Essence metal glam highlighter

Dugo sam razmišljala da li da pišem o ovom highlighteru s obzirom da Essence često izbacuje limited edition proizvode pa nikad ne znam kada iza mene možete pronaći nešto. Ali, essence kao essence, to su i često slični ili isti proizvodi u drugom pakovanju pa pretpostavljam da se i sad može ili će se moći naći nešto poput ovoga. 

Slijedi kratka recenzija... 


Radi se o highlighteru koji sadrži 9 grama ali je i na prvi pogled nepotrošiv s obzirom koliko ga trebate da biste postigli lijep izgled. 
Jako je pigmentovan, ali se može i fino dozirati. 
Moja želja dugo je bila da kupim Mary Lou-manizer highlighter, moram priznati naročito zbog predivnog pakovanja, ali metal glam mi je poslužio kao jeftinija verzija dok se ne dočepam The balma. Nisam lično imala Mary, ali sam ga imala na licu pa mogu donekle da kažem da mi je i ovaj jednako dobar za zamjenu jer mu je dosta sličan. Ako nabavim Mary, uporedit ću ih. 



Iznad vidite prikaz u hladu i na direktnoj sunčevoj svjetlosti, kako biste dobile dojam o kakvim česticama se radi. Za veći prikaz kliknite na sliku pa ćete moći ljepše da vidite. 



Možete ga koristiti za lice i tijelo, to se naravno naročito odnosi na ljetni period kada će na preplanulom tijelu doći do izražaja. 
Što se tiče lica, sve ste već upoznate sa onom poznatom šemom konturisanja i isticanja jagodica pomoću bronzera i highlightera. -ovdje-

Od prvog korištenja do kantice, savjetuju da prođe tek 12 mjeseci za što mislim da je nemoguće potrošiti ovaj proizvod. Ako ne primjetite neke promjene, ako redovno čistite kistove i dezinfikujete kozmetiku, mislim da se korištenje može produžiti a o tome koliko, najbolje ćete procijeniti vi sami. 



Ako ovo ne pokazuje koliko je pigmentovan, ništa neće. Naravno, kada zahvatite kistom, to u puno boljoj mjeri završi na vašim jagodicama. 




Na swatchevima sam malo pretjerala kako biste dobile dojam o tome kako se svjetlucave čestice rasporede. Uz puder i ostatak šminke na licu to izgleda taman umjereno kako biste dobile povišene jagodice i zdrav sjajan izgled. 

Umjerenost je kljuc. ;) 

Koristite li highlightere i koji su vam omiljeni? 





You may also like

23 komentara:

  1. Prekrasno izgleda :O Ali ja ne volim teksturu essence sjenila i highlightera, nikad nije onako puterasta :D iako na ovim fotkama izgleda vrlo dobro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim puteraste, i ne znam koliko vidis na zadnje dvije slike, ali stvarno jeste puterasto, bas fina tekstura :)

      Izbriši
  2. Koristim Mary Loumanizer od Balma i on mi je presavrsen, ali ovaj jos nisam probala. Djeluje ok, ja bi ga koristila i kao sjenilo za unutarnji kut oka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo izgleda, no idalje želim Maricu Louicu. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je pigmentovan ;) Uglavnom je to "problem" kod pigmentovanih hightlightera, sto se cesto pretera prilikom nanosenja :( Ja ih najvise volim leti, uz preplanuli te.. jagodiceizgledaju totalno lutkasto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali moze se dozirat kad se kistom odgovarajucim uzme :) A ljeti bas dodju do izrazaja, posebno oni topliji i jos kad se sloze fino uz rumenilo :)

      Izbriši
  5. u noovoj kolekciji Wave Goddess takodje ima jedan LE higlighter koji sam kupila, al cini mi se da je taj bolji i pigmentovaniji, i ako ni ovaj nije los =D =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isto od Essence, to sam zaboravila reci ,

      Izbriši
    2. Eto vidis uvijek oni neki izbacuju hehe, ma i ovo je malo stariji, samo sam ga ja kasnije kupila a i slike cekaju bas dugo da dodju na red za recenziju :)

      Izbriši
  6. Ja imam samo jedan hajlajter, Pupa, ali nisam 100% sigurna da znam kako se koristi xD
    Stavim ga u malo svečanijim prilikama jer se baš sija, pa mislim da će mi trajati sto godina. Essence uvek lepo upakuje stvarčice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto malcice na vrh jagodica, cisto da stvori efekat kao da su podignute a i moze se po tijelu nanijeti velikim kistom da se koza malo presijava :)

      Izbriši
  7. Ja volim highlightere, međutim obzirom koliko malo ih stavljam, onda ih rijetko i kupujem. Imam jedan od The Benefit Cosmetics u sticku i jedan od Laure Mercier u kamenu, pa ove od Essence-a uglavnom preskočim, iako me njihova ambalaža redovno mami :) Ovaj mi se čini super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma njih nije ni potrebno imat previse, jedan malo hladniji, jedan topliji i to je to :) Jos kad je jedan Mary Lou-manizer, onda mi drugi ni ne treba :P

      Izbriši
  8. Izgleda divno. Ima u cm-u neki justin bieber higlighter, bas me zanima kakav je. Naravno, essence je u pitanju :) ja nesto nikako ne mogu dati pare za Mary ne znam zasto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stalno ih bude, ali Justina Biebera preskacem hahah :D radije cu Mary :D

      Izbriši
  9. imam ih u sklopu palete ali ih ne koristim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, nisu los dodatak svakodnevnom make up-u ;)

      Izbriši
  10. Nisam probala, ali na swatchevima izgleda baš lijepo. Ja sam u zadnje vrijeme ovisna o highlighterima, koristim ih baš svaki dan kad se šminkam.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...