How to -> Beach waves + Schwarzkopf Got2Be texturizing salt spray

Ljeto nam je kalendarski već stiglo, iako se nećka da zasija u punom sjaju dok nam šalje ove povremene kiše, pa sam zato pripremila kratki tutorial za najpopularniju ljetnu frizuru. Tutorial je u pravom smislu riječi kratak, jer je i postupak krajnje jednostavan i svako ko ima iole poslušnu kosu, može se riješiti pegle i fena u ove tople dane i imati super frizuru.

Iako nije najneophodnije, poželjno je imati sprej za oblikovanje jer pjena je ipak preteška i neće vam dat lepršavu kosu nego krutu a to ne želite za opuštene valove. 
Ja koristim Schwarzkopf got2be beach girl mermaid look texturizing salt spray!



Na kosu prosušenu peškirom pršćem sprej nekih desetak puta dok fino obuhvati vrhove, od vrha kose nije potrebno jer želite samo opuštene lokne od pola kose.


Nakon sto ste sprej nanijeli na kosu i podijelili kosu na dva dijela, imate priliku da vrtite pramenove kose među prstima kao zamišljene tinejdžerke dok ne dođu do željenog oblika i malo se zadrže, toliko da mogu ostati sami složeni na ramenima. 

video

Trebalo bi da ostanu neko vrijeme ovako posloženi... 


Zavisno od toga koliko imate vremena, pustit ćete kosu da se sama suši ili ćete uzeti fen da vam pripomogne. Ako koristite fen, možete držati pramen i sušiti ga fenom, a ako sušite prirodno, onda je dovoljno povremeno zavrtiti pramen da se zadrži u željenom obliku. 

Nakon što ste osušili kosu, raspršite pramenove u opuštenom ili urednijem stilu. 


Još malo slika... nedavno sam radila BALAYAGE, koji je na moje zadovoljstvo pored ombre stila, popularan već nekoliko godina posebno u ljetnom periodu pa ako ne znate šta raditi s kosom, bacite se u ruke profesionalca i uradite malo promjene na kosi. 



Eto ovako moja kosa preživi skoro cijelo ljeto, a i ostala godišnja doba uz puno njege raznih tretmana, maski i seruma, i uz minimalno korištenje pegle i fena. Ovakve frizurice, iako su popularne ljeti, mogu spasiti vašu kosu od oštećenja tokom cijele godine. 
Ostavite fen i peglu po strani, i bacite se na uvijanje prstima i toplim zrakom... ;) 


Želim vam lijepe ljetne dane... <3 




You may also like

Broj komentara: 26:

  1. Lako je tebi kad te kosa slusa :) predivna ti je i kosa i frizura.

    OdgovoriIzbriši
  2. Teška srca ostavljam peglu po strani, ali samo ljeti i puštam kosu da se suši prirodnim putem. Nažalost frizure sa podignutom kosom mi nikako ne stoje i nisu opcija.
    Imam prirodno dosta valovitu kosu pa je ostavim takvu kakva jeste, neka vidi malo i kako je bez pegle :D I ovi "valovi" su super, moram i ja nešto nabaviti da mi malo ljepše definiše valovitu kosu :) a ne da leti kako joj se da :D
    Balayage mi se mnogo sviđa, mnogo više nego ombre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tebi je onda super ako je prirodno valovita, ne diraj peglu nikad :)) a i meni je balayage drazi, ombre ako se ne uradi dobro bas lose izgleda...

      Izbriši
  3. Divna mi je ova tvoja frizura, pamtim je još iz perioda kad smo se tek upoznale. Mislim da sam te već tad ispitivala na koji način dobiješ taj casual look! :) Moja kosa treba još malo dužine, ali čim izraste, definitivno ću probati s ovim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) jeste, bas dugo imam ovu frizuru jer je prelagana za oblikovat.. mislim da bi i tvoja bila poslusna pa se baci na njegu i pustanje kose dok ne bude spremna za ovu frizuru :(*

      Izbriši
  4. A gdje si nabavila ovo savršenstvo? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U mülleru u hrvatskoj se moze nabaviti a ja sam svoj primjerak dobila :) ali cujem i da je balea izbacila slican sprej pa potrazi medju proizvodima za kosu :)

      Izbriši
  5. Super je friz, brzo se napravi i super izgleda, a najmanje štete napravi. Sad mi npr. bude žao što sam se ošišala :'(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam zapazila, i tvoja kosa je valovita pa bi ti bas drzalo ali probaj i sa kracom ali ce ti morati snalice pomoc pri uvijanju :) napravi dvije pitice sa strane i pusti da se suse, mozda uspije :)

      Izbriši
  6. Kada sam imala dovoljno dužine za ovakvu frizuru uvijala sam je trakom, također bez toplote :D Ovaj sprej mi je spasio život ovu zimu, koristila sam ga skoro pa svakodnevno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bas su spas ovakve frizure a posebno ljeti kad se brzo kosa susi prirodnim putem :)

      Izbriši
  7. Super, moracu da nadjem ovaj sprej, poznat mi je sa blogova, ali ne sjecam se da sam ga vidjala. Bas je super:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas ga nema ali je balea izbacila svoju verziju,dz je danas kupila u dm-u :)

      Izbriši
  8. Mogla si bar napisat cijenu i gdje se može kupiti spomenuti sprej, a frizura je super. Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijenu ne znam jer je poklon od blogerice iz hrvatske,ali koliko znam moze se nabaviti samo u mulleru... Ako si iz BiH, pogledaj medju baleinim proizvodima za kosu u dm-u njihovu verziju, javljeno mi je da je stiglo nesto slicno :) hvala

      Izbriši
  9. Dž kupila jučer i sinoć odmah naprskala i uvila kosu na čarape :p nije mi ispalo ovako lijepo kao kod tebe ali mi se sviđa. Feeling sexy :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema veze, samo nastavi pravit, naviknut ce se kosa, posebno sad u ljeto :)

      Izbriši
  10. Nije fer koliko ti je predivna kosa, predivna! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni ovo ne da ne bi uspelo...nego... Moju kosu apsolutno ne zanima šta ja s njom nameravam da radim, iskulira me svakako.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ako nekoga zanima i Balein sprej odlicno radi posao, s tim da moja kosa nije farbana :) Mirisi po breskvi,al' se miris ne zadrzava predugo. Ja sam zadovoljna! I nikako mi nije jasno kako sam funkcionisala dosada bez ovog cuda. Ako naletim i na ovaj, nabavit cu. A tvoja kosa je bas, bas divna. :) pozZz
    HannaH

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Hana, bas sam gore spomenula da ima i Balea slican sprej, rado bih ga isprobala ali stvarno moram smanjiti kupovinu stvarcica za kosu :) tu se ne znam kontrolisati :)) Oni kojima nije dostupna ova prskalica, definitivno neka idu uzeti baleu :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...