10 omiljenih parova, TAG "All for love" :)

Nije me bilo neko vrijeme, a kako bih se opuštenijom temom vratila u pisanje, počet ću ovim tagom. Natjerana sam! :D 

Iako je većina djevojaka već napisala nekoliko rečenica o parovima koji su i meni dragi, pokušat ću pored njih da oživim i još nekoliko na koje su možda zaboravile. Nisu svi on screen parovi, neki su real-life parovi, koji čak ni nisu više zajedno, ali nema veze, bit će, kad ja kazem...! :) 

10. EVA & WALL-E

Ako niste gledale ovaj crtani, onda pogledajte obavezno. Fina ljubavna priča o dva robota, preslatki su dok zajedno spašavaju zemlju od onoga što nam vjerovatno slijedi. Iako jedva da pričaju, nasmijat će vas. 




9. Jenna Dewan & Channing Tatum

On screen, of screen, svejedno su mi slatki zajedno i volim što se o njima ne priča puno nego mi baš djeluju kao jedan fin pristojan old school couple. And now they have a cute baby :) 


8. Andie & Ben - How to loose a guy in 10 days

Ne znam više ni sama koliko sam puta gledala ovaj film, jedan od rijetkih romantičnih komedija koje mogu više puta gledati i smijati se određenim scenama... Odlična hemija njih dvoje u filmovima, čak i u filmu Lov na blago gdje su također nekako skladni, ali ovaj sam morala izdvojiti. Posebno kad se ona pojavi u žutoj haljini pri kraju filma, mislim da sam zbog toga zavoljela žutu odjeću... :) 




7.  Kat & Patrick - 10 things I hate about you 

Još jedan koji sam gledala i znam skoro napamet, posebno je bio aktuelan u tinejdžerskim godinama. Znam da vas ima još koji znate napamet tekst koji je Kat napisala... 



6. Seth & Summer - OC 

Jedna od dvije draže teen serije koje sam pratila svojevremeno. Iako je fokus uvijek bio na Marissi i Cooperu, meni su ovo dvoje naizgled neskladnih uvijek bili simpatičniji. Aaaaand I also blame Seth Cohen for my high expectations of men! ;) 




5. Nathan & Haley - One Tree Hill

Ovo je druga od te dvije draže teen serije koje sam pratila :) 
Kao i u OC, fokus nije bio na ovom paru, ali kako su se raspali glavni parovi a neki i napustili seriju, oni su ostali nekako najbolji. Iako se sad prikazuje svašta na tv-u, ova serija je prikazivala prave vrijednosti i dosta realnih situacija koje mogu pogoditi jednu porodicu i prijateljstva, i nudila fine krajeve kako se dosta toga može riješiti samo komunikacijom i ako ste okruženi ljudima koji će vam pomoći u datom momentu. Nadam se da i sad ima nekih serija koje dječicu uče tome i da oni tamo negdje izvlače prave pouke iz toga. (Osim onog dijela gdje su se vjenčali sa 16 i ona zatrudnila, rijetko kome uspije kao njima, ipak je to serija, don't do that :D)



4. Giselle & Tom Brady / John Legend & Chrissy Teigen / Miranda Kerr & Orlando Bloom

Varam, stavila sam tri pod jedan ali čisto zato jer su ovo modeli i svako u paru s njima izgleda dobro pa neka ih pod jednim brojem. Miranda i Orlando više nisu zajedno ali su sa svojim slatkim sinčićem bili fin par. 





3. Jennifer Aniston & Brad Pitt 

Ja i dalje vjerujem da će se ovo dvoje pomiriti, jer mi on sa Angelinom propade nekako. S Jenn je izgledao sretniji, i više sam hemije vidjela tu... 



2. Noah and Allie / Ryan Gosling & Rachen McAdams

Njih dvoje su još jedan on screen, of screen par. Kao on screen, uvijek ćemo ih gledati, ali of screen, davno su prekinuli. Iako se govorkalo da su opet zajedno, izgleda da ipak nisu. A šteta, lijepo izgledaju zajedno... 
Vidim da vode i kod vas na spiskovima kao najbolji par, nije bez razloga. Ako dosad niste odgledale Notebook, morate, jedna od najljepših ljubavnih priča ikad! :) 




..a evo i video, da ne ostanete uskraćene i za real life ljubav koju su imali :) 


1. The Beckhams :) 

Cuteness overload kad vidim njih sa dječicom. Već dugo godina zajedno, jedan skandalčić, zanemarit ću ga jer ko zna da li je istinit, bunch of kids, oboje jako zgodni, uspješni, jedno drugo podupiru u karijerama, po onom kakvi su dok pričaju odgojeni su jako fino i to prenose na svoju djecu...(navodno su najstarijeg sina stavili u pekaru da radi za 4 dolara po satu čisto da nauči šta to znači zarađivati novac)... Onako, sve u svemu jedna lijepa priča i nadam se da će trajati zauvijek jer sam ja all for love pa to volim vidjeti :)) 


Eto tako drage moje :) 

U tagu sam učestvovala jer volim vidjeti parove koji se vole, kojima se to vidi u očima a ne one koji to pišu po facebook-u non stop samo kako bi drugima nešto dokazali i takvu vam ljubav svima želim! 
Kada nađete ovo o čemu pjeva John Legend svojoj Chrissy, onda znajte da ste našli ono što vrijedi čuvati! 



<3 



You may also like

Broj komentara: 15:

  1. jest fin ovaj čopor bekamovih. i svi su stylish.
    i jaoooo wall-eeee i eva <3
    mirandi i orlandu necu oprostit dok sam ziva i nadam se da ce se pomirit. gisele volim s kim je god. i s leom mi je dobra bila.
    jennifer i brad mi nisu nekako sjedali sta ja znam. i nece se nikad pomirit jer je ona sad trudna i zaboli je za brada vise.
    nek si se ti nama vratila s postovima :D sta bih ja i s kim bih mahalala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, i ona mala je sad porasla pa je i ona bas bas stylish i sigurna sam da voli iste zarine cipele ko mi :D zara frikovi :D

      Ma zato sam ove manekenke stavila sve u jedno, kontam uljepsaju svaki par... :))

      Neeeemoj tako za Brad i Jennifer :D

      Joj meni ostalo jos parova, htjela sam stavit i Princess Consuelo and Crapbag :D

      Eh nije mahalanje nikad prestalo, but i'm back :D :*

      Izbriši
  2. Bekamovi geni su čudo :O
    Kat i Patrick su divni,mislim da je ABC pokušao da napravi seriju baziranu na ovom filmu,ali nakon nekoliko epizoda je otkazana ://

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma neka ostanu na filmu, ne bi nikad dosegnuo tu popularnost isto kao sto Carries diaries nikad nece biti popularan kao sex i grad, ja cak jedva vidim povezanost. Bolje da su izbacili seriju bez da su govorili za koju je vezana...

      Izbriši
  3. Jennifer i Brad! Angelina je lijepa,ali nekako nije mi draga. I Brad je izgledao opusteniji dok je bio s Jennifer :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lajkam sve osim Brada i Jennifer.. No,no :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hjoooj pa 8., 7. i 6. par!! Pa KAKO sam ih mogla preskociti u svom postu! :) Svidja mi se tvoj izbor, sad si mi jos draza haha :*

    OdgovoriIzbriši
  6. super odabiri:) doduše modele baš i ne pratim pa nisam upoznata sa njihovih boljim polovicama, ali ostali su mi odabiri baš slatki!

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim "How to lose a guy in 10 days" jer je kemija njih dvoje gotovo opipljiva! A kod Beckhamovih je "skandalčić" istinit, ali njihov život i odabir. Sada izgledaju sretno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas jeste a imaju i jos jedan film gdje su isto tako par ...
      Ako nista, rijetko ko uspije izace iz toga, a njima je to uspjelo, nazalost svaki korak zivota im se snima pa se napravi ogromna stvar od svega..

      Izbriši
  8. Već sam kod Josipe rekla da sam totalno out jer većinu tih parova ni ne znam! :D Nego, drago mi je da si se vratila, baš sam se pitala di si više...

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...