Artdeco olovka za obrve 06




U zadnjem new in postu mogle ste da vidite da sam posjetila Artdeco stalak dok su imali 50% sniženje. Oh poor, poor me... :) 

Sve dok nisam došla do ove olovke, koristila sam Essence olovku za obrve - nijansa za plavuše koja je bila dosta prilagodljiva. Naravno da sam griješila. :D Ali nadam se da to nije bilo primjetno drugima. 

Zapravo, greška je bila u tome što sam ja više trebala neku olovku koja vuče na sivkasto, nego ovu koja više ide na smeđe. 

Inače preferiram olovke pored sjenila za obrve jer su mi se pokazale kao izdržljivije, i o njima ne moram brinuti kad ih nanesem. 


Nijansa je 06 i rekla bih da je to neka siva-smeđa.(?) 
Artdeco pored ove nijanse ima još pet nijansi i da biste se lakše orijentisale, tražite ih ovako po vašim preferencijama: 


1 – crna
2 – topla tamno smeđa
3 – topla svjetlo smeđa
4 – svjetla sivo-smeđa
5 – tamno siva
6 – srednja sivo-smeđa
Izbor je dosta velik i vjerujem da većina može naći nijansu za sebe, osim što ja lično ne volim crne olovke za obrve jer znam koliko ih zloupotrebljavaju i iscrtavaju jednu tanku liniju njima. (Idite na link, it will be worth it.) 



Olovka sadrži 1,1 gram, a ja sam platila 2,80KM na sniženju, što znači da inače košta 2,80 eura - da olakšam regiji, Noisette konverter valuta. :D 

Rekla bih da je za jednu olovku za obrve dovoljno tvrda/mekana, jer ne bi bilo fino da je previše tvrda, nema potrebe, a kad je premekana onda bi se razmrljala. 
Moj najveći problem je unutrašnji dio obrva gdje sam nekad ranije dosta čupkala pa su se prorijedile. Olovku stavljam najviše na taj dio, na ostatak je potrebno tek tanko, nekako se fino složi. 
Ja ne volim kada se primjeti da sam iscrtavala obrve, držim se nekog prirodnijeg izgleda, i ne volim kada su linije preoštre.

Iako nemam problema s tim da mi se olovka zadrži na mjestu, po navici stavim i malo baze za sjenila ispod da sam sigurnija. 



Nije potrebno pisati bajke, znate osnovne informacije a na slici ćete najbolje dobiti dojam o nijansi. 
Ovo je moja nova omiljena olovka za obrve! 

Šta vi preferirate za iscrtavanje obrva, olovke ili sjenila? 




You may also like

Broj komentara: 16:

  1. Bas je lepa, vec duze vreme trazin bas takvu olovku. Kad je bilo to snizenje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snizenje je bilo nekad iza Nove godine :/ davno...ali i ovako nije skupa..

      Izbriši
  2. Ja sam prije nje koristila catrece, koja je puno bolja od ove essence, sivkasta je više, a sada sam na artdeco olovci, samo što ja koristim 4. Jadnica je pri kraju, pa bih trebala nabaviti novu.

    U svakom slučaju sve pohvale za ovu olovku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Generalno pohvale za Artdeco, sve sto imam zadovoljna sam :)

      Izbriši
  3. Link :/ malo sam umrla u sebi :/

    Sviđa mi se nijansa olovke, ja za obrve koristim Color Tattoo Permanent Taupe nijansu, ali mislim da bi mi i olovka odgovarala, jer ponekad kistićem ne mogu da popunim obrve koliko god se trudila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na koje sjenilo mislis i nijanse su tu negdje pa kad ti se potrosi probaj sa ovom olovkom :)

      Izbriši
  4. Uvijek se radujem tvojim postovima. Lijepo je za promjenu procitati nesto korisno a isto tako i duhovito. Samo nastavi tako!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je nešto za mene! Ja već neko vrijeme stavljam velvet revolver i to mi je super (također siva nijansa), ali moram prokomentirati "crni link"- O M G!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crni link je.... da vidimo kakve katastrofe hodaju okolo :D

      Izbriši
  6. Trebate li hitan zajam ili financijske usluge? Kontaktirajte financialdepartment.online@gmail.com/http://charirtycorporation.gnbo.com.ng

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi lajk it. I link sam kliknula. Imaću noćne more i biće me strah da čupne jednu dlačicu s obrva, but it was worth it. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Najviše volim olovke i to baš AD. Super da si mi ukazala na ovu nijansu, mislim da bi mi super odgovarala.

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasna mi je nijansa.. uvijek na sebe nanosi sivkaste tonove jer imam neutralni podton

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...