Usporedna recenzija - puderi sa srednjim do jakim prekrivanjem

Možda ste dosad upratile kako imam problematičnu kožu pa vječno tražim pudere sa jakim prekrivanjem, kao i kojekakve kamuflaže. 
Danas nije riječ o kamuflažama ali ću vas napomenuti na moju najdražu Artdeco o kojoj sam pisala, pa ako vas interesuje, idite na link u nazivu. 

Nego, danas ćemo o puderima. 

Kako već dugo godina imam, sad već dijagnozom potvrđeno, hormonske ispade na licu u vidu akni kada im se prohtije, imala sam vremena da istražim pudere koji bi me učinili prihvatljivijom za pojavljivanje u javnosti, te vam danas donosim moja tri omiljena i njihove razlike i sličnosti, prednosti i mane. 

Dakle, puderi sa jakim prekrivanjem koje ja koristim su: 

  • Vichy dermablend (Nude 25)
  • Shiseido sun protection (SP 40)
  • Bourjois flower perfection (52). 


Davno sam pisala o Vichy dermablend puderu, i to mi je ujedno i najčitaniji post pa vidim koliko ste se interesovale za njega. 
Počelo je od njega a onda sam htjela da otkrivam alternative.
Bio mi je HG puder, ne mogu reći da više nije ali napokon imam alternative za različite potrebe moje kože zavisno od prilike, godišnjeg doba i uopštenog stanja.

Neću vam pisati puno o njemu, iznad imate link da vas upozna o njegovim pojedinostima pa ću se prebaciti dalje na Shiseido sun protection foundation.


Kako sam mogla da primjetim, puderi sa jakim prekrivanjem obavezno sadrže spf. Rekla bih da im to daje gustinu kao i kremama sa zaštitnim faktorom pa možda se tako lakše uveže sa bojom i pruži upravo to prekrivanje. 

Međutim, da vi vidite kako je ovaj puder vodenast, pomislile biste na prvi dodir: Kakva je ovo obojena vodica? Ali, toliko iznenađenje stiže kada ga stavite na lice. Rijetko je, da se ne lažemo, ali tako se fino sjedini s kožom da je to jedno čudo u bočici. Ne prekrije od prve kao Vichy dermablend jer nema one težine pudera, nego ga morate blago nadograditi gdje vam je to potrebno utapkivanjem. Ne brinite, ne ostavlja flekice, ne oksidira, ma nikakvih ja zamjerki nemam osim na cijenu. Ali, vrijeme je da se naviknem da odvajam 54KM na njega. Šta ću? Srce ne bira! 

Dobijete standardnih 30ml, iako se na prvi pogled čini da ima 20ml, ali ima veze sa gustinom. Ima SPF 30. 

Nijanse koje su dostupne kod nas su SP40 i SP60. Moja je ova prva. 

Koliko sam čitala u recenzijama prije kupovine, jer ovo se ne kupuje impulsivno, primjetila sam da odgovara svima, od suhe do masne kože, pa eto, ni to neka vas ne spriječi.



Prekrije savršeno, toliko da sam jednom u svrhu uvjeravanja imala potrebu da stavim njega na jednu stranu lica i jedan no name puder, da ga ne spominjem sad, na drugu stranu lica, i mogu samo reći da je strana sa Shiseido puderom izgledala kao fotošopirana. Neću da kažem kako treba kupovati samo HE kozmetiku, ali što se pudera tiče, ako su svi ovakvi, onda ću morati reći da u dobru podlogu treba uložiti i ja hoću sve dok budem mogla da skupim (markicu po markicu - sto i jednu markicu) za njega.


Iako sam krajem godine kupila Shiseido, a i Vichy dermablend tek načela, imala sam 5KM da iskoristim u CM-u, a i ako se sjećate na jedan dan su imali sniženje na Bourjois kozmetiku pa sam morala da kupim i ovaj puder - Bourjois flower perfection. Čitala sam dosta o njemu, naravno da me kupilo to da ima srednje do jako prekrivanje, a platila sam ga samo 14-15KM na kraju. Jel tako da sam morala? Jesam. Idemo dalje... 

Volim kada su pakovanja staklena, zar nije ljepše, ali teško vama ako ste smotane pa vam ispadaju stvari... ;) 

Nego, puder je mat! Najviše mat od ova tri. U ovo zimsko doba, ako slučajno ne nahranim kožu dobro, i ako sam na vjetrovitom, mogu očekivati da mi ističe suhe dijelove. Ali, ne uzimam mu za zlo jer otkako ga imam, lice mi je čudno samo od sebe u smislu da mi je od moje mješovite t-zone, ostalo samo čelo masno a obrazi se suše. Čudno, ali borim se s tim kako znam i umijem. 

Prekrivanje je srednje do jako, i njega možete da nadogradite bez bojazni od ružnih flekica. 

Vjerovatno znate standardne nijanse koje Bourjois izbacuje, a moja je 52. Trenutno sam tačno ta nijansa a za ljeto možda stignem do 54. 

Ispod imate jedan pored drugog, 1.Vichy; 2. Shiseido; 3. Bourjois...



Eh sad...ako kao i ja tražite pudere sa jakim prekrivanje, to možete naći u svakom od ovih. 

Jedan je drogerijski, drugi apotekarski a treći HE puder i možete ga naći u parfimerijama. 
Drogerijski - Bourjois, kao i ostali, često najjeftiniji, košta oko 27 KM ali ga možete naći po akcijama, a ako skupljate bodove u CM-u, onda i povoljnije. 
Vichy - apotekarski, košta oko 32-34KM, varira. 
Shiseido možete naći u parfimerijama po cijeni od 59KM, s tim da mi u svojoj imamo popust od 10% utorkom pa ga možete platiti manje, a za noćni shoping nude i do 20% popusta pa je to najisplativija opcija. 

Ako tražite najviše prekrivanja, skoro bez nadograđivanja, to je Vichy dermablend. 

Ako tražite najlakši puder sa takvim prekrivanjem da ćete imati najsavršeniji izgled kože, onda je to Shiseido

Ako tražite da vam puder bude što više mat, onda je to Bourjois

Svakim sam jako zadovoljna, bacite pogled na swatcheve pa pokušajte uočiti razlike ovako kad su jedan pored drugog. 

Iz istog razloga zbog kojeg kupujem pudere sa jakim prekrivanjem, zbog toga ne stavljam slike lica. Nije savršeno - ne ide zumirano na ekran. The end. :) 

Kakve pudere vi volite, koji finish, imate li neki od ovih? 

Izvinite ako sam vas utušila postom, ali htjela sam se osvrnuti na sva tri zajedno jer mi je to imalo više smisla. Nadam se da sam pomogla... :) 




You may also like

Broj komentara: 35:

  1. Shiseido mi daleko najljepse izgleda na kozi sudeci po tvojim fotkama, nekako lijepu prirodnu nijansu i ton ima. Nisam jos bila u potrazi za puderima sa jakim prekrivanjem, ali me s vremena na vrijeme spopadne los dan kaza zelim "drugu" kozu, pa nije na odmet imati ovako lijepe informacije o razlicitim puderima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slika ne laže, zaista je tako, savršenstvo u ovoj maloj plavoj bočici... Shiseido odgovara svima a može imati i lakše prekrivanje ako ga ne nadograđuješ tako da... ako budeš ikada u prilici, isprobaj ga.

      Izbriši
  2. Joj, ja bih i Vichy i Shiseido :) FP sam imala i dobar je, ali meni je oksidirao nakon 3, 4 sata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I super usporedbe, skoro zaboravih reći :D

      Izbriši
    2. Eh evo recenzije za tebe, sjecas se kad sam ti ih hvalila? :)) Meni ne oksidira, ne znam u cemu je problem... :/

      Izbriši
  3. Obožavam Shiseido, trenutno mi je najbolji od svih pudera koje koristim! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, zao mi da ga trosim jer je malo skuplji ali da mogu u litrama bih ga kupovala a ne u ml :D

      Izbriši
  4. Odlična usporedna recenzija! Nabavljam Shiseido na ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
  5. taj Shiseido mi je godinama na WL, pa nikako da ga kupim, na kraju uvijek preskočim :)
    Dermablend mi je bio ok, ali moj HG puder s jakim prekrivanjem je definitivno EL DW, najdivniji puder ikad - za mene <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti volis double wear ali zasad cu se suzdrzati od isprobavanja novih :)) ti barem vidi preko testera koliko ti odgovara shiseido, slabo da se nekom ne svidja...

      Izbriši
  6. Od ovih imam samo Flower perfection.Sad si i mene namamila na taj famozni Shiseido. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post! Ubedila si me da mi ovaj Shiseido puder treba.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno moram da kupim vise taj shiseido! Sledeci taj kupujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da su nam cesto iste stvari na wish listi pa eto ne vjerujem da ti se nece svidjeti :)

      Izbriši
  9. FP mi se ne sviđa, Vichy nisam probala, a Shiseido mi je jedan od dražih pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je fp od ova tri zadnji na listi ali koristim ga za dnevna sminkanja kad mi lice nije u totalnom haosu i kad on nece pokazati svoje mane... (nije najtrajniji na svijetu i ponekad puno matira)

      Izbriši
  10. Odlična usporedba. Shiseido mi je već dugo na WL, ali nikako da ga kupim. Ovim postom si me natjerala na ponovno razmišljanje o njemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nista, idi po malo testera pa vidi je li za tebe :)

      Izbriši
  11. Imala sam Shiseido podavno, sto i sama kazes, predobar je, prekrivanje, postojanost, sve, medjutim i na meni oksidira i to ne malo…kada imam boje bude to ok, ali buduci da sam veci dio godine duh nismo se bas nasli za stalnu upotrebu :D vichy na mom licu se kupi, ali je zato kao korektor odlican, nikad te nece iznevjeriti :D FP nisam nikada probala, opet zbog nijansi…HM 52 je svjetlija i ona moze proci, ali bilo bi super kada bi uvozili 51, jer bas imaju dobre pudere :) u sustini cini mi se da ocekujemo isto od pudera, i imamo istu kozu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne oksidira shiseido i to znam ga natapkati na neke dijelove pa cak ni tu ne mijenja boju .. da nije sta do kreme heh? Ma znaci imamo iste muke po puderima, ja od ovih zasad ne znam bolje ali ne prestajem istrazivat :)

      Izbriši
  12. Bourjois FP mi nikako ne odgovara... "sjedi" mi na licu, ostavlja tragove čim se dodirnem po licu i mislim da je to jedini puder koji će doslovno da mi propadne. S vremena na vrijeme mu dam šansu da me oduševi ali ne ide. Više volim 123 perfection. Vichy dermablend mi je na početku bio preroz ali što ga više koristim to mi se više sviđa i u danima kad lice divlja on je jedino na šta mogu da se oslonim i uvijek ga imam. Shiseido mi nije za zime nikako, njega sam nanijetila za ljetni period u nijansi SP60 i fkt mi neće biti problem tih 50ak KM jer to čudo stoji na milion stepeni... Naaajviše mi se sviđa što je vodootporan. Trenutno imam još 7-8 pudera koje non stop vrtim i kad bi morala da biram jedan ja bi izabrala dva, MF 3u1 i Bourjois 123. I da, znaš već koliko dugo oću da probam ELauder Double wear ali nikako da se odvažim ruknuti 100KM :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da dugo hoces double wear. Jesi li ga ikad isprobala preko testera? Cisto da budes sigurna... hajd drago mi je makar za vichy, steta sto te zapalo to novo pakovanje, ja i dalje po gradu vidjam samo bijelu kutijicu pa ako budes htjela poslat cu ti odavde kad taj potrosis...

      Izbriši
  13. Probala sam 2 od 3, Shiseido i Vichy... Draži mi je Shiseido, i potvrđujem da je odličan i za suhu i masnu kožu, jer je kao ljetna varijanta oduševio i mene (masna koža) i moju majku (suha inačica)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko god nema problema sa aknama ne zna za blagodati vichyja :))

      Izbriši
    2. Lisa Eldridge bi se složila s tobom. Ako već nisi, pogledaj njen savjet na YouTube-u. Ludilo!!! Koristila je njega i rezultat je bio apsolutno fenomenalan, s time da one predlaže i specifičan način nanošenja, koji je prirodan i genijalan, ali bi za jutarnju varijantu bio prilično dugačak!

      Izbriši
  14. draga,dugo nisam kupovala puder,zadnji koji sam imala bio je bourjois koji mi je nekim cudom tada odgoarao dabi mi nakon nekog vremena skroz oksidirao i bio uzasno vidljiv na licu. imam testere od sare sa ovim si (slomim jezik z anapisat i izgovorit) iisla jednom sa njim na plazu a kad sam došla kući skoro nisam imala sto da skinem sa lica jer je otisao priliom kupanja u moru?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam svi tvrde da je vodootporan ali ja u svakom slucaju ne idem sa puderom na plazu tako da tu slavu kod mene nece docekati :)
      A fp mozda oksidira kad ga se dugo ima, moj je jos ok i trudit cu se sto prije da ga potrosim da mi se to ne desi heh

      Izbriši
  15. Iskreno, ne znam zašto misliš da ti i jedan od ovih paše, svi do jednoga su ti masu pre tamni. Mogu misliti kako tek na licu izgleda :/

    OdgovoriIzbriši
  16. Pa za pocetak idi na ogledalo i prisloni unutrasnji dio ruke koji nikad nije osuncan uz lice pa ces vidjeti da je svjetliji... A mogu ti pomoci da zamislis jer se sva tri savrseno stope sa mojim tenom, a ponekad mi kazu da su mi shiseido i fp nijansu svjetliji ali to su opet oni koji vole tamnije pudere od svog tena...

    OdgovoriIzbriši
  17. Shiseido - jedan i jedini - moj omiljeni uvijek i zauvijek :D Mislim da ću poludjeti prestanu li ga prodavati :)
    Drago mi je da ti se dopao, ma svaka kuna uložena u njega vrijedi!!

    Btw, samo da se nadovežem na gornji komentar anonimnog korisnika - pudere nikada ne možeš birati tako da ih testiraš na ruci. I točka! Treba ih testirati na licu jer tek onda vidiš koliko ti koja nijansa odgovara - svi znamo da koža ruke, posebno podlaktice s unutarnje strane nema veze s nijansom lica :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Znam Saro, eventualno ide na vrat mada je i vrat cesto svjetliji od lica pa se on moze uskladiti sa malo bronzera ...

    OdgovoriIzbriši
  19. Dermablend je dušu dao za dane kad imam poteškoće na licu.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...