AVON GEL FINISH LAKOVI

Iako ste već imale priliku da vidite recenzije ovih lakova, i ja, onako zakašnjelo, izbacujem recenziju dvije nijanse - 


LIMONCELLO I MARINE BLUE. 


Lijevo Italijan, Desno Francuz :) 

Lakovi su dio nove Avonove kolekcije koji obećavaju gel finish look. Tako da vas ne zbuni, u pitanju je samo finish laka koji ostavlja za sobom, nećete dobiti trajniji lak od uobičajenih ali ćete imati gušći i sjajniji lak na noktima. 
Trajnost ovisi o tome u kakvom su stanju vaši nokti, ali Avon tvrdi da ovi lakovi sadrže i bazni i nadlak tako da su barem nešto kvalitetniji od onih "tankih" koji se brzo okrzaju s noktiju. 

Dolaze u kartonskim kutijicama sa natpisima naziva laka i koliko god je za mene veliki plus što lak ima naziv umjesto broja, ipak bi bilo lijepo da i na bočici pise naziv jer kutijice lete u kantu. 

Bočica ima 12ml, što je mnogo za lak a platit ćete ga 8,90KM ili 9,90 za dva

LIMONCELLO

Jarki žutać sa shimmerom, savršen za nadolazeće ljetne dane dok se budete izležavale na plažama. Na slici su dva sloja i po meni sasvim dovoljno. 





MARINE BLUE

Nijansa kakvu volim da nosim zimi ali na kratke nokte poslužit će i ovih dana dok još uvijek želim tamnije nijanse. Sasvim dovoljan je i jedan sloj, ali ja volim da mažem dva. 






Imate li neki od ovih lakova? Planirate li nabaviti? 

*proizvod ustupljen u svrhu rezenzije


You may also like

Broj komentara: 8:

  1. Lijepe nijanse i lijepi ti nokti. Jeste plava malo tamnija, ali mogla si nam napraviti nasu zastavu kao nail art. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Žuto-plavi, plavo-žuti... mogla bi ovo biti super kombinacija za navijanje za svjetsko prvenstvo u Brazilu :P

    OdgovoriIzbriši
  3. plavi je super, a zuti nece nikad na moje nokte :D
    izgledao bi mi kao da sam se malo zamlatila kad sam jela jaje na oko...

    OdgovoriIzbriši
  4. Iako sam ih već vidila kod nekih nail blogerica, ponovit ću da mi i jedan i drugi, iako nisu moje boje, izgledaju super. I mislim da bi i u kombinaciji, kad bi se neki nail art napravio, da bi to izgledalo odlično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Žuti mi se baš sviđa, a Marine Blue nije baš moja boja, iako volim plavu boju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Žuti mi je jedan od ljepših, ako ne i najljepši lak iz cijele kolekcije. Idealan mi je za ljeto kad se malo potamni :D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...