Birthday NEW IN

NEW IN-ova nikad dosta, meni mojih posebno, a i tuđih za proviriti šta kupujete... 
Neke stvari sam, uslovno rečeno, uspjela uslikati na jednoj hrpici, dok sam ostale dodavala sve do ovog momenta kad sam se i odlučila objaviti post. 
"Uslovno rečeno uspjela" zbog toga što me fotografije nisu slušale, odsjaj i osvjetljenje nisu po ukusu, ali kad se uhvati dan za slikati, ne mogu čekati idući prestupni bolji dan. 



Malo preparative, dekorative, odjeće, obuće, skidanja stvarčica sa wish liste, rođendanskih poklona, samočašćenja itd. 





Iznad malo previše proizvoda na jednoj slici da biste ih bolje vidjeli pa cu ispod da "raskomadam". :) 


Ovo lijevo što viri na slici je moja napokon ostvarena želja, ali i još ljepši način na koji sam je dobila. URBAN DECAY NAKED BASICS paleta, jedina od svih koje sam htjela s obzirom da su to boje koje najčešće koristim. 
Moje drage blogokolegice LIPSTICK ATTACK i LIPSTICK BAR su znale da kukam nad njom već neko vrijeme pa su me odlučile iznenaditi za rođendan. 
Ne možete ni zamisliti moje oduševljenje :) Po stoti put - hvala! <3 <3 

Onda sam zamolila Anelu da kupi za mene Real techniques core collection kistove, uz koje je opet kao poklončić ubacila i dva Flormar deluxe shine ruža, nijanse 39 i 40 - Red passion. Oba odlična, nisam ih poslikala nove pa ne znam da li da pišem recenziju ali s obzirom koliko ih već nosim, vjerovatno ću morati pa ih gledajte korištene. :P 

Prijateljica mi je iz Njemačke donijela i ovu Sunkissed paletu koju sam isto tako uspjela koristiti nekoliko puta, posebno prvu i četvrtu nijansu u prvom redu i drugu u drugom redu. 

Kupila sam i Balea teint perfektion bazu. Dosad sam izbjegavala baze, ne volim sve te silikone na koži, radije koristim kreme koje mogu poslužiti tako da malo matiraju t-zonu i zadrže puder duže na koži ali...morala sam da isprobam. Nisam se pokajala, s obzirom da stavljam tek ponekad pa nisam primjetila da mi je koža protestvovala. Posebno Bourjois CC kremu drži duže na mjestu. 

Trebala mi je i maskara pa sam naišla na ovu ponudu gdje dobijete dvije Max factor maskare za 16KM a inače biste za 2000 calorie platili 12KM a za Masterpiece max 22KM, pa eto... do the math, isplatilo se! :) 
Max factor 2000 calorie uskoro za giveaway... 



Prijateljica je pregledala wishlistu pa mi je zato kupila Macadamiu masku od koje ja još uvijek nisam isprobala bolju, kao i Palmolive piling koji je more u bočici. Ispred položen je tester Collistar pilinga kao još nešto da podsjeti na ljeto. 
Još neki od proizvoda za tetošenje kose su ricinusovo ulje, ponovo Vichy dercos šampon bez sulfata koji jedini pomaže kada seboroični dermatitis napadne, Le petit Marseillais regenerator od meda i karite maslaca, i Loreal elseve fibralogy maska za kosu kao poklon od prijateljice. 
Napokon sam se sjetila da pored kase mirišem Zarine parfeme pa sam se odlučila za Zara white jer je od svih bio najprozračniji i "najčistiji" kakve i volim. 
Za uklanjanje neželjenih dlačica koje ne volim da brijem kako se ne bi podebljale uzela sam Balea trakice za depilaciju. 

Najdraži dio i na drugim blogovima jeste ovaj mali dio sa preparativom - Avene micelarna otopina, za koju ukratko moram reći da mi je ipak Bioderma bolja, Avene me čak i malčice pecka po licu. :/ Zatim Effaclar duo plus, navodno poboljšana formula, ali po meni nije jer mi je stara brzo umirivala upaljene akne a ova to uopšte ne radi ni kroz tri dana. Starija je vjerovatno svima bila jaka, možda i jeste za nanošenje po cijelom licu ali za ciljano nanošenje je meni bila najbolja, dok je ova više za nanošenje po cijelom licu. 
Avene cleanance K piling krema sa glikolnom kiselinom koju nanosim naveče, ne mogu reći da ima pretjerano puno promjene ali recimo da uklanja crvene mrlje malčice brže nego što bi same izblijedile. 
Ponovljena kupovina jedne od moje dvije najdraže maske - LUSH Mask of magnaminty. 



Malo noviteta da iznenadim nokte - Sally hanson lakovi, Eveline 8 u 1 i Lilly krema za ruke. Dvije nijanse odvojene za giveaway uskoro... 




Riješila sam i dvije "sportske" stavke sa wishliste sa početka mjeseca, a to su patike i sportski grudnjak, nedostaju još sportska torba i tajice, nadam se da ću naći oboje. 


H&M i Springfield suknjice... crna poklon, a ova sa printom poklon...od mene meni. :) 


Ogrlica poklon od prijateljice a ispod H&M šalvare, znate oblik, print je bitan. ;) 


Trebalo mi je labelo pa sam ugledala da su stigli baby lips kod nas, i iako mi još uvijek nije jasna tolika pomama oko njih, uzela sam ovaj obični intense care da probam, s obzirom da nikad nisam voljela obojene balzame. Za to koristim barem balzamaste ruževe poput ovih gore Flormarovih. 
U CM-u sam još uzela ove spužvice kako bih lakše uklanjala maske sa lica i staklenu turpiju koja me malo razočarala... 





Iznad su tri paketa Avona - prvi sam recenzirala i još uvijek vam ponajviše preporučujem piling i kremu za ruke i stopala. OVDJE
Treći paketić ću uskoro recenzirati pa očekujte... 

Još neke stvarčice čekam ali ipak ću napraviti presjek new in-a ovdje i objaviti ga danas, a ostale neka čekaju idući nakon nekoliko recenzija... 

O čemu biste čitale najprije? 





You may also like

41 komentar:

  1. imaš svaaašta super,super! sviđaju mi se suknje i šalvare i maske za kosu i lakovi i te kremice...i ko je ta anela da se i ja družim s njom :P baš neka fina cura mensečini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam, kupili mi :D a ne moš dobit anelu, hoces koga drugog? :D

      Izbriši
    2. moze li onda amra ta? ili sejla? i one neke fine bas...

      Izbriši
    3. Amra ne moze, sejla je biznis zena, nema ona kad bit i tvoja drugarica..back off! Kupi sebi neku iz kine :D

      Izbriši
  2. Joooj koliki new in :D :D Uvijek se obradujem k'o da je moj haha! Zanima me kako si zadovoljna sa Basicsom? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljna sam, mogle bi da se manje truse ali nije uopste strasno. Svidja mi se pigmentacija, i lijepo se nanose i blendaju. Ja padam i na ambalazu uvijek a stvarno je lijepa, cvrsta i kvalitetna :)

      Izbriši
  3. Divnoo :) Zaista ti zavidim na svim ovim poklonima! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ces i ti doci do poneke stvarcice ;)

      Izbriši
  4. Sve mi je jasno, ali da ti kupiš sportsku operemu...ne kapirim. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je samo zato sto me poznajes samo ovaj jedini period kad nista nisam trenirala :D otkako znam za sebe, i sportska oprema je tu :)

      Izbriši
  5. lijepi noviteti, ajde drago mi je da je UD napokon skinuta s liste :))))
    Čula sam još ovakvih komentara za Duo+, jako puno ljudi se žali na tu novu formulu, šteta što su zeznuli proizvod koji je mnogima odgovarao :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, UD skinuta zahvaljujuci birthday santa's little helpers :D
      A duo su bez razloga zeznuli, da su barem ostavili i staru formulu ali nigdje je se ne moze naci vise :/

      Izbriši
  6. Nema čega nema , i sve bi ti maznula, iako su nam neki proizvodi duplići :DD
    Ja nisam probala klasičnu verziju Effaclara ali ova nova mi je komad. Kad sam ja to isprobala i osjetila odvratan silikonski film na licu preko kojeg se apsolutno niti jedna krema nije upijala, bio je proslijeđen istog trena. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek bude nekad da ti hoces od mene maznut :D narucila sam i mary lou, smanjila mi se wish lista, za sta zivjet sad? :D
      Joj vjeruj mi prva verzija je super, preko noci umiri potkozne i bas mi je bila spas a sad vise nemam nista takvo i ne znam u kojoj kremi da to trazim :/ taman sam mislila da sam nasla nesto i ukinuse :/

      Izbriši
  7. Prvo, čestitam rođendan i želim sve najlepše! Super su ove tortice, baš originalno.
    Vidim da nam neko baš volim ljubičastu :-D
    Ljubičasti lakovi me najviše zanimaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tortice je pravila sestra :)
      Bit ce u giveawayu uskoro bas ljubice :)

      Izbriši
  8. Što je to bio jedan lep rođendan! :) Meni malo ko više poklanja nešto, uglavnom dobijem pare da si sama kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i kod mene je otprilike tako osim kad bas znaju sta hocu pa mi to i kupe, a inace novac pa kupuj sebi sta hoces :D u svakom slucaju ovaj rodjendan je ispao dobar :p

      Izbriši
  9. aaaaa puno novih stvarčica :) divno
    ja sam si također uzela ovu staklenu turpiju i ispočetka mi je bila ok, ali nekako sad imam osjećaj kao da ne radi svoj posao :/

    I sretan ti rođendan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da smo uzele neke lose verzije staklene turpije jer znam da ih inace hvale :/
      A hvala :)

      Izbriši
    2. moguće :/ i ja stalno čitam pohvale na njih...a pročitah da je flormarova dobra pa moguće da nju uzmem također pa da vidim :)

      Izbriši
  10. Puno divota se nakupilo kod tebe :D Meni se patike najviše sviđaju jer sam sad u tom điru te sam i sama nedavno kupovala patike i gledala jedne sivo-ljubičaste slične tvojima, no naravno nije bilo broja pa sam uzela roze :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam u tom djiru sad hehe vratila sam se u teretanu i evo sve sam pokupovala - patike, sportski grudnjak, sportsku jaknu, fali mi jos tajica i majica a mozda i bolja torba za trening ali rasporedit cu heh :)

      Izbriši
  11. Baš si divnih stvaričica nabavila, dođe mi da napravim spisak i idem redom kupovati. :D
    Ipak, najviše me zanima gdje si nabavila Sally Hansen lakove? Kod nas nisam nigdje našla osim jednom u Zenici, slučajno, na nekoj pijaci po nevjerovatne 3KM! Znajući da su im cijene oko 10 eura, to mi je bilo pravo otkriće, ali sam našla sam jedan i samo jednom, više nisam imala sreće.

    Sretan rođendan i od mene! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      A kreni u potragu za stvarcicama :))
      Oderali su vas u zenici :D kod nas su na pijaci marka a cak poneka manje atraktivna nijansa i pola marke :D

      Izbriši
    2. Joooj, znači moram u Tz! Hvala ti na odgovoru! :)

      Izbriši
  12. A Avene cleanance K piling krema sa glikolnom kiselinom te bas i nije odusevila? Ja se bas lomim ovih dana da kupim nesto iz te cleanance K kolekcije...
    Amina

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno bih morala jos malo da je testiram dok ne donesem odluku, nije losa, ocjena 3,5 zasad jer ipak radi nesto ali za mene nekako nepotpuno. Ocekivala sam jos brze djelovanje ali eto, jos cu istestirat i sigurno pisem recenziju najduze za mjesec.

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, koji noviteti! Lijepo je sto si neke stvari skinula s wish liste, sad je vrijeme za pravljenje nove liste :)
    U patike sam se naprosto zaljubila! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne znam o čemu bih pre čitala, al ajde da kažem o Lush i LPM :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lush masku sam vec recenzirala pa to vec mozes procitati, preko mob sam sad ali ako ne nadjes, vratit cu se da ubacim link :)

      Izbriši
  16. Uf novitetaaaaaa...divote sve, 70% bih ti ukrala :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponesi svoje igracke pa cemo se mijenjat :p da ne krades :)

      Izbriši
  17. Rođendanska "torta" je odlična, a još da je tih malih "dijelova" 26 bila bi ljepota od života :D Eto, sad imaš mnoogo lijepih igračaka da se igraš i nemoj više nikakve liste praviti nekoliko mjeseci :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Urban Decay Basics je jedina HE stvarčica koju želim. :) Odličan new in. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala, nadam se da neces cekati na nju dugo :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...