Pocetak 2014.-te uz puno fotografija

Morat ću prvo iskoristiti priliku da vam poželim puno zdravlja u 2014.oj, uspjeha, smijeha, lijepih trenutaka sa dragim osobama, unutrašnji mir, sposobnost da se radujete zbog sebe ali obavezno i zbog drugih, da vam se sve želje ostvare, da sanjate o idućim željama, mnogo ljubavi i na kraju - da ste svaki dan prelijepe i dotjerane ;)


Započinjem ovu godinu sa sličicama iz prethodne a već, nadam se od sutra, krećem sa onim pravim kozmetičkim postovima na koje volite baciti pogled kada vam je do odmora. 

Decembar je bio...hm..zagađen! :) I januar je. Ne znam kakvo je stanje kod vas, ali u mom gradu se gušimo. Ja posebno jer imam problema sa alergijama koje se uvijek jave na prve znakove hladnog zraka i dima. Tako da ga provodim što više družeći se indoors :)) 
Drugi put već ispijam flonidan a i Novu godinu sam proslavila uz kašalj, pa se tu našao strepsils, herbion, med, čaj (ok, sipala sam ruma, NG je, sta sad...). 
Ali, u decembru sam imala priliku da odem na Jahorinu da udahnem čistog zraka. 



 Ice bar na vrhu Jahorine napravljen od leda :) 


 Vrh Jahorine


Pili smo kuhano vino a onda smo otišli u grad u restoran Avliju i kafic Ribicu :) Dva karakteristična mjesta koja sam posjetila prvi ali nadam se ne i zadnji put. 



WC u Ribici :) 

 Ribiceee :) 

Restoran Avlija

 Pileći zalogajići - restoran Avlija

A onda su došle pripreme za praznike, kićenje jelke i kupovanje poklona... 


A dok kažeš keks, stigla je i Nova godina :) 

Haljina za proslavu - crvena za sreću! 

 Korištena šminka

Nokti - morala sam ubaciti malo šljokica, o skidanju ću misliti kasnije... ;) 

I za kraj, pozdrav od Djeda Mraza ;) 

Nadam se da će nam 2014.-ta biti bolja od prethodne! <3 



You may also like

Broj komentara: 26:

  1. Super želje si zaželjela, osobito one da budemo sposobni radovati se zbog drugih, mislim da to mnogima nedostaje...
    Bila si na fora mjestima, i ja volim fotkati zanimljive interijere kafićkih i restoranskih wc-a :D
    Fina haljinica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno to mnogima nedostaje, htjela sam da boldiram :)
      Hvala, ako odes u Sarajevo, potrazi Avliju i Ribicu, odusevit ces se :) :*

      Izbriši
    2. Definitivno se slažem s tobom i Josipom,mislim da bi svijet bio drugačiji kada bi ljudi bili sretni zbog drugih :)
      Draga, sve su mi fotkice divne - šminka, haljina, a posebno zavidim na snijegu :D

      Izbriši
    3. Hvala draga <3 snijeg sam i ja ganjala na planini, ni ovdje ga nema, gusimo se :(

      Izbriši
  2. Divno! Kao i posle svakog ovakvog posta, ja sad moram da uzmem nesto da jedem.:D
    Bas me zanimaju tvoji utisci sto se tice ovog Shiseido pudera.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :) hajde nije bilo kasno da gricnes nesto :)
      Puder mi je odlican, pisat cu i ja o njemu :)

      Izbriši
  3. Divan post… hvala na lijepim željama :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Srecna Nova i hvala na lepi zeljama :* <3

    Kako si samo bila sexy u toj haljini...mogu da zamislim :*** Predivna je ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolesna i sexy ne idu zajedno hehe :)) hvala :* Imas mali dio na djeda mrazici na predzadnjoj slicici :*

      Izbriši
  5. Hvala na lijepim željama! :)
    Sve mi je jako divno, no haljina mi je vrh! :) Prava mi je Novogodišnja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haljina je bas Novogodisnja, obavezno imam nesto crveno za NG :)

      Izbriši
  6. Jesi sigurna da nisi bila u Sarajevu, imamo i mi Ribicu isto 'vako dobra hala hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jesam bona, pise ti gore :D Avlija i Ribica :)

      Izbriši
    2. Samo sam navece u grad malo, ostalo smo sve bili na planini i bilo nas je hrpa, nisam ja upravljala planom heh :)

      Izbriši
  7. Oooo ove slike snijega i Jahorine su raj za moje oči.. Ja sam ili za mora, ili za planine-ovo između, asfalt, zagađeni zrak i zgrade nisu maj kap of ti. :D Haljina ti je baš seks, mačko totalno si moderna maajkemii! :D
    i ja želim da ti 2014. bude odlična! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam uvijek pro breathing heh :)) hvala macko <3

      Izbriši
  8. Odličan post, al wc u Ribici je genijalan s tom hrpom stvari. :D
    Shiseido puder mi je #1. Obožavam ga. Haljina ti je prva liga ;)
    I za kraj, hvala na lijepim željama koje želim i ja tebi. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je sto nisam slikala ali u wc-u ima i citava paleta sminke tu desno, viri :) hvala ti <3

      Izbriši
  9. Divan post :) Hvala na lijepim željama i ja tebi također želim sretnu i uspješnu Novu godinu i još puuuno ovako divnih postova :)
    P.S. Baka Mraz u crvenoj haljinici mi je prekrasna ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvalaaa :)) Baka Mrazica malo bolesna bila ali izdrzala je :)) <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Želim ti stvarno sve najlipše! <3

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...