Nedjeljno opustanje od glave do pete sa Avon planet spa

Avon je za svoju novu Planet spa kolekciju odlučio da nam donese dašak Brazila i njihovih amazonskih blaga, pa je tako izbacio proizvode sa brazilskim akai bobicama i šumskim voćem. 




Svi zamišljamo Brazilke kao bezbrižne, ultra mega giga zgodne dugonoge ljepotice sa lepršavim osunčanim loknama, pa tako nije ni čudo da nam Avon želi da se na tren osjećamo kao one. 

Iako nećete postati Victoria's secret modeli, zažmirite, njegujte se od glave do pete i vidite gdje će vas odvesti mirisi Planet spa kolekcije... 





Na recenziju su mi ustupili četiri proizvoda: 

- Masku za kosu
- Kremu za ruke i stopala
- Masku za lice, i 
- Piling za tijelo. 

Za skoro svaki proizvod nije potrebno neko dulje testiranje, a i kako su mi se proizvodi svidjeli, bolje da napišem u naletu oduševljenja ovaj post. :) 

NOURISHING HAIR MASK 



Maska za kosu od 200 ml intenzivnog mirisa šumskog voća koju na kosi trebate da držite do 10 minuta zavisno od stepena hidratacije koju vaša kosa treba. Ja sam držala svih 10 minuta i kosa mi je nakon pranja bila laka za češljanje, mekana i što mi je najvažnije - nimalo otežana! Nažalost, miris nisam osjetila duže od jednog dana, a htjela bih, jer ja lično uživam kada mi u kosi ostane miris maske ili regeneratora. 



17KM u aktuelnom katalogu

INTENZIVNA KREMA ZA RUKE I STOPALA



Iako sam dosad znala "varati sistem" i koristiti kremu za ruke i na stopalima ukoliko vidim da se može, napokon je do mene došla krema koja služi za oboje. (Hvala Avon!) 
Krema sadrži 75ml, a ja bih htjela da je ima najmanje 100ml s obzirom da služi za oboje pa dok se ja istetošim, bojim se da ću joj brzo doći do dna. 
Dovoljno je gusta da njeguje, a ipak se jako brzo upije i ostavlja miris po cijeloj sobi bukvalno. Srećom pa mi se ovaj miris, uz njegu, sviđa pa mi ne smeta da ga osjetim. I ruke i stopala ostavlja jaaako mekanim, a ako nemate puno problema sa zanokticama, i njih će držati pod kontrolom. 




12KM u aktuelnom katalogu

HIDRATANTNA MASKA ZA LICE



Kao i većina Avon planet spa maski za lice, i ova dolazi u tubici od 75ml, ima jednak miris kao i ostatak kolekcije, i služi za hidrataciju nakon što ste dan proveli na suncu. Ja sam dosad stigla da je stavim 3 puta na lice i jedino mogu da kažem da nije maska koju inače kupujem za svoje lice. Maske koje ja kupujem su obično od gline, od nekih kiselina jer svaku moram da prilagodim svom problematičnom licu. Maska zaista pruža osjećaj svježine dok je na licu, gelasta je pa bi najbolje bilo da je se malo ohladi u frižideru prije stavljanja i tad je definitivno bolja. Nije mi izazvala nikakvo crvenilo, samo što se mora malo više puta umiti da bi se skinula s lica. Za one koji imaju normalnu kožu, vjerujem da bi jednako odgovarala. Posezat ću za njom baš onda kada mi nakon sunčanja treba malo hidratacije pred spavanje. 



13KM u aktuelnom katalogu

PILING ZA TIJELO



Ostavila sam najbolje za kraj i ne znam odakle da krenem... :) 
Od ovog sam proizovoda najmanje očekivala jer nisam neki ljubitelj ovakvih ambalaža, ali ovo je dokaz da je to najmanje bitno. 
200ml sitnih zrnaca za piling sa feno-meno-menalnim mirisom :D 
Ko bi uopšte rekao da mi se može svidjeti intenzivan miris šumskog voća ali jeste! 
Znate one reklame u kojima nas pokušaju uvjeriti da smo na nekom egzotičnom mjestu dok se tuširamo? Kako sam izgleda jadnica željna mora, bio je dovoljan piling da me baci tamo. :)) 
A poslije, koža premekana! Znam da piling nije za svaki dan ali nisam se mogla pridržavati pravila. Htjela sam svaki dan tako mekanu kožu kao što je bila prvi put nakon što sam ga koristila. Vjerovatno su za to zaslužna sitna zrnca, jer od krupnijih realno nemate ništa, samo se valjutkaju po tijelu i ne rade ništa. 


21,90KM u aktuelnom katalogu

Ako morate da se odlučite za samo jedan proizvod onda vam predlažem piling, ali kako sad imate akciju gdje možete dobiti dva proizvoda za 16,90 onda je to nesumnjivo piling uz masku za kosu ili kremu za ruke i stopala, zavisno od toga šta vam je potrebnije. 

Da li vas je kupila ova ljubičasto-zlatna kolekcija iz Amazonije? Planirate li nešto isprobati? 


*proizvod ustupljen u svrhu recenziranja




You may also like

Broj komentara: 14:

  1. Videla sam u katalogu ovu kolekciju i odusevila sam se mirisom ;) Narucila sam kremu za ruke i jedva cekam da mi stigne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nesumljivo želim ovaj piling :D Idem listati Avonov katalog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno je i kod vas akcija da je povoljnije ako se kupe dva proizvoda :)) piling obavezno, a po potrebi vidi sta ces jos :)

      Izbriši
  3. piling mi djeluje jako privlačno :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. oke, piling moram imati ! Baš sam ga gledala u katalogu i ambalaža je odma bila kao minus, ali kad si je tako nahvalila mislim da cu preci preko toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predje se preko toga kad se ispilingiras i imas kozu ko bebinu :D

      Izbriši
  5. Sve mi se sviđa, a kako i ne kad je u takvoj divnoj ljubičanstvenoj ambalaži :D Najviše me privlače piling i maska za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda potrazi avon katalog i narucuj, svidjet ce ti se, obecavam :)

      Izbriši
  6. Piling me najviše privukao kod svih recenzija, mislim da cu njega kupiti.. moram jos razmisliti sta cu uz njega :-D

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...