :))

    OdgovoriIzbriši
  20. Ima tu puno stvari koje volim :) Ben Nye super obavlja svoj posao, a taj Bourjois puder bio mi je jedan od dražih :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Uh, meni se sve sviđa od izabranoga ;).

    OdgovoriIzbriši
  22. Najs draga :D :D
    Ne mogu te uopće kriviti što voliš Shiseido puder :) :)
    Btw, i ja sam danas bila vrijedna, počastila sam se nekim stvarčicama, među njima i Lushem (iako sam naručila drugu masku, ova mi je na WL otkako si pisala o njoj i sve me više privlači) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma hajde sta cekas :) mislim da bi ti bila od koristi za saniranje posljedica od sapuna :*

      Izbriši
  23. Predivni proizvodi..i ja sam zapela za Shiseido puder i bome ga obožavam :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih ga cesce koristila da ga imam u neogranicenim kolicinama ali kako gledam sigurno cu ga ponovo uzeti cim se potrosi :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...