Lately I've been playing with... (hair) #1

Odlučila sam da tzv.favorite kategorišem u ove postove stvarčica s kojima sam se najčešće igrala u zadnje vrijeme. 
Bit će tu za početak ovaj post sa proizvodima za kosu, zatim i dekorativa, preparativa, lakovi i šta god još dođe na red. :) 

Moram priznati da se kod mene većinom vrte iste stvari u krug, osim kada dobijem nove igračke pa se onda od njih ne odvajam, što je normalno, i znate da je i kod vas tako. 
Posebno je to stvar sa preparativom kada volim baš dugo da koristim neki proizvod i vidim djeluje li, kako bih znala koliko mi je koristan i trebam li ga kupiti ponovo. 
Sa dekorativom je to malo drugačije, kad je novo, ne ispuštam iz ruku na početku dok ne dođe nova stvarčica. 

Danas je na repertoaru tema - kosa! 





Volim da se brinem o njoj i mislim da su nokti i kosa baš pokazatelj koliko djevojka pazi na svoj izgled, samim tim jer pokazuju barem ono osnovno - higijenu, a kasnije se dodaje i estetski izgled i kosi i noktima. Naravno, mi smo skroz druga kategorija pa je tu milion preparativnih i dekorativnih proizvoda kojima se njegujemo više nego prosječna žena. :) 

1. Gameha kokosovo ulje - već je skroz pri kraju, možda ga je ostalo za jedno korištenje pa moram nabaviti novo. Pisala sam opširniju recenziju koja vam se izgleda po pregledima svidjela, pa ako neko još uvijek nije pročitao, ostavljam vam link u nazivu. 
Još uvijek ga koristim kao masku prije pranja, ostavim nekih sat vremena najmanje i onda isperem. Ne ostavlja masnoću koja se ne može isprati jednim šamponiranjem tako da ne brinite oko toga. Vjerujem da bi svakom pomogla da ima mekanu i lepršavu kosu nakon korištenja. 

2. Vichy dercos sulfate free šampon -  ako ćemo po hronološkom redu korištenja proizvoda, iduće na redu je šamponiranje. Šampon bez kojeg više ne mogu zbog mog seboroičnog dermatitisa na prednjem dijelu tjemena, negdje oko razdeljka se uvijek javlja. Smiri se pa se vrati. Kad god se vrati, operem kosu ovim šamponom i za dva puta se skroz povuče. Ko god ima problema s tim, zna kako zna biti neugodno - nešto poput krupne peruti, koža koja se osuši i peruta se u komadićima uz povremeni svrbež. Nimalo prijatno. 
Ako imate ovaj problem, obavezno kupite ovaj šampon i koristite po uputstvu tj.da ga zadržite nekoliko minuta na tjemenu pa onda isperete. Više u recenziji u nazivu. 

3. Macadamia deep repair maska za kosu - Ne mogu reći da sam koristila nešto više od drogerijskih maski za kosu ali barem odgovorno mogu tvrditi da je bolja od njih barem 10 puta. Otkako sam je isprobala prvi put prošle godine otprilike u ovo vrijeme, kupujem je iznova. Savršeno njeguje, umiruje, ostavlja kosu lepršavom uz predivan miris koji se zadržava i koji će i drugi primjetiti na vama. Ko ne želi takvu masku? Moram samo napomenuti da je i bolja uz dvije kapi Macadamia ulja za kosu. 

4. Macadamia no tangle četka za kosu - Obično češljam kosu samo kad je tek operem, pa tako onda na red dolazi i četka. Mislim da ste sve već čitale i o njoj, i tangle teezer-u, sada i Bipa ima svoju povoljnu verziju pa ako još nijedna verzija nije došla u vaš posjed, možda je vrijeme da isprobate. Četka klizi kroz kosu, nema čupanja, polako raščešljava dio po dio i tako ne oštećuje vlasi povlačeći ih i istežući. Ne koristim nijedan češalj niti drugu četku otkako imam no tangle macadamiu i ne vidim kada će se to promijeniti. 

5. AVON Advance techniques serum za vrhove - vjerovatno sam dosadna sa ovim serumom, ali otkako ga proizvode, ja ga kupujem i koristim nakon svakog pranja kose. Bezveze izmišljaju ove nove, kad ja uvijek kupujem malog zelenog. :) Ne mogu reći da je samo on zaslužan za to da od šišanja do šišanja ja uopšte nemam ispucale vrhove, ali volim da vjerujem da jeste. Šišam se svaka 3-4 mjeseca i nikad razlog nisu ispucali vrhovi nego jednostavno oblikovanje kose. Ako još uvijek postoji neko na svijetu ko nije isprobao ovaj serum, neka nađe svoju Avon damu i naruči ga, a oni koji vole iskušati sreću, može ga osvojiti i na posljednjem giveaway-u na blogu. 

Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu i koliko joj posvećujete pažnje?




You may also like

Broj komentara: 28:

  1. Obožavam ovaj od Avona serum za vrhove,kao i onaj sa arganovim uljem isto Avon ,zatim od Vichy koristim isto ovaj dercos ali obnavljajući i to je najbolje što sam ikad priuštila svojoj glavi i kosi :) Kosi posvećujem najviše vremena i najviše preparata kosistim upravo u te svrhe ostalo mi nije tako bitno,volim sve da probam kad je reč o kosi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i onaj od argana nije los samo sto sam cula da po sastavu i nema neki udio argana a i za mene malo masniji od zelenog.
      Bas mi je drago jer i ja volim svoju da tetosim :))

      Izbriši
  2. Ova macadamia maska je baš odlična :) Avonov zeleni nisam još probala al jesam plavi i super je. A kokosovo ulje stalno mislim kupiti i svaki put mi nešto bude važnije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daj nisi probala zeleni? Nemoguce :)) ispravi to :)
      Evo ja sam jucer uzela gameha kokosovo ulje ponovo, 7,20KM u Bingu...

      Izbriši
  3. Avon serum je odlican slazem se, ali macadamia meni nije nista posebno.. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakvu kosu imas i koju kolicinu si stavljala i koliko si drzala. Trebas da stavis kolicinu pola oraha npr. I drzis 15-ak minuta i dobro isperes. Kad sam radila suprotno, dobila sam kontraefekat pa mozda si i ti radila neke greske kao i ja.. ako budes imala priliku probaj ponovo :)

      Izbriši
  4. Mislim da će se za Avon serum složiti 99% čitatelja hehe :-) A moram isprobati ovu macadamia masku kad je vec toliko dobra :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko je isprobao, dobar mu je heh... a moras, krenula si od cetke :D

      Izbriši
  5. macadamiu masku nikako da kupim, nema je kod mene a kad idem u sa, potrosim na druge stvari :P a probat cu je kad tad. a serum je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ces jasta :D nek i tebi kosa mirise ♡

      Izbriši
  6. Ova Macadamia četka je nešto najbolje što se mojoj kosi desilo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nema do kokosova ulja! Fenomenalno je za njegu kose ♥
    Macadamia četku toliko dugo koristim da je vrijeme za novu.. izlizala se sva :D
    Avon serum sam imala daaavno i bio mi je sasvim dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo napravila sam i ja obnovu zalihe za kokosovo ulje sinoc :))
      Za cetku sam i ja zagledala kako izgleda za slikanje al moze jos neko vrijeme sluziti, ti se farbas pa mozda dok se ispere boja malo i toga ostaje.
      Ti imas finih stvarcica za kosu, znas da ih volim i zelim :)

      Izbriši
  8. Oh, pa taj Vichy šampon zvuči baš kao tip šampona koji mi treba, i mene su počeli da muče slični problemi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stres, losa ishrana, nedostatak sunca ovog ljeta, zagadjen zrak, a vjerovatno i losa voda puna kamenca pri pranju kose..sve to moze biti uzrok i mislim da ce se sto cesce javljati kod svakog :/ isprobaj, samo trazi bez sulfata jer mijenjaju ambalaze.

      Izbriši
  9. ovaj vichy sampon u linku nije ovaj koji je na slici u ovom postu....slican da, isti-ne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onaj u linku je prosli koji sam kupila vichyjev bez sulfata, onda sam isla da ponovo trazim vichy bez sulfata i imali su samo ovaj. Pretpostavljam da su u medjuvremenu mijenjali ambalazu, jedino ako ih bas koristis pa znas da je i sastav drugaciji? Meni su oba dobra, bitno mi je da su bez sulfata tj da ne isusuju tjeme dodatno.

      Izbriši
    2. Evo sad sam isla gledati sastav i ima razlika u dva sastojka. Ali oba provjereno dobra pa do kojeg god se uspije doci, dobri su za ovaj problem...

      Izbriši
  10. Vichy šampon i Macadamia četka su i moji svevremenski favoriti ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvom prilikom kupujem te Macadamia proizvode, nema više izgovora, oči mi ostadoše na njima, još kad pročitam ovakve utiske... riješeno je! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. http://www.beautybay.com/haircare/macadamianaturaloil/notanglebrush/

    Mislim da ti je ovdje puno povoljnije nego u nasim cm-ovima pa eto i da malo ustedis ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. 3, 4, 5 OBOOOOŽAVAM ! Moj život i održavanje kose je puno lakši uz njih... i apsolutno se slazem da kosa i nokti puno toga govore o curi... cim viidim masnu kosu i neuredne i prljave nokte, dođe mi zlo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ich auch :D ich kann es nicht warten dass ich mit dich in douglas gehe hahah... :D ..i da osudjujemo njemice :D

      Izbriši
  14. Ako su ostali Macadamia proizvodi dobri kao četka, u koju sam zaljubljena od pevog provlacenja kroz kosu, onda nemam izgovora da ih ne kupim :)
    I toliko hvalospjeva sam cula o kokosovom ulju, pa je krajnje vrijeme da ga i ja probam.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...