Novogodisnji manikir China glaze + Golden Rose

Dugo me nije bilo u Matching manicures nedjelji jer to prepuštam spretnijima. Krenula sam, i vidjela da ja nisam za toga :) 
Ali to me ne spriječava da vam pokažem svoj omiljeni lak za nokte kojeg sam morala mazati u novogodišnjoj noći :) 

Predstavila sam ga i ranije, a i navela u postu o najdražim lakovima u 2013.-oj godini ali kako sam našla finu kombinaciju uz njega, ponovo sam ga uslikala. 
Koristila sam čak i šljokice što je kod mene rijetkost, pa time i još jedna prilika da se sve to zabilježi. :) 

Možda već znate da se radi o China glaze Charmed I'm sure laku iz jesenje kolekcije.
Uz njega sam koristila i Golden Rose Impression lak za nokte koje iz nekog razloga vidim da rijetko ko koristi. Nijansa je 07, koja u sebi ima male "dlačice" plave i roze boje, na momente i ljubičaste. :) 









Kada bi svaki lak imao teksturu kao ovaj China glaze, gdje bi mi kraj bio? :) 

Šta ste vi mazuckale u novogodišnjoj noći? 


You may also like

Broj komentara: 11:

  1. Kako ja volim ljubičaste nijanse !!! Sivan GR i Dear skin će ga kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Već sam rekla da mi je ovaj CG san snova! I stalno me nijansa podsjećala na neki lak koji sam imala davno, ali nikako se nisam mogla sjetiti koji - Manhattan lotus effect 65W :) (http://www.parokeets.com/en/2011/05/manhattan-nail-polish-swatches-31a-53r-65w/)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slicni su ali cini mi se da je ovaj CG malo hladniji i vise ljubicast a lotus malcice vuce i na bordo :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...