Artdeco high precision liquid liner

Da krenemo sa konkretnim recenzijama... 

Ako se sjećate velikog Artdeco sniženja u CM-ovima oko Nove godine, onda znate da se 50% moralo dobro iskoristiti. 
Ja sam se odlučila za nekoliko sitnica koje sam pomno birala dok sam zaokupirala cijeli Artdeco stalak u tri CM-a koje sam obišla. 
Artdeco proizvodi su koje jako cijenim, sve njihovo što sam imala bilo je odlično i nekako imam određenu sigurnost da kada potrošim novac na te proizvode, da neće biti uzaludno bačen. 

Počelo je sa njihovom bazom, pa preko njihove oooodlične kamuflaže koju morate imati ako imate problematično lice, zatim olovke za obrve, ruževa za usne, olovke za usne, mono sjenila, rumenila, pa evo i do ovog tuša za oči kojeg iskreno ne bih uzela da nije bio 50% snižen. 



Prvo moram da naglasim koliko su zapravo osjetljive moje oči. Ne u smislu da će zasuziti na neku šminku ili da će na taj način reagovati na proizvod, nego da ja svom oku jedva išta približim. S maskarom je lako, smijem migat dok je stavlja, sa sjenilima također, ali čim prislonim tuž na kapak, počinje ludilo. Bojim se sama svoje ruke a kamoli kad me neko drugi šminka. Trepćem, migam, trzam... ma you name it, I do it. 

Iz tog razloga sam uvijek u potrazi za tuševima koji znaju izaći na kraj sa mnom, tj. da su dovoljno mekani da ih ne osjetim toliko na kapcima, ali opet da su i čvrsti kako se ne bi savili i zamrljali mi cijeli kapak.Zbog toga ne volim ni previše tečne tuševe jer ostavljaju nepreciznu liniju a ponekad i na mjestima deblju. 

Ovo je bio i prvi tuš za kojeg sam vidjela da postoji tester, ispravite me ako griješim, ali većinu djevojke ni ne vide kako izgleda četkica, ili ih otvaraju po drogerijama. 



Dolazi u sjajnoj duguljastoj ambalaži poput olovke, zbog čega ga je i bilo teško uslikati jer je kao ogledalo. Sadrži samo 0.55ml ali znate i same kad je bio januar a ja ga i dan danas koristim. Ne koristim ga svaki dan ali dosad bi mi se svaki isušio, znam iz iskustva. Nije čak ni izgubio na intenzitetu. 

Praktičan je za držati u ruci, četkicu neću puno opisivati jer je vidite na idućoj slici. 



Dakle, izgleda kao da ima tanke dlačice skupljene u špic koji se ne razdvaja dok ga koristite. Izlazi sasvim dovoljno proizvoda ali što je najvažnije precizno, tako mekano klizi preko kapka da ga čak moji kapci ne osjećaju. 
Može se desiti da nekad ne okrenem ispravno pa da ostavi nešto manje intenzivan trag ali ja to uopšte ne uzimam kao negativno s obzirom koliko prednosti ima, nego samo pređem još jednom i linija je savršena. 



Brzo se suši, ostaje na očima bukvalno dok ga ne skinete i nije vodootporan tako da sa skidanjem okoloočnim skidačima nećete imati problema. 

Košta 20KM, a ja sam ga kupila na sniženju od 50% i s obzirom da mi nema sličnog, iako nikad ne bih jer mi je to trenutno puno, ako ga ne nađem ponovo na sniženju, morat ću ga kupiti po punoj cijeni. 

Ako ste u istim problemima kao i ja, da ne možete naći dovoljno precizan tuš koji ne smeta vašim osjetljivim migajućim kapcima :) onda obratite pažnju na ovaj tuš! 

Kakve tuševe vi volite i jeste li koristile ovaj Artdeco? 



You may also like

Broj komentara: 17:

  1. ja sam mislila da se svaki flomaster osusi kroz mjesec :/ barem meni jest.
    ma nema, sta svabo napravi to mora da valja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ovaj nije bas flomaster kao onaj golden rose npr, izlazi tecno iz njega samo sto fino klizi kroz ove dlacice... ako budes naisla na stalak, trebali bi imati tester pa vidi... Svabe su kraljevi :D

      Izbriši
    2. Hhahaha ja sam procitala floRmaster i jos razmisljam kao vidi u bosni kazu sa r. ;D d crut iz aj em blajnd.

      Izbriši
    3. Flormaster je samo ako flormar izbaci kolekciju :p

      Izbriši
    4. rofl, ako flormar izbaci flormaster, ja ću ga recenzirat, no sikiriki hahah, znas da su oni moj revelique :P

      Izbriši
  2. A gdje je slika na okicama ?? :-) Skup skup, al bude često sniženja :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nece je biti :P od mene samo swatch dekorative, preslikaj ovu liniju i zamisli je na ocima, identicna :P

      Izbriši
  3. Čovječe tako si osjetljiva? Ja npr. mogu svašta, ali ne mogu onaj tight lining raditi, nema šanse, treba me snimiti dok to pokušavam :p Tuš izgleda super, četkica odnosno kistić mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bas jesam...nekad su mi radili nesto na oku i od tad imam traume :D :D ne dam da mi ista pridje oku iako sam psihicki pripremljena :D Ali ovaj tus zaista ne osjetim, milki kapak :D

      Izbriši
  4. I ja imam osjetljive oči pa sva sreća da tuševe niti ne koristim, "samo" sjenila i maskaru :D
    Drago mi je da si konačno ubola nešto što ti odgovara :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sjenila i maskare nekako mogu, tus mi je najveci problem jer na drugaciji nacin moram biti precizna :) nista, valja mi ovog kupovati :D

      Izbriši
  5. Ovo zvuči/izgleda savršeno <3 Baš je intenzivna crna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nista, barem mogu reci da vrijedi novca iako uvijek pokusavam proci povoljnije :D

      Izbriši
  6. Ja imam L'Oreal Infallible Super Slim liquid eyeliner i stvaaarno je dobar, vise je flomaster, al isto idu u spic, savrseno se stavlja, savrseno se skida, a sto kazes, ne osjetim ga na kapku! Al obzirom da ih kod nas nema, ovaj Artdeco bi mogao biti dobra zamjena kad mi ovog nestane, ako ikad nestane jer mi traje vec pa mogu se zaklet da je skoro godinu dana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Milki kapak hahaha :D Što nisi pisala recenziju dok je bilo sniženje, sad moram januar čekati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bilo je skoro snizenje na 13KM al obilazila sam sva tri cm-a neke dvije sedmice i nikad da dodje, they lieeeeeeeeeed :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...