AVON Unique rose eau de toilette




Nedavno mi je na adresu stigao Avon paketić i u startu moram da se opravdam zašto se možda može činiti da često pišem o Avonu. Razlog je jednostavan, nisam bila dovoljno posvećena blogu da pišem o stvarima koje ne dobijem na recenziju, i onda kada stigne Avon, imam potrebu da ispoštujem i njih i napišem koju riječ. 

Nadam se da će se to promijeniti, kako idu hladniji dani više ću biti kući i pisati i proizvodima koje koristim. A i samim tim što idu hladniji dani, stižu na red i recenzije nekih preparativnih proizvoda koje češće koristim kada nema sunčanih dana, tipa kremica sa glikolnom kiselinom. 

Oduži se ovaj uvod, da mi pređemo na temu posta... 



U rozoj kutijici dobijete toaletnu vodu upakovanu u rozu staklenu ambalažu, sa sivim poklopcem i zanimljivim detaljem na vrhu, a to je prsten sa crnom ružom na podešavanje. 



S obzirom na izgled bočice čini se da je ciljana skupina neka tinejdžerska dob jer će njih najprije privući. 



Glavne note su - crvena narandža, ruža i pačuli. Miris je jak, primjetan i pomalo slatkast. Nažalost, ništa od navedenom nije po mom ukusu. 
Ja sam više tip za prozračne, lagane, blago puderaste i citrusne mirise, koji podsjećaju na čistoću. 

Znam da velika većina voli i ove navedene note pa vjerujem da će naći put do takvih. Zadržava se na koži veoma dugo s obzirom da je miris sa jakim notama koji ostavljaju trag.  

Parfem spada u voćno šumsku kategoriju. 

Sadrži 50ml.

Regularna cijena je 35KM, a u ovom katalogu je 19,90KM, tako da ga oni kojima zvuči privlačno i po ukusu mogu isprobati po niskoj cijeni s obzirom da dobijete izdašnu količinu od 50ml. 



Iz koje kategorije parfema su vaši omiljeni, i koje parfeme koristite? 




You may also like

Broj komentara: 10:

  1. Od svega tebi je prsten favorit. :) Nemam odredjenu kategoriju koju volim, jr moj omiljeni miris u sebi sadrži note šargarepe i vanile, drugi je čist gorak citrus... Do pre pola godine su mi omiljeni bili slatki, voćni, pomalo otužni, ali sada odbijam da se definišem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i nije, ne mogu ga nosit, ne slaze mi se uz ovaj naaaajljepsi na svijetu koji imam :D
      Definisi se, gotovo je nisi vise mlada :D

      Izbriši
  2. Ja se baš ne razumijem u parfeme, no kako ja opišem volim jake parfeme, bilo da se to radi o cvijetni, citrusni ili drvenasti ali da je jači miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skroz smo razlicite onda sto se parfema tice ali ovaj bi ti se onda svidio :)

      Izbriši
  3. Ti samo na prstene ciljaš :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ovaj na lijevoj ruci, sad ciljam na onaj na desnoj :D

      Izbriši
  4. Koliko sam ga mogla pošnjofati s onog kruga iz Avon kataloga, dopada mi se. A ako voliš "čiste" mirise, preporučujem ti Avonovu Pur Blancu ako već nisi probala :) Mislim da bi ti mogao odgovarati jer je baš prozračan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kakav je, i odgovara mi, iako nije toliko trajan..ali na pravom si putu :))

      Izbriši
  5. Uvijek (i zauvijek) Versace Bright Crystal :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...