Avon Skin So Soft


Avon je uvijek bio pun proizvoda za tetošenje, pa tako im nikad ne manjka noviteta na tom polju. 
Zadnje što mi je pristiglo na testiranje su upravo ova dva proizvoda - kremasta tuširalica i kremasto-uljni losion za tijelo. 


Radi se o Skin So Soft liniji koja često pravi izmjene u osnovnim sastojcima ili barem mirisima. 

Mene obično kod tuširalica na prvu može kupiti samo miris, pa ne znam i da na ambalaži piše da je od čistog zlata. Volim ili umirujuće mirise tuširalice ili neke razbuđujuće citrusne, zavisno od doba dana kad se tuširam. 

Ovaj je umirujući, i vidim da će mi zamijeniti moju Dove purely pampering tuširalicu, koju sam kupovala više puta. 

Obično se desi kada su tiširalica i losion u kompletu, da mi jedno odgovara a drugo ne, jer mirišu skroz različito, ali ovdje to nije slučaj. Mirišu jednako i savršeni su za noćna tuširanja ili poslijepodne za relaksaciju i odmor. 

Glavni sastojak je ulje makadamije koje intenzivno hrani kožu, a luksuzna umirujuća formula pruža dugotrajnu hidrataciju, ostavljajući kožu mekanu i glatku. 

Nisam ljubitelj slatkastih tuširalica koje puno pjene jer mi obično samo ostave suhu kožu dok im miris "ispari". Avon SSS kremastom formulom njeguje kožu i sa suhoćom nećete imati problema. 
Losion je tu samo da to upotpuni i produži osjećaj. 

Oboje sadrži 250 ml, tuširalica u ovom katalogu košta 7,90KM a losion 10,90. 

Avon ponovo nije pogriješio i ova dva proizvoda imaju moju preporuku! 

Volite li Avon proizvode za njegu? 

*proizvod ustupljen u svrhe recenziranja, a tekst odražava moje iskreno mišljenje




You may also like

Broj komentara: 12:

  1. da, volim Avon! Probala sam tuširalicu, divna je:) Kremu još nisam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sve Avonove proizvode (dobro ne baš SVE, al to je tu negdje) :-P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima li zaista ulje makadamije u sastavu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, navedeno je u sastavu, nazalost nisam ga uslikala, moj propust.

      Izbriši
  4. I ja sam ubola nekoliko Avonovih novih proizvoda s uljem makadamije, ali moji su za njegu stopala. Miris je vrlo "mekan".... Pomalo slatkast, ali ne too much. Za sada je to to od dojmova jer ih nisam još vidjela na djelu. No, da si me zainteresirala... ;) Drag mi je Avon, a u zadnjem katalogu sam se pomalo i raspištoljila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se u svakom katalogu Avona nesto moze naruciti. Dok sam radila za Avon, uvijek sam za popust sebi nesto kupovala :)

      Izbriši
  5. Nisam probala ali zvuči kao da bi mi se miris svidio. :D Ja sam sad opčinjena Palmolive kupkom s makadamijm i kakaom, mmmm <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela bih isprobat, ali sve mi se cini dok potrosim sve tusiralice koje trenutno imam, zaboravit cu na tvoju :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...