Birthday wishlist

Kod mene je danas dan za sanjarenje... 

Uskoro će mi rođendan(10.8.) pa ako ništa, barem mogu sastavljati wishlistu stvari koje bih htjela da dobijem u nekom ljepšem životu :D 

Ako vas interesuje, zadržite se malo da vidite šta sam to birala za sebe. 
Većinom su to french farmacy proizvodi kojih mom napaćenom licu nikad nije dosta, a onda su tu i neki odjevni predmeti. 




Kad se već mašta, da krenem skromno! 
Clarisonic Mia 2 - o ovom aparatiću već znate sve, moja koža je problematična i ubijeđena sam da joj je potreban. Drugima je pomogao, pa bih htjela da kao zadnju stvar isprobam još i to. 
Vichy normaderm 3 u 1 - Čitala sam kako drugima pomogne sa gamadima, pa mislim da će se uskoro naći i u mom posjedu, nije neostvariva želja kao Clarisonic :) 



Obje maske sam imala i kod obje istrošila zalihe, pa bih trebala da ih obnovim...
Lush mask of magnaminty - link
Andalou glikolna maska - link 



Trenutno koristim Alverde tonik od ruže ali kako su ova dva najviše hvaljena, htjela bih da se jedan od njih nađe i na mojoj polici... 
Thayers rose petal witch hazel tonik - link 
La roche posay Effaclar astringentni losion - link 


Real techniques Sam's picks set kistova - link (Dobila Core collection ali smatrat cu prekrizenom ovu zelju zasad) :) 
Urban decay naked basics - link (po hiljaditi put a nikako da naručim) 


Kako volim tetošiti kosu, a od ove maske bolju nisam imala priliku da isprobam, htjela bih je makar u najmanjem pakovanju, ako ne u ovom novom sa pumpicom. A o kosi se treba brinuti i iznutra, pa zato su tu ovi vitamini... 

Macadamia deep repair mask - link 
Solgar skin, nails&hair - link 



Želim doživotne zalihe ovog parfema! Chanel Chance eau tendre
Svi ih imaju pa me mame da ih i ja isprobam, odlučila bih se za EOS Sweet Mint - link

____________________________________________________________________________________

A sada dio sa odjećom, obućom i torbama... :) 


Nešto od stvari koje će mi trebati za jesen... 


  • Mala crna haljinica, model za koji mislim da bi pristajao mojoj građi; 
  • Crna torba u koju mogu potrpati dosta toga
  • Ravne crne baletanke koje idu uz mnogo kombinacija;
  • Crne kožne bajkerke :) Sanjam o ovakvima, a nikad dosad nisam naišla na takve... nadam se da će ova jesen biti drugačija! 

Drugi dio je sportska oprema jer je vrijeme da ponovo počnem sa treniranjem, a nema mi bolje motivacije od toga da makar imam super opremu zbog koje će mi biti žao ostajati kod kuće. :) 
- sportski grudnjak, torba za trening, sportske tajice, patike



Kraj maštanja, back to reality uz nadu da ću makar ispuniti 50% sa spiska... :) 


Sviđa vam se nešto? Pravite li birthday wishliste? 




You may also like

Broj komentara: 16:

  1. Sve mi se svidja, a najvise Macadamia proizvodi u koje i ja planiram uloziti u skorije vrijeme! :) Zelim i eos mint!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih u cm-u, cetka i maska neka ti budu prvi :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ako budes narucivala s iherba, mozda ti se prikljucim :) :*

      Izbriši
  3. A de je Mary Lou??? Da je nisi udomila?

    OdgovoriIzbriši
  4. skoro sve šta si navela je i na mojoj wishlisti - osim sportske opreme XD ja sam couch potato XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se previse navikla da sam couch potato, ne smijem se zapustit :D

      Izbriši
  5. Clarisonic Mia 2 je za problematicnu kozu nepogresiva investicija. :)
    Moja koza je mjesovita i jakoo cudna (t-zone jako, jako, jakooo masna, obrazi ponekad ok, s vremena na vrijeme jako suhi, neobjasnjivo perutanje masne koze i sl. problemi), uzasno sklona bubuljicama i svim slicnim cudima, i za otprilike mjesec dana koliko koristim Clarisonic (uz Avene zelenu liniju) sve se apsolutno unormalilo, niti jedna bubuljica se nije pojavila u ovih mjesec dana, koza mi je neopisivo bolja, zagladjena, pore (kojih nije bilo puno, niti su se puno primijetile) su potpuno nestale, i opcenito je znatno zdravijeg izgleda. Obzirom da sam Avene proizvode koristila i prije i samo njih odavno koristim, jedina promjena je Mia 2 mislim da zaista vrijedi. Meni je cudo napravio. :D Sto se EOS-a tice, super su, slatki su i jako su dobri balzami. :D

    Komentar je malo duzi, ali nadam se da je ok. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim duge komentare :D
      Ma znam da je odlican i vjerujem da ti je pomogao ali eto ipak je investicija :) sigurno i kremice i sva sredstva bolje djeluju na ociscene pore. Nadam se da cu uskoro imat priliku da ga imam :)
      Eos ipak nije toliko daleko od nabavljanja :)

      Izbriši
  6. hehehe i ja sam bas pisala wish list - nije mi rodjendan uskoro, ali nece da skodi... :)

    Mia 2 je moje otkrovenje zivota - cena nije mala, ali vredi svaki ulozeni cent! Cak je i moj muz poceo da jekoristi zbog nekih cuda od bubuljica koje su pocele da mu iskacu i spasio se!

    Ove RT cetke bas zelim da probam, a nikako da naidjem na njih...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka samo pisi, ne mora biti rodjendanska :)
      A RT cetke imas na linku kojeg sam ostavila :)

      Izbriši
  7. divnu si listu napravila, nadam se da je barem nešto skinuto s popisa, a i da će se generalno većina toga maknuti s liste :)
    i sama bih rado Clarisonic, možda uskoro :)
    A Chanel Chance mi je u svim verzijama divan ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo vec sam ponesto skinula i idem dalje :)) Chanel mi je pri kraju, i ovaj put nista ispod 100ml ne prihvatam :D

      Izbriši
  8. Draga moja,ja ti zelim sretan rodjendan s zakasnjenjem ;)
    Neka ti se ostvare sve zelje,posebno ove s wl ;)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...