Neocekivani New In :)


I tako.... 
Otvorila sam kinder jaje i našla puzzle sa porukom, dobila prstenčić i sad sam engaged :) 
Happy sam pa nadam se da vam ne smeta ovaj "nekozmetički" new in jer sam htjela da podijelim vijesti i s vama... :) 

Želim vam svima da pronađete ljubav! <3 



You may also like

Broj komentara: 55:

  1. Cestitam!
    Sve najbolje vam zelim! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. aaa pa naravno da si ovo morala podijeliti, čestitam od srca :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajao, kako je to divno i romantično. Čestitam od srca! Najlepši New In koji sam pročitala :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, kako romantično! Čestitam ti od ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. već sam čestitala, ali hajd ponovo ću…. nego meni je super način na koji je to uradio…. genijalno….

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispricam ti sve u detalje kad se vidimo :)) :*

      Izbriši
  6. Cestitam bas je lep.Sve najbolje od srca :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Naježih se, preslatko :))) Čestitam <3

    OdgovoriIzbriši
  8. <3<3<3 moram i ovdje cestitati, zelim vam sve najljepse, happy sam zbog tebe :D :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam od srca :) savršen new in, eheheh :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam draga :D ... sretno ;) !!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitam od srca! <3
    i svaka mu čast na načinu kako je to izveo, nek' vam je puno sreće :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitam ti draga moja Melisa! Originalan način prošnje, vjerujem da si stvarno bila iznenađena :) Želim vam puno sreće i ljubavi, ljubavi, ljubavi <3!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sokirana :)) Hvala puno, uzvracam iste zelje <3

      Izbriši
  13. Čestitam od <3 i nek vas prati sva sreća svijeta :) <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Cestitam!Kako je romantican:-)
    Zelim vam puno,puno ljubavi!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. wooooooooooooohoooooooooooooo :)))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  16. Ajooj, predivno. :)) Čestitam i želim Vam puno ljubavi i sreće. :D

    OdgovoriIzbriši
  17. haj udala se ti nama, bila živa i zdrava i otišla u bijeli svijet da kupuješ šminke :D i želim ti da se ne udebljaš 20 kila kad ti stavi još jedan prsten :DD i eto ne znam više šta da kažem, poželi ti sama sebi šta hoš pa nek se pika želja i od mene. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaaaa :D jesi se potrudila :D ma et nek je zdravlja moja ti :P :P
      Uzvracam i ja tebi zelje, nek se udas u Njemacku pa cemo se druzit sa Tanjom obje :P

      Izbriši
  18. Evo da ja cestitam i ovdje. :-) Dragom ti se mora priznati domisljatost- cuj u kinder jaje. Kod mene bi moj morao u kesu kukuruza hahaha. Sretni bili i voljeli se sto godina. :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. cestitam za veridbu! divne vesti! dobro dosla u klub udatih (nadam se uskoro) :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Od srca sve najbolje u buducem zivotu!!nisam dosad ostavljala komentare ovdje,ali itekako sam te citala..stvarno ti zelim srecu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je sto si se javila :) :*

      Izbriši
  21. aaaaaa tek vidim! sretno ti draga, sve najbolje ti samo mogu poželjeti :*

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitam! Baš mi je drago zbog tebe, a i prsten je zaista lep.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...