5 details #1



Nisam sigurna koliko će ovaj post zaživjeti ali sam ipak odlučila da ga numerišem. 
Post sam zasad zamislila i kao kozmetički i nekozmetički, jer sam htjela da obuhvatim razne stvari koje koristim i volim a da su u jednom postu. 
Nekad će to biti parfem, torba, nakit, odjevni predmet...šta god mi bude vrijedno pominjanja. 

Danas su to ovih pet detalja, koje često imam uz sebe i mnogo volim. 




...moja draga Zara torbica, can't help it, volim Zaru, cijelu bih pokupovala! Torbicu sam dobila od mog dragog najdražeg i od tad je uz mene kad je god to moguće s obzirom da je mala pa ne mogu svašta potrpati u nju kao inače. Ali dosta je široka, pa ipak stane sasvim dovoljno. Ima masivan lanac ali i zaštitu za dio koji ide preko ramena kako ne bi žuljao. Rekla bih da je za noćne izlaske, ali nekad obiđem pravila pa nosim i preko dana. 



...like I was saying, volim Zaru. Ali ovo je bio dobar ulov za jedne Zarine naočale još u vrijeme kada je Azel France imao Zarine stvari. Koštale su samo 15KM a uz njih sam dobila i ovu čvrstu bijelu kutiju. Koliko znam, naočale i kutije sad prodaju odvojeno? 



...pomenula sam već više puta, i morat ću opet, naaajbolji parfem kojeg sam ikad njušnula i kako mi je nažalost pri kraju, štedljivo ga koristim, i nadam se da ću dobiti jedno bure istog uskoro! 



...moj dragi satić bez kojeg ne izlazim iz kuće. Dobila sam ga prije dvije godine kad sam diplomirala od roditelja i majke, mamine mame, koja je ubrzo nakon toga umrla pa mi je zbog toga još i draži i zbog toga ga volim imati uvijek na ruci. Kombinacija dvije boje metala, kako bi išao uz ostatak nakita koji god da nosim.



...hair thingie :) Šnala koja ide preko trakice za kosu kako bi malo uljepšala izgled i dala ukras. 


To su mojih pet detalja za danas. 


Imate li vi neke omiljene predmete koje volite da su uz vas često? 



You may also like

Broj komentara: 26:

  1. Odlična ideja Melisa.
    Imam svoju kraću listu stvaričica koje su uvek uz mene. Inace i meni je taj parfem omiljen. <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela bih vidjeti i tvojeee :) a parfemcic je ljubav <3

      Izbriši
  2. me gusta :D
    imam i ja svoju the torbu i the sat i naocale i imam i ovo metalno sto na rep nakacim, jos samo da probam i taj parfem pa da budemo skroz twinsice :D jeeee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znam da ce ti se svidjeeeet :)) budi twiniee :)

      Izbriši
    2. Preselite se jedna do druge :D Mozete otvorit agenciju neku. Fbi , csi, swat, hawaii 5 O...itd

      Izbriši
    3. Ma i mi se zalimo da smo predaleko rasporedjene ali hajde makar u vrijeme tehnologije pa da smo se nasle :D ..tim za istrage nam radi dobro i na daljinu :D

      Izbriši
  3. Meni je tvoja najdraža torba ona sa Asosa i nekad kad dođeš kod mene mogla bi je slučajno i zaboraviti :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve gledam ima li slicnih na ASOSU ali nema :/ ono je bas bila dobra bozicna ponuda...

      Izbriši
    2. Jest baš, možda bude za ovaj Božić, ako vidiš išta slično javljaj jer mi je zaista vrhunska :)

      Izbriši
  4. Ovo je baš super ideja za post :)
    Ah, Chanelče, imam ga i ja samo ga baš sporo trošim, češće stavljam neke druge. Živela sam u zabludi da se slabo oseti tokom dana, nedavno su me blogokoleginice razuverile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi on se bas osjeti a blag je, takve najvise i volim..znam da ni meni a nikom oko mene nece zasmetati :))

      Izbriši
  5. I meni nekad dođe tako skupiti neke nasumične stvari koje mi ulepšavaju dane i okačiti ih na blog :-) Nikako da nabavim tu hair thingie, pa mi se uvek vidi crna gumica kad zavežem rep. Kakve su, da li se ogule brzo, ili možda zarđaju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa napravi post, citala bih :)) a moja je super, kupila sam u h&m prije najmanje jednu godinu i jos uvijek je ista samo sto sam ja izvukla gumicu koja je dosla uz nju jer mi je lakse prvo svezat kosu pa onda ovo zakaciti preko. :)

      Izbriši
  6. Torba je prelijepa ali imam osjecaj da sat zauzima posebno mjesto ;) inace, obozavam satove i skupljam ih kao vjeverica :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sat je definitivno poseban, i ja volim satove ali ovaj imam vec 2 godine jer mi je zao da kupim novi i zapostavim ovog povremeno ali nekad cu morat pa cu ih stavljati na smjene :))

      Izbriši
  7. Mislim da je ovo najMelisa post ikada.

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si fenseeej :D
    Jako mi se sviđa sat, a bome i torbica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju tenkju...
      Htjela bih da i ti probas ovaj parfemcic, bas me interesuje da li bi ti se svidio :)

      Izbriši
  9. Super ideja :D torbica mi je super cute, a naočale mi se jako sviđaju :)
    Ja sam u zadnje vrijeme također počela nositi sat, pa sad manje kasnim hahaha
    A meni su od svih detalja nezaobilazno prstenje - bez njih se osjećam golo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nosim zarucnicki prsten i to je to mada sam prije i ja znala redati nekih srebrnih ali kad sam dobila zarucnicki ne nosim nijedan :))

      Izbriši
  10. Chanel Chance ♥ Nemam naviku nositi sat stalno, nego povremeno kad se sjetim umjesto narukvice :D Naočale uvijek imam sa sobom u torbi jer mrzim škiljiti i kad je sunce ako mi naočale nisu pri ruci hodam ko šišmiš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga nosim bas uvijek, toliko sam se navikla na njega...
      Da, i ja mrzim skiljiti, uvijek stize glavobolja odmah nakon... :/

      Izbriši
  11. predivan post :)
    Zara torbica je divnaa <3

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...