Avon hidracolor ruzevi - tender mauve i lovely cherry




Znam da ste sasute sa svih strana ovim recenzijama ali razumite da moram i ja... :) 

Neću vam reći ništa novo što dosad već niste pročitale ali pružam svoj osvrt. 

Na recenziju su mi stigli Avon hidracolor ruževi, nova kolekcija ruževa, a nijanse su ni manje, ni više nego kao da sam ih sama birala zbog čega sam baš sretna jer volim kad recenzija ide u apsolutno pozitivnom smislu umjesto tako-tako pravcu. :) 


Dolaze u plastičnoj rozoj ambalaži, imaju nazive zbog čega sam uvijek sretna jer sam glasni pobornik toga, umjesto hladnih brojeva na nijansama ruževa i lakova. 

Avon kaže:

Njegujuća formula popravlja izgled usana.
Definira, hidratizira, njeguje i štiti usne.
Srednja pokrivnost.
Sadrži kolagen, vitamine E i C te SPF 15.


Linija se sastoji od 20 nijansi a AVON ih je podijelio u 5 skupina: Roze, koraljne, crvene, ljubičaste i bež.
Ja imam jednu rozu i jednu crvenu. 

Moje nijanse su tender mauve i lovely cherry. 
Kad sam ih dobila, bilo je kao eh ova mi je za dan, ova mi je za noć. Međutim, lovely cherry mi je često bio danju na usnama. Da me vidite kakve sam nijanse zadnjih par sedmica imala na usnama tokom dana, lovely cherry je mala maca. 



Lovely cherry je kao što vidite prava višnjica, dok je tender mauve neka zagasita roza. Često su mi bile na usnama zadnjih dana jer se ja obično nakačim na jedan do dva ruža i ne puštam dok ne dođu novi. 

Iako je tender mauve svjetlija nijansa, pigmentacijom sam zadovoljna. 
Ja nemam nude ruževa i ovo je najdalje što ja mogu da iznesem. 
Višnjica je također jako pigmentovana, jednim premazom dobijem ovu nijansu, bez pretjerivanja. 

Ruževi su balzamasti, ne lažu za hidrataciju, a još dobijete i dobru pigmentaciju. Kod balzamastih ruževa je to inače problem. Ili njega, ili pigmentacija ali ovdje je oboje. 

Regularna cijena ruževa je 13,90 a trenutna cijena u katalogu je 6,90 što je malo za ovakvu kvalitetu.

Ostavljam vam swatch i slike na usnama... 






*pr proizvod

Jeste li već sebi nabavili neku nijansu? 


You may also like

22 komentara:

  1. Ova dva su mi stvarno super, najljepši iz svojih kategorija :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni su a tender mauve je jedan od onih koje bih bas kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican dnevni ruz, a bogme i vecernji ako se nosi jaca sminka na ocima npr...

      Izbriši
  3. Tender mauve sam već bila snimila, totalno moja boja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni ruževi :) Nisam još probala ni jedan, ali hoću uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Makar imas puno swatcheva po recenzijama da ti se bude lakse odluciti :)

      Izbriši
  5. Odlični su im ovi ruževi. Imam lovely cherry i ne znam kako mi je promaknula Mauve nijansa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno jer kao i ja nosis tamnije ruzeve, pa je tesko nekom svjetlijem da zaluta :D

      Izbriši
  6. Mnogo mi se svidja lovely cherry :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam lovely cherry i tea rose,i stvarno su odlicni:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja još uvijek nisam, ali ove tvoje dvije nijanse su taman za mene :D Svi ih hvale, a ja se bojim ako ih krenem kupovati da neću stati na dvije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako bude slucaj kao i sa Catrice ruzevima, onda si gotova :D

      Izbriši
  9. prekrasne su nijanse, po mom ukusu :D
    Lovely cherry moram imati :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam i super su, a cijena je stvarno mala za tu kvalitetu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivna su oba. I meni dolaze tri komada ovaj tjedan pa im se veselim.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...