Hrpica praznih bocica i tubica

Znam da neki ne vole, i prestaju pisati o potrošenim proizvodima, ali ja ih baš volim. Postoji neko zadovoljstvo u tome da skupljam u kesicu sve sto potrošim u određenom periodu, osvrnem se na to i grupno pobacam. Nakon toga je veće zadovoljstvo kupovati jer znam da sam nešto zapravo i trošila. 





Odakle krenuti? :) 



Kad sam pisala o Vichy dercos šamponu, spomenula sam da imam problema sa seboroičnim dermatitisom kojeg pripisujem stresu. Čula sam da je za rješavanje tog problema potrebno koristiti šampone bez sulfata. Isprobala sam jeftiniju verziju Babylove i skuplju - Vichy šampone i u ovom slučaju moram reći da skuplje jeste bolje, nažalost po vaš i moj novčanik, ali ako vas muči isto što i mene, ne gledajte na cijenu. 
Baby love nije napravio apsolutno nikakvu promjenu na mom tjemenu, dok mi se nakon 2-3 pranja Vichyjem stanje apsolutno promijeni. Nakon šamponiranja, treba da odstoji na tjemenu neke 3-4 minute pa tako djeluje i kao tretman. Kad mi se tjeme isčisti, ubacim obični Vichy šampon između pranja, ili bilo koji drugi blagi šampon. 

Od tuširalica koristila sam svoj omiljeni ljetni Palmolive thermal spa piling, savršeno mirišljavi Yves rocher monoi de tahiti gel koji sam maksimalno "razvukla", i Dove purely pampering nježni kremasti gel. Svaki od njih volim i preporučujem. 



Druga potrošena Bioderma micelarna, za koju mogu reći da je najisplativija i ona kojoj bih se vratila što zbog omjera cijene i količine, toliko i zbog toga što je jedina za koju znam da ima ovu pumpicu koja uveliko olakšava korištenje. 

Garnier essentials, vodica za skidanje šminke sa očiju - Mislila sam da ću se naviknuti na dvofazne, ali i nisam pretjerano pa mislim da ću se ponovo vratiti na svoj "mali zeleni skidač". 

Mask of magnaminty - Najbolja Lush maska za potrebe mog lica, kupujem uskoro ponovo! Pisala sam o njoj... 

Andalou glikolna maska - mislim da sam napokon našla my tipe of acid :) a to je glikolna kiselina. Koža mi najljepše reaguje na nju, a iako sam ovu masku potrošila, glikolnu kiselinu sam nastavila koristiti u Avene cleanance K piling kremi. 

Yves rocher maska od nara - i dalje mislim da ne umišljam, na neki način mi je brže blijedila crvenilo na licu, vjerujem da je to zbog c vitamina iz nara. 

Dr.Pasha ulje od marelice - O njemu sam također pisala pa možete vidjeti dojmove. Nažalost, tri mjeseca koliko mu je trajanje nakon otvaranja su mi bili premalo da ga potrošim tako da smo se pozdravili. 

Caudalie beauty elixir - nešto što nije neophodno za imati a u drugu ruku ipak tako divno prema licu. Bez obzira stavljate li prije ili poslije kreme, prije ili poslije šminkanja, radi podjednako dobar posao osvježavanja, toniziranja i fiksiranja. Ako budem u prilici, ponovo ću ga naručiti. 

La roche posay mi je pored Bioderme i Avene-a omiljeni french farmacy brand. Effaclar duo je kremica koja doslovno za dan-dva riješi potkoznu aknu, a Effaclar mat odlična kremica za "duže staze". Čim je koristim redovno tokom mjesec dana, primjetno mi smanji sjaj na t-zonama a kad je se ostavim, čelo ludi. Počinjem misliti da sve ove matirajuće kreme koje imaju -hidratantno- u nazivu mogu lijepo riješiti problem tako što hrane kožu i tako joj ne dozvoljavaju da dođe u tu fazu da se sama mora braniti sopstvenim sebumom. Draže su mi one nego one koje daju samo trenutni učinak. 



Dolce&Gabbana The one - 30ml ali sam ga baš dugo imala s obzirom da je dovoljno jedno prskanje a da svi osjete parfem. Slatkast je pa sam ga zato izbjegavala ljeti jer me tad gušio ali za jesen i zimu je odličan. 

Essence i Aveo acetoni - oba su mi isušivali nokte i neću ih kupovati ponovo!

Dove natural touch deo stick - kupujem nebrojeno puta i kupovat ću dok se ne usudim preći na zamjenu ali to će biti tek kad nađem neki deo stick bez aluminijuma. 

Mixa krema za ruke - pisala sam o njoj, krema koja mi odlično obnavlja kožu ruku nakon tek jednog mazanja. 

Avon advance techniques - ne znam više izbrojati koji po redu, ko ga nema, neka se srami i kupi ga odmah! :) Nakon svakog pranja stavljam na polusuhu kosu i ja uopšte ne šišam više kosu zbog ispucalih vrhova nego čisto da održavam dužinu.

Macadamia deep repair maska i ulje za kosu - najbolja od svih koje sam isprobala, mekoća i miris nezamjenjivi kada se oboje koristi u kombinaciji! 
              (na linku iznad je i ostatak mojih proizvoda za njegu kose)

Blistex - od svih balzama koje sam isprobala, ovaj mali klasični mi je najbolji, i sad imam dva da se ne bi desilo da ga zaboravim na stolu kad izlazim iz kuće, pa tako jedan uvijek ide sa mnom u torbici.




Od dekorative imam hrpu maskara i jedan potrošen korektor :) 

Avon aero volume

Flormar maxxl maskara

Golden rose city style 

Golden rose cat walk - dosta slična city style ali city style mi je iz nekog razloga draža, vjerovatno jer ima ovu kratku i dugu stranu.

Chanel le volume de chanel - u početku jako mokra što mi je veoma smetalo, a poslije dobra ali ne toliko da bih izdvojila toliko novca za jednu maskaru. Ni trepavice mi nisu toliko zahtjevne da iziskuju toliko novca za "sanaciju štete". :) 

Nyx HD korektor - pisala sam o ovoj nijansi i kupila nakon toga i svijetliju, a idući put još svjetliju. Uglavnom zadovoljna, zato i ponovljene kupovine... 




To je pretty much to. 

Šta ste od ovoga koristile i slažete li se ili ne sa dojmovima? 





You may also like

22 komentara:

  1. odlično potrošeno, volim ovakve postove i čitati i pisati :D
    obožavam Dove gelove za tuširanje, i sredstva protiv znojenja :)
    imam u planu kupiti Afroditin gel za tuširanje Thermal spa, jer znam kako božanstveno miriši :)
    voljela bih isprobati i Garnier essentials, vodica za skidanje šminke sa očiju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je vecina ovdje odgovaralo tako da sta god kupis, neces pogrijesiti ;)

      Izbriši
  2. koristila dove i dez. i gel i maskare i palmolive i baby love i avon serum i andalou :D
    i slazem se s dojmovima, osim za maskare gr koje ne volim. a tebi je lako jer imas trepavice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sve si koristila :D ma sta cu, to su one nezahtjevne dlake koje imam :D

      Izbriši
  3. Koristim babylove kupku kao gel za umivanje, ok proizvod, nista specijalno, ali cijena mu je veliki plus. Pece ako mi slucajno ude u oko (sto mi je skroz cudno za baby proizvod), pa me ne cudi da ti nije bio dobar za problematicno vlasiste. Dove s gornje slike mi je upravo pri kraju i nisam odusevljena. Gel je sam po sebi nije los, kao i svi njihovi, bogat i kremast, ali miris mi je cudan. Taj cudan miris je izrazeniji kod losiona (drzi me faza da koristim sve u kompletu :D), miris u bocici i onaj na kozi nemaju veze jedan s drugim, nekako mi vuce na otopljenu plastiku :/ iduci komplet na listi mi je od pistacije, nadam se da cu imati vise srece s njim....mixa ima micelarnu na pumpicu, ja sam imala onu za bebe, ok mi je, miri na ruze, inace mi to nije bas drag miris, ali ovdje mi nije smeto. Trenutno imam garnierovu s kojom nisam bas odusevljena i mislim da ce mi ova abc biti iduca obzirom da je mi je bioderma jako drag brand i s njihovom sensibio sam bila zadovoljna. Eh da, menis su jako dragi empty postovi, cak drazi od new in, tako da samo nastavi sa skupljanjem praznih flasica i pisanjem o njima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, izgleda da svi trebamo baby proizvode isprobavati prije beba da znamo da li ce ih peci :) iako ne bi trebali...
      Sto se Dove paketica tice, meni je losion los i uopste nema veze sa gelom za tusiranje koji mi predivno mirise, tako da njega na kraju nisam ni uzela...ali bas kao da nisu istih mirisnih nota :/
      Ja nikako da promijenim, ovaj Dove nekoliko puta kupujem, ali iznjuskat cu i ostale pa vrijeme je za promjenu :)
      Da, zaboravila sam na mixa micelarnu, ali navodno ova puno bolje skida a i bolji je omjer kolicine i cijene, a i mirise u micelarnim ne volim.
      Pisat cu, mada ide i new in uskoro :))

      Izbriši
  4. Treba djubretari tacno ispred kuce da ti dodju. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. bila si vrijedna :)
    Slažem se za SD i šampone, tu je nažalost skuplje uistinu bolje i Vichy (ja koristim zelenu verziju) je definitivno i moj favorit kad je taj problem u pitanju :)
    Andalou masku stvarno moram nabaviti, i ja volim glikolnu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je sad zeleni vichy, isto bez sulfata ali mislim da je to samo zbog promijenjene ambalaze jer je isti.
      Andalou obavezno!

      Izbriši
  6. Cao. Mozes li mi reci cijenu i kolicinu tog vichy sampona?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, 200ml je 21,50KM u apotekama. Cijena mozda varira za nekih 1-2KM zavisno od apoteke...

      Izbriši
  7. Gde ti kupujes ovu micelarnu od 1l? Zelim je.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoju kupila u Osijeku, imas ih po hrvatskim apotekama pa ako putujes ili imas nekog ko ce na godisnji na more neka ti kupi, jednom sam i u Makarskoj uzela :) (120-125kn)

      Izbriši
  8. Dobar dio ovih stvari koristim i sama, npr. NYX korektor, YR maska, Dove baš taj od kokosa... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti imas ovu masku, zao mi je sto su je povukli, sad imaju neku drugu slicnu ali ne znam da li da kupujem...

      Izbriši
  9. I ja volim ovakve postove i uvek im se radujem, kako na svom tako i na drugim blogovima ;) Ipak mi sve to trosimo, zaista ;)
    Koristila sam i jako volim Dove dezodorans, Mixa kremu za ruke, NYX korektor, D&G parfem(jedan od najdrazih), Macadamia masku i ulje koje milioniti put vec iznova kupujem...ostalo nisam probala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da volimo iste parfeme a i mirise u tusiralicama generalno :) macadamia maska je najbolja, a nyx korektor iduci put i ja uzimam mozda onaj yellow...

      Izbriši
  10. Ja također volim vidjeti hrpu potrošenih proizvoda, jer znam da će na njihovo mjesto doći novi i nemam grižnju savjesti kad idem u shoping jer znam da ću sve to potrošiti :D Avon zeleni serum za vrhove je najbolji proizvod za kosu ikad, volim ga jako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E bas, nemam onda griznju savjesti kad pisem new in :)
      Probaj i macadamia masku u kombinaciji, svidjet ce ti se ;) :*

      Izbriši
  11. Probala sam Dove gel,Dove stikove-sve koji postoje i najbolji su,bez ikakve dileme,Avon zeleni serum je savrsen,ali GR Cat Walk maskara mi je bila losa. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je cat walk losija od city style, od ovih pet city style mi je najbolja mada je moja omiljena max factor masterpiece ili masterpiece max :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...