Sally Hanson - Coat of arms

Sally Hanson su lakovi na koje sam se bukvalno "navukla" ovo ljeto. Kako ih nabavljam po "džabnoj" cijeni, nije ni čudo što već imam jednu malu kolekciju. 
Svaki koji sam dosad kupila imao je odličnu teksturu a i onu široku četkicu koju najviše volim. 
Skoro svaki je ostavljao savršenu boju nakon samo jednog sloja. 

Ali onaj kojeg sam najviše zavoljela je upravo ovaj zlaćani Coat of arms. Kad god se ne mogu odlučiti koji da mažem, uzimam njega, nekad i više puta zaredom. 






Ni ambalaži nije mane jer...to us girls...stavite bilo kakav novi detalj na ambalažu da prestane biti sterilna, i kupujemo! Ovdje je to gumeni okvir pri dnu poklopca.


Dakle, jedan sloj ove savršene zlatne boje. Ima sitni shimmer zbog čega izgleda kao metalik nijansa. Traje po 7 dana na noktima na kojima bi neki drugi lak spao nakon 2. Ja ga prije skinem zbog izrasta nego zbog toga što se okrznuo, pa to objašnjava i zašto ga toliko volim, između ostalog. 









To je bio moj omiljeni lak kojeg evo nosim i u hladnijim danima redovno, trebala sam biti pametna kao moja drugarica E. pa napraviti zalihe. :P 

Kakve lakove vi preferirate po pitanju četkice, teksture, trajnosti i ambalaže? Šta vam je najbitnije? 

U zadnjem giveaway-u i vi možete osvojiti dva Sally Hanson laka pa ako dosad niste, okušajte sreću ;) 





You may also like

Broj komentara: 17:

  1. Divan lak,noktici ali prsten je ipak zvijezda na ovim slikama:-)
    I ja volim ovakve teksture i siroku cetkicu...Gdje ima za kupit ovih divota?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :) hm..koliko znam u sephori i u njemackim dm-ovima. Ja kupim kod nase tete na pijaci koja nam nekad donese sminku iz njemacke :))

      Izbriši
    2. A kod nas ni Sephore ni tete na pijaci,posalji je nekad i k nama,haha...

      Izbriši
  2. Dzaba ti lak, nijedan ne moze da nadmasi sjaj te kamencine. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. WoW!!! Predobar je <3
    Ja sam u zadnje vreme skroz u metallic fazonu po pitanju lakova za nokte ;)
    Ja volim siroke cetkice sa oblim vrhom, a sto se formule tice, vise bolim one redje nego gusce ;) Ambalaza i militraza su mi najmanje bitni, ali volim sve sto lepo izgleda, tako da...ako je i ambalaza lepa onda je to cisto savrsenstvo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i tvoj zlaćani i slicni su dosta a lijepi u svakom slucaju :)
      A daj priznaj da te nekad i ambalaza prva privuce :D

      Izbriši
  4. Predivan je, elegantan za malo svečanije prilike :D A prstenčić je za deset :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se, bas fino izgleda uz elegantnu odjecu :) hvala <3

      Izbriši
  5. Džabna cijena hahahahah :D
    Nisu ove metalično sjajne nijanse za mene. Daj mi crveno,ljubčasto, burgundy i na konju sam (smo?) haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znas da su to i moje omiljene boje na noktima i usnama ali pobjegla sam malo iz comfort zone :D

      Izbriši
    2. i ja sam u vasoj zoni, hocu rec i vasa je zona i moja zona, odnosno i ja volim te nijanse..jel :D

      primite me.

      imam i te izvanzonske pa nekad mazem.

      Izbriši
    3. Haj primit cemo te i nemoj prrevise iz zone samo!

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...