Zapostevljeni new in

...zapostavljeni, nego šta? :) 
Gomilalo se ovdje, pa i trošilo u međuvremenu ali hajde, da ne odu ove sličice u kantice, mogla bih završiti sa prethodna dva mjeseca kupovine...




Da, toliko je prošlo od zadnjeg new in-a. :) Sjećate se da je nekad u januaru bilo 50% sniženje na Artdeco proizvode. E pa ovo je bio moj mini ulov. 

Artdeco high precision liquid liner - tuš koji mi je postao omiljeni ali za malu količinu 20KM je previše. Ja sam ga ulovila za 10KM i ponovo je na sniženju. Za one koji trepću dok nanose tuš, ovo je rješenje za vas jer ga bukvalno ne osjetite na kapku dok prelazite njim. Uskoro recenzija ali eto dok je na sniženju da vas upozorim. Postoji i tester pa možete pogledati četkicu i na licu mjesta.. :) 

Artdeco olovka za usne u nijansi 80 - olovka kupljena na preporuku drage Make Up Nered, i predstavljena u njenom skorašnjem postu pa bacite pogled klikom na link. 

Artdeco olovka za obrve u nijansi 6 - preferiram olovke pored sjenila za obrve i našla sam savršenu, iako sam prethodno mislila da je to Essence olovka za obrve, ipak nije. Vidite da treba eksperimentisati... I za nju recenzija uskoro ;) 

Artdeco ruž nijansa 35 - ponovo preporuka drage Marije, i ponovo link da vidite o kojoj nijansi se radi u njenom prekrasnom postu o najdražim ruževima...

Artdeco kamuflaža nijansa 8 - samo jedan mali restock, ja sam o njoj već pisala pa pogledajte... prekriva sve! 

Artdeco mono sjenilo u nijansi 11 - slikano blicem pa i nije neki prikaz ove shimmerasto bež nijanse, ali kupljeno za luk obrve i unutrašnji kut oka. 

Artdeco kutijica - jer je lijepa i nemam nijednu u koju ću skladištiti njihova sjenila :) 



Onda je Avon poslao kremu za ruke, kremu za lice i svoje nove ruževe za koje sam uspjela napisati recenziju, i da potvrdim da ih još uvijek vrlo rado koristim. Ne isušuju usne a nijanse su predivne i nosive. 



Puno GR stvarčica - ulje za zanoktice i nokte, Rich color 16 i 108, Gr Selective Cherry Bomb 26, olovka za usne 224 i Gr cat walk maskara. 


Kad ne koristim Vichy dercos šampon za osjetljivo vlasište, koristim ovaj, Garnier ultra doux 5 plants, razmišljam biljni je pa neće naškoditi previše mom tjemenu, i nije... 
Dove dead sea minerals deo stick - kupujem ga unazad...ni sama ne znam koliko puta. Ugodan, nenapadnog mirisa i sigurna sam uz njega... 
Garnier grape extract eye make up remover - još jedan proizvod koji je u stalnoj postavi.. 
Bioderma abc derm micelarna 1litar - ne znam ima li potrebe još jednom da pomenem kako je ovo najbolji omjer cijene i količine jedne micelarne i kako savršeno služi svrsi...? 



Kako sam bila zadovoljna Vichy dercos šamponom za osjetljivo vlasište, kupljen je još jedan a vi se recenzije možete prisjetiti ovdje... 
Obećano, ispunjeno, potrošila sam NYX HD korektor u nijansi 5 i kupila ovaj u nijansi 4, koji je bolji izbor za mene u ovom duh-nijansa-periodu-godine. 
Andalou glikolna maska je napokon došla do mene zahvaljujuci upravo Lipstick attack koja je o njoj pisala, i njene tvrdnje potkrijepljene slikama su me natjerale na kupovinu :) 
Iz mog posta o njezi kose, uvidjeli ste da volim da je tetošim pa kada sam vidjela novu masku na sniženju, požurila sam da kupim i isprobam. Oduševljena mirisom i mekoćom koju ostavlja... Elseve fibralogy maska! 


Kažem ja vama, dugo je prošlo, čim je Avon poslao dva paketića u jednom mom New in-u. :) 
Nova Aero volume maskara, losion za tijelo od magnolije i make up fiksator su bili njihov način da mi čestitaju 8.mart i hvala im na tome :) Dan uspješno uljepšan...



Malo nekozmetičkog new in-a = dvije chunky ogrlice, volim ih, pa ću lagano početi da ih gomilam. Lijevo poklon od prijateljice (<3) a desno poklon od mene. :) 



Dvoje naočale pukle, brzo zamijenjene... Ove iznad su mi se svidjele kod moje buduće svekrve :)) pa mi ih je dala, a ove ispod su iz Lindexa. Zanimljivije su iz ovog ugla ;) 



Davno kupljeni pjesak za držanje kistova je čekao teglicu u koju ću ga usuti i napokon sam je našla za 1KM na buvljaku :) 

Eto tako, previše slika za danas... krećemo sa novim skupljanjem proizvoda kako biste mogle promahalati šta je to kod mene novo :) 

Nešto posebno želite za recenziju da ubrzam?? <3




You may also like

Broj komentara: 27:

  1. Predivni noviteti! AD #11 senkicu imam i ja , predobra je a plava ogrlica se posebno izdvaja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj mjesec je bilo jos nekozmetickih noviteta ali da ne budu u vecini, ipak sam ih izostavila :D valjda ovih malo ne smeta :)

      Izbriši
  2. Svašta mi se sviđa kod tebe, a već po običaju imamo puno istih stvari.
    Drago mi je da si zadovoljna olovkom i ružem <3

    Moram izdvojit ove cvike od svekrve, baš su šik! :) Jedva čekam da više ne bude tog 'buduće' i da ti brzo pivamo u svatovim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaa <3 a onda nas eto u Grude da radimo u Eronetu, Violeti i ono nesto trece gdje svi rade iz Gruda :D i da budemo happy shiny people :D

      Izbriši
  3. super noviteti...mene interesuje Andalou glikolna maska :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan mi je ovaj zapostavljeni new in :) Ogrlice su mi odlične, a ideja za kistove u teglici s pijeskom je genijalna, kako se ja toga nisam sjetila, em je korisno, em lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pjesak ovaj konkretno imas u Osijeku u KiK-u 10kn :) a teglicu nadji bilo koju... ja cu na ovu stavit i jednu crnu vrpcu gore pri vrhu :)

      Izbriši
  5. 50% na Artdeco? Ludilo!!!

    Sviđaju mi se noviteti s naglaskom na plavu ogrlicu. Beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni noviteti :) Posebno mi je za oko zapala plava ogrlica <3
    Kod drugarice sam videla tu Avonovu kremu za ruke sa mojim omiljenim mirisom, ali kada sam narucila, porudzbina nije stigla :( Kazu da nemaju trenutno :((( Smrc...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Steta, bit ce vjerovatno uskoro, ne odustaj :D :D

      Izbriši
  7. Moram požuriti po taj eyeliner dok je snižen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da cu ga opet uzet jer mi je puno 20 davat na njega a 10 mogu prezalit...

      Izbriši
  8. Gde kupujes Baby micelarnu?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Hrvatskoj licno ili mi neko donese :) cula sam da u Mostaru ima Bioderma pa treba provjeriti i dole...

      Izbriši
  9. Mnogo su lepe ogrlice, a i ovi plavi Golden Rose lakovi (tj. jedan je plav, a drugi malo vuče na zeleno, teal ili kakogod)

    OdgovoriIzbriši
  10. Trebate li hitan zajam ili financijske usluge? Kontaktirajte financialdepartment.online@gmail.com/http://charirtycorporation.gnbo.com.ng

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahaha, trošadžijo. Svidjaju mi se naočare. :) Veri najs, vidi se da te u tazbini vole. :P

    OdgovoriIzbriši
  12. odlični su noviteti, ali izdvajam Artdeco jer ga obožavam :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Bok, Evo pristupačne zajam tvrtka koja nudi kredit na niske kamatne stope na sve osobe kojima je potrebna hitna kredit bilo koje vrste, Am Gospođa Lisa voli zajam zajmodavac, ja davati kredit na 2%. To je financijska prilika na korak od vrata, primjenjuju se danas i dobiti brzo loan.There su mnogi vani u potrazi za ekonomsku priliku ili pomoći svim mjestima, pa čak i danas nije u mogućnosti da biste dobili ovaj one.But To je financijski prilika na korak od vrata i zbog toga ne možete priuštiti da propustite ovu priliku. Usluga je da su obje osobe, tvrtke, poslovne muškarce i žene. Iznos kredita na raspolaganju u rasponu od bilo kojeg iznosa po svom izboru Za više informacija obratite nam se sada putem e-maila: Acevedo lisa44@gmail.com Raw informacijske potrebe ...... Puno ime: Država: Adresa: Država: Dob: Bračni status: Zajam iznos potreban kao kredit: Trajanje kredita: Zanimanje: Mjesečni dohodak: Osobni broj telefona: Jeste li primijenjena prije ;: Kontaktirajte nas putem e-maila: Acevedo lisa44@gmail.com~~number=plural Srdačan pozdrav gospođa Lisa acavedo

    OdgovoriIzbriši
  14. Bok, Moje ime je Ivana pribisalić iz Singapura samo želim da svi oni koji su zaista traži kredit znati da još uvijek postoji zajam tvrtka možete vjerovati, ja sam tražio pravi i legitimni zajam pozajmljivanje tvrtke od 2014. godine, a sve ovaj put sam bio scammed bezbroj puta do prijatelj mi je rekao o tvrtki zove Laura Smith kreditu firma Isprva je bilo teško vjerovati, ali ja samo odlučili nastaviti i sa načinom na koji je (MD) je govorio sa mnom, a ne da sam bio potpuno uvjeren, ali odlučio sam ga probati, a kad je donio pitanje naknade i gotovo je pobjegao, ali sam pozvan hrabrosti platiti naknadu od čega je odmah je platio sam je dobio moj kredit od 60.000.00 eura u veljači 2016. na mom računu to je zaista ostvarenje sna za mene i moju obitelj, a danas sve to zahvaljujući Gospođa Laura Smith kreditiranja tvrtki i Bogu ja mogu opet nasmijati preporučujem ovu tvrtku na sve one koji su bili scammed i i oni koji nisu bili scammed jer su pouzdani i pouzdan. U slučaju da je potrebno znati više, tvrtka je e-{mrslaurasmithloanfirm@hotmail.com} Pošalji ih danas i bit će vam drago što ste učinili.

    Ivana pribisalić

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi.

    Da li vam je potrebna finansijska pomoć? Jeste li u bilo kakve finansijske krize ili trebate sredstva za pokretanje vlastitog biznisa? Trebate sredstva za izmirenje svoj dug ili isplatiti svoje račune ili pokrenuti dobar posao? Imate nisku kreditnu rezultat i imaju poteškoće u pribavljanju kapitala usluga iz lokalnih banaka i drugih financijskih institucija ?.

    Nudimo sredstva na niske kamatne stope od 3%. Kontaktirajte nas danas e-mail: ninoemmanuel49@gmail.com

    Pozdrav,
    Mr. Emmanuel

    OdgovoriIzbriši
  16. Zdravo, ja sam gospođa FRANKLIN BLISS, privatni zajam zajmodavac koji daje životni vijek priliku kredita. Da li vam je potreban kredit hitno isplatiti svoje dugove ili vam je potreban kredit da biste poboljšali poslovanje? Vi ste odbijen od strane banaka i drugih financijskih institucija? Da li vam je potreban kredit konsolidacija ili hipoteka? u potrazi za više jer smo ovdje da bi sve svoje finansijske probleme stvar prošlosti. Mi posuditi sredstva pojedincima kojima je potrebna financijska pomoć, koja imaju loše kreditne ili je potrebna novca za platiti račune, da ulagati u poslovanje po stopi od 2%. Želim koristiti ovaj medij da vas obavijestiti da smo pružiti pouzdan i korisnika pomoći i da će biti spremni ponuditi kredit. Tako da nas kontaktirate danas putem e-maila na: franklinbliss40@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...