Food post (Lasagne)

Moramo malo odmoriti i od kozmetike, a koji bolji način za to nego jednim dobrim obrokom. 
We're all girls here, nadam se da volite praviti obroke kao i ja, pa evo od mene danas jedan recept kojeg sam pokupila od svoje kumsine. :) 

Ja sam kao mlađa bila dosta izbirljiva oko onoga šta jedem, mogla sam jesti više ali samo odabrano, i većinom maminu hranu jer mi se u drugim kućama sve činilo preslatko, premasno, premalo začinjeno i jednostavno nedovoljno dobro kao mamino. Pizzu sam počela da jedem tek nekad na fakultetu, pa vam to dovoljno govori. Nisam voljela ni kečap, ni majonezu, ni senf, ni sir...sad sve to jedem ako je dobro zapakovano u neko jelo gdje ih ne primjetim zasebno. 

Tako sam nakon dugo vremena probala i lazanje, svidjele su mi se, pokupim recept i "navučem" se, pa ih sad često pravim i sama.




Ono što će vam trebati, ako pravite po ovom receptu, jeste:

- juneće mljeveno meso, 
- gotove kore za lazanje (nađite one na kojima piše da ih ne treba prethodno kuhati), 
- listići sira (ja koristim Gauda sir)
- jedan luk,
- komadići paradajza,
- sok od paradajza, 
- začin za bolognese sos (postoji i za lazanju, a mene je moja N. naučila da pravim s ovim, pa zašto mijenjati ono što je dobro?)
- začini po volji (ja koristim vegetu i biber).

Pa da krenemo, bit će više slika propraćeno uputama... 



Na zagrijanom ulju, propržite isjeckani luk dok ne dobije zlatnu boju. Bit će suza... 



Na luk dodate meso i pržite tako desetak minuta. Tačne mjere ćete morati da odlučite odokativno, zavisno od toga u kojoj posudi ćete kasnije zapržiti lazanje u rerni. Ja stavim oko 250 grama mesa, jer pravim u ovoj manjoj posudi.



Onda u to stavite ove komadiće paradajza i soka od paradajza, i još malo na vatri miješate. 



Dodajete bolonjez sos, vegetu, biber i šta vam još srce voli ali ne pretjerujte da na kraju ne napravite neko indijsko jelo umjesto italijanskog. 
I mešaj, i mešaj, i još malo mešaj... :)


Mešanje gotovo! :D Eh sad u posudu za koju ste se odlučile redate jedan sloj kora...



...jedan sloj sosa...



...i sloj sira! I tako to radite dok god imate sredstava :D Ja obično poredam pet slojeva, i to na kraju izgleda ovako... 



Onda to ubacite u zagrijanu rernu na 250 stepeni i pečete oko 20-25 minuta, procijenit ćete same. Sir treba da se istopi i zapeče i tad je gotovo. Preko možete da pospete malo kopra ili origana, da malo miriše na Italiju. :) 



Ovako treba da izgleda na kraju, a vi trebate da budete strpljive i ostavite da se malo ohladi prije nego se zagnjurite viljuškom u nju. ;) 

Nadam se da je bilo jednostavno za shvatiti, meni je uvijek lakše ovako upamtiti recept gledajući, nego kad mi neko kaže: "Ma staviš to, zapržiš to, malo ubaciš ovoga, onoga i to ti se u rerni zapeče i gotovo." 
Vizuelni sam tip. :D 

Pravite li lazanje ili planirate nakon recepta? Ako budete, šaljite mi slike u inbox na fb stranicu da vidim kako su ispale. 

Sretno! <3 

*odričem se svake odgovornosti ako neko osjeti glad nakon čitanja ovog posta



You may also like

Broj komentara: 28:

  1. mesaj mesaj mala svaku noc do zoreeeee ;D
    ja gladna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://www.youtube.com/watch?v=Gk9q5uWzA8U
      I mesaj, i mesaj, i rodila te majka da te rodi, i mesaj hahah :D

      Izbriši
  2. Hahahahaha ma ti treba da imas svoju kulinarsku emisiju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kad mi je dosadno dok pravim nesto, onda i imam kulinarsku emisiju kad sve objasnjavam nasim dragim gledaocima onako ko jamie oliver al obicno mi je jedini gledalac mama :( Such a sad culinary show :D

      Izbriši
  3. Nemoj misliti na lazanju, nemoj misliti na lazanju.... Garfilde jedan

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas ti hvala :-( Sad sam jos gladnija :@
    p.s. isprobat ću i javim rezultate :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. evo je opet! od nas debelih pravi jos deblje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A eto ako si ti debelaaa..cutiii tamo da se cula nisi :D

      Izbriši
  6. gotovo, vec krenula voda na usta.... :D

    OdgovoriIzbriši
  7. E sad sam pošteno gladna :O :O :O. Posle porođaja sam krenula na hrono ishranu, tako da mogu samo da gledaaam :). Super izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvini ako sam te dovela do patnje jer samo gledas heheh :**

      Izbriši
  8. Super izgleda, al moram ipak pitati gdje je u receptu besamel umak, on je kljucni za lazanje. U njemu otopis sir, pa time prelijevas. Probaj ako vec nisi, budu puno socnije, bas kao u italijanskom restoranu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi put sam stavljala samo vrhnje za kuhanje, kasnije i to ukinula ali pokusat cu jednom sa besamelom, hvala :))

      Izbriši
  9. Ok, nisam ovo trebala sad čitati jer sam bila gladna i prije čitanja, a ostao mi je samo još jedan red Milke:D Ja sam oduvijek bila gurman i jela sve, osim pizze kao ti, samo sam ju ja počela jest u 3. ili 4. srednje. Ni danas nisam neki veliki fan pizze i nikad ju neću naručiti u restoranu, ali zato su lazanje i više nego dobrodošle! Sigurno ću ih pokušati i sama napraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ti nece biti tesko pratiti recept, meni je bas jednostavno, nema puno ni posuda a ni komplikacija :)

      Izbriši
  10. Jaooooo nisam trebala čitati ovaj post :D Iako sam malo prije jela sada sam opet gladna.. Spremila sam post i sigurno ću isprobati napraviti jer mi ne izgleda teško, a jako volim lazanje. I super što si stavljala ovako slike jer mi to puno znači, ne volim kad je samo napisano :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni bez slika nista ne znaci hehe tako sam pretpostavila da vas ima jos takvih :D
      Ako ih budes napravila i svide ti se, stvarno bih voljela da mi posaljes sliku na mail ili inbox fb stranice i kazes kako je bilo :)

      Izbriši
  11. Sreća tvoja za ovaj disclaimer na kraju, inače bih te tužila :P Mislim da je opće poznato koliko ja volim lazanje i ove tvoje izgeldaju pre do bro! Ja u svoju verziju na dno i na vrh stavim vrhnje za kuhanje i bude mi sto puta ukusnije. I ne dodajem ovaj Fant (ili šta je već) za lazanje. Probala sam par puta, ali bolje mi je bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ima ono puno verzija ali ovu sam naucila pa sve mislim ako nesto promijenim da mi se nece svidjet :))
      Disclaimer me spasio :p

      Izbriši
  12. Njam, njam, obožavam lazanje, sad si mi dala ideju što mogu praviti jer ih dugo nisam jela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce biti dobreee :) salji sliku na kraju :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...