Napokon sam nešto i potrosila...#mukotrpanrad

  Da, stavila sam hashtag u naslov, šta me briga, u tom sam raspoloženju... :D
Nemojte misliti da ima neke simbolike u mom današnjem postu, nisam dobila kantu za Valentinovo od momka, a niti on. :D Happily in love, i želim vama to isto! <3 

Dosta o tome, pređimo mi na ovo zbog čega smo se danas ovdje okupili :P 

Ja sam zapravo i trošila nešto od onog što sam pokupovala, pa je onda i fina prilika da to propratimo jednom sličicom i tekstom. 
Znate kako volim mini recenzije nakon trošenja, pa ću se i ovaj put osvrnuti na njih...




"Da se vidi raskoš..." :D 

Afrodita uljni odstranjivač laka za nokte - jeste malo skuplji za jedan aceton ali će vam zanoktice biti zahvalne. Moja greška je što dosad nisam pazila na to da li su mi odstranjivači uljni, da li sadrže aceton...ali sad se to promijenilo i polako vraćam nokte i zanoktice u normalu. 

Yves rocher flower party - tuširalica koja ima malo prejak miris ili mi je tek počeo smetati kad smo došli do ovih zimskih dana. Ljetos je bio osvježavajući a sad zagušujući. Čak mi je isušivao kožu pa sam žurila da ga potrošim. 

Bioderma abc derm micelarna - ponavljam se kao papagaj, ali ovo je moja najdraža i ubjedljivo najisplativija micelarna za koju znam. Obavlja odličan posao uklanjanja šminke i sa lica, i sa očiju, ne isušuje mi kožu, nema nametljiv miris, ima ovu praktičnu pumpicu, i ja više ni ne tražim. Jedan litar košta najviše 35KM, a ja sam svoju zadnju kupila na sniženju za 27KM. Prejeftino. Prošla mi je trajala oko 6 mjeseci, ali uzmite u obzir da sam nekih 5-6 puta sedmično skidala šminku. 

Vichy normaderm umivalica - solidan proizvod, lice mi se odmorilo od malo agresivnije LRP umivalice, ali opet sam joj se vratila. Nije loše kad ih smjenjujem ali vidjet ću da idući put uzmem nešto još blaže. Važno je da čisti, i da ne isušuje kožu, a da je namijenjeno mješovitoj koži koja je srednje problematična, pa eto, svaki prijedlog je dobrodošao? :) 

Cadeavera piling od marelice - ovo je onaj piling koji sam uzela greškom. Prvo sam kupila za masnu i problematičnu kožu, a kako imaju istu ambalažu, u žurbi sam pokupila ovaj za suhu kožu. I hvala Bogu što jesam, jer mi ovaj puno više odgovara nego onaj za masnu i sa salicilnom kiselinom. Izgleda da mi salicilna smeta. Ovaj ima mala zrnca, divan miris, i kremasti sadržaj. Kožu ostavlja mekanom ali i očišćenom. Znam da mehanički pilinzi nisu najsretnije rijesenje ali za povremenu upotrebu su meni neizbježni. Kupit ću ga opet u Mulleru kad budem imala priliku. Košta samo nekih 11kn. 

Loreal elseve total repair - ovo je zadnji balzam koji sam kupila i iskreno ne znam zašto ih kupujem kad ja sve ovo što balzam pruža, a i više, mogu postići maskom. Kosu perem dvaput sedmično, tako da i nije velika učestalost stavljanja maske na kosu pa mi je to bolje, jer mi balzam samo može ponuditi pomoć pri lakšem raščešljavanju. Tako da sam se opskrbila maskama. Jedna je iz ove linije, druga je nova zelena, treća je macadamia a četvrta Balea kokos kura koja se može svrstati i u balzame. Njegujem se, njegujem...

Garnier "mali zeleni" - ne znam koja već po redu bočica, stalna je postavka u skidanju šminke. Dvofazne ne volim, plavi garnier mi ne skine dovoljno dobro, tako da se uvijek vraćam ovom. 6,50KM

Dove deo stick (minerali mrtvog mora) - još jedan proizvod koji je u stalnoj postavci. Blag miris, nemam iritacije od njega i dobra zaštita. Jedino zamjerim samoj sebi što još nisam nabavila neki antiperspirant bez aluminija, ali kako sam primjetila svi su u roll-on sticku a ja to ne volim. Ako ima neki koji je u sticku, javite! :) 

Maybelline eraser eye - sa žalošću pišem da mi je potrošen a ne znam da li je još uvijek negdje dostupan. Nema veze, potražit ću novi NYX HD korektor, jer mi je ovaj u nijansi 5 odličan za prekrivanje, ali ne i za posvjetljivanje, dok mi je ovaj služio za posvjetljivanje. Vidjet ćemo, otkrit ću neki nyx-ovu nijansu za sebe jer mi je on teksturom i bolji. 

Ulje od čajevca - davno sam ga potrošila, da sam i zaboravila da sam ga koristila, čekao je u kesici da ga poslikam sa većom postavom. Dobar je, treba umjereno s njim, ciljano na problem, ali riješi. Riješi problem jednako kao i benzoil peroksid, ali na blaži način. Samo ne treba nauljiti lice njime pa da se uništite još više ;) Nekako umiri pa izblijedi bubuljicu. Vjerovatno ću ga opet kupiti. 

Dermatol - još jedan "prva pomoć" proizvod. To je zeleni prah iz naše dežurne apoteke koji mi najbrže sasuši bubuljicu. Košta samo 2,50KM i kupujem ga over and over again. Ne mažite preko dana ako postoji ikakva mogućnost da ćete otvarati vrata, čisto da neko ne pomisli da ste Fiona iz crtanog filma Shrek. Naveče, samo naveče i okrenite leđa supružniku. :D Šalim se, nije tako strašno :D 

Loreal rebel blue lak za nokte - najljepša plava ikad, jedan sloj dovoljan, preskup za ovako malo pakovanje. Neću više, ali je lijep. :D Otkrila sam previše finih color rich nijansi, a lakovi su kvalitetni i jeftini, tako da se okrećem njima. Na linku možete pogledati kako izgleda rebel blue.

Golden rose city style maskara - druga potrošena po redu i još uvijek najdraža bez obzira što se brzo suši. Ali meni se sve gumene brzo osuše, pa i ona max factorova a platim je 5 puta više, tako da mi 4,50KM za maskaru ne predstavljaju ništa. Sad sam je malo izdala i prešla na narandžastu i vodi se bitka između njih dvije, obje mi odgovaraju. 

Testeri - SVR Lysalphate krema za problematičnu kožu, ovih 10ml su mi možda oporavili kožu na jedan fin period dok sam ih koristila i kad sam otišla do Osijeka da tražim originalno pakovanje, nije je bilo ni u jednoj apoteci -.- Ali ne odustajem ja lako, idući put ću je ponovo potražiti. 

To je to, fino sam se trošila da opravdam new in. :) ...koji ide uskoro, čim ja to sve obuhvatim. 

Nadam se da se i vi častite ali i da trošite :) 

:*


You may also like

Broj komentara: 14:

  1. "Da se vidi raskos!" Popravila si mi dan :)
    Inace, odlican post.

    OdgovoriIzbriši
  2. Solidno solidno..Dosta si potrošila, meni se nešto ne da poslikat svoje 'smeće' a skupilo ga je se već. Mene tuga uhvati kad vidim kako mi se The Eraser brzo troši a zaliha više nemam , moram i ja isprobat Nyx HD.
    I odo kupit zelenu masku za kosu, aj pusa cmok:*

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila si vrijedna, dosta si toga potrošila :) Probaj Apivita umivalice, oduševila sam se koliko je gel za umivanje blag za lice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram i ja skupit svoje smeće, najviše ima tuširalica hahaha :D
    Baš bih trebala probati Bioderminu micelarnu, puno cura ju hvali, a sada opet i ti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja se uskoro rastajem sa svojom Biodermom za koju se slažem da je odlična! Šmrc...

    OdgovoriIzbriši
  6. Trošim, trošim, nego šta (i pare i kozmetiku)
    Od ovog tvog sam probala samo Afroditin skidač laka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je super vidjeti ovako potrošene proizvode na hrpi, puno toga sam imala, jedino što mi je ta ABC micelarna malo preslaba ali definitivno isplativa

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja zaboravila da te obavestim, da sam preselila blog, odsad je na adresi booksandlilies.blogspot.com
    Izvinjavam se zbog cimanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa fino si potrošila nešto, kada samo kupuješ, pa kao se opravdavaš tu. Vidim korektora ima još, ali ti nisi voljna da masakriraš to kako treba. Strašno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Haha, mukotrpan rad :P puno si ti toga potrošila :D sad smiješ novo kupovati :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Huh, ja htjedoh saznati nesto vise o Dermatolu. Ne ukucavajte na google + images.. :-0 Sta je to, kako izgleda? :-)

    Gaby

    OdgovoriIzbriši
  12. dosta potrošenih stvari, čula sam na više strana da je Garnier "mali zeleni" jako dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I did a tag Girl Power tag post and decided to tag you....Here is my post ---- http://glamorous-sweet-events.blogspot.com/2014/02/girl-power-movement.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Dosta toga si ti potrošila :D
    Ja i Garnier nikako na zelenu granu :/

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...