Lately I've been playing with... (dekorativa) #2


Kao što sam najavila i u prvom postu ovog tipa, grupne recenzije volim, pa će mi najlakše biti da ih ovako povremeno okupljam na jedno mjesto zavisno od kategorije i da napišem pokoju riječ o njima. 

Ovaj put je to dekorativa. 


Svaki put kad dobijem nešto novo, posebno ako je to nešto što sam dugo čekala, ne odvajam se od toga. Jedino što sam već neko vrijeme koristila jeste CC krema, ali ako se od nje duže vrijeme ne odvajam, i ako je uspjela da mi zamijeni pudere, onda zaslužuje da se nađe u prvom postu ovog tipa. 

1. Max factor Masterpiece max maskara - dugo vremena je ovo moja omiljena maskara ali jednostavno ne volim plaćati maskare previše jer imaju kratak rok upotrebe. Inače košta oko 23KM, ali ovaj put sam je ulovila sniženu na 16KM sa gratis 2000 calorie maskarom. Iako baš zbog cijene pokušavam da je zamijenim GR maskarama sa gumenim četkicama, ipak to nije to. GR se prebrzo osuši a kod ove se kvalitet ogleda baš u tome što se neće tako brzo osušiti. Ali priuštit ću je sebi povremeno.

2. Bourjois 123 Perfect CC krema - Kada je počela sva fama oko abecednih krema, isprobavala sam prvo bb od kojih mi nijedna nije odgovarala. Zatim je Bourjois, brend od kojeg lično nisam imala loš proizvod, pustio u prodaju cc kremu. Malo sam čekala utiske, da ne uzmem baš ako nije za moju kožu i onda sam se napokon odlučila da kupim. 
Kako ove godine ljeta nije bilo, otkako sam je kupila, koristim evo već treće godišnje doba ovu istu nijansu. :) 
Koristim je u kombinaciji sa artdeco kamuflažom, i nakon nje, pruža sasvim dovoljno prekrivanja. Nakon 3-4 sata se malo masti na t-zoni ali za neblogerke, tj.obične smrtnike, to ne izgleda toliko loše i zabrinjavajuće, a i meni je podnošljivo uz papiriće i puder u kamenu.

3. Flormar deluxe shine gloss - dva ruža balzamaste teksture ali ipak ostavljaju boju. Oba imaju po 3grama, nijanse su 39 - bez naziva (borovnica), i 40 - Red Passion (crvena). Ovakvi mi trenutno odgovaraju jer ja ne volim pretjerano one ruževe koji su između, volim ili mat ili balzamaste. Balzamasti volim preko dana ili noću za opuštenije varijante kad želim samo malo boje na usnama.

4. Urban decay Naked Basics paleta - još uvijek me ne popušta sreća jer je napokon u mom posjedu, tako da se mora naći ovdje. Kao što sam već spomenula, stigla je za rođendan od Lipstick attack i Lipstick bar. Ovo su boje koje najviše volim da koristim na očima, pored povremeno tamno ljubičastih, tako da je paleta sad baš u upotrebi i malo je ostale bacila u drugi plan. Mislim da već znate previše o njoj, pa nema potrebe da dužim. Jedina mana je što se neka sjenila truse ali je pigmentirana i ima super kvalitetnu ambalažu. Lajk, lajk! ;)

5. The Balm Mary lou-manizer - highlighter, shimmer, eyeshadow
Još jedna igračkica koju sam dugo htjela i prije nego sam znala kakve je kvalitete proizvod unutra. Ambalaža privlači, a mi smo takve pa mogu s nama igrati na tu kartu, zapravo moraju. 
Sreća pa sam dosad u zamjenu koristila essence highlighter, pa mogu da uporedim koliko stepenica iznad je ovaj highlighter. Ko ima viška novca, vrijedi ga uzeti, a ko nema i Essence će biti sasvim dovoljan. Ali meni više nije. Ovaj highlighter je puno puterastiji, ima sitnije mljeven shimmer, i ostavlja ljepši trag na licu, a da ne spominjem što je pored toga savršen za unutarnji kut oka pri šminkanju. 
Sve u svemu od mene čista petica! Sadrži nepotrošivih 8,50 grama a možete ga nabaviti na Feelunique, gdje bih preporučila da sačekate sniženja pa ga nabavite za ispod 30KM kao i ja. 

Za ovaj put, to je to, nadam se da vam se sviđa ovaj vid mini recenzija jer nisam tip od romana za postove. Volim što sažetije, jer i ja sad manje vremena odvajam na čitanje blogova pa čim vidim da ima nešto više od potrebnog, preskačem! 


Ako vas interesuje neka dodatna informacija u vezi svakog proizvoda, ostavite pitanje u komentarima. 


Koristite li nešto od mojih pet trenutnih favorita? 
 


You may also like

32 komentara:

  1. Jako zelim Mary-Lou pa se bacam u vrebanje snizenja!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako saznam, javit cu ti :) usrecit ce te :) Ja imam problem sto sad zelim i cindy lou :)))

      Izbriši
  2. Meri od sada standardno u svim postovima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kad recenziram nesto drugo, ona ce da viri iz prikrajka, kriminalac mali :D

      Izbriši
  3. nisam ništa od navedenog koristila:) CC kremu sam voljna probati....

    OdgovoriIzbriši
  4. opet se hvalis :P
    i ja volim sve nabrojano, a cc kremu nisam probala, ali hocu nekad kad budem imala viska para :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalim se Anelom i Amrom :D
      Hajd ne moraju ti djeca imat sve knjige u skoli, sta ih gotivis, kupi sebi nesto :D

      Izbriši
    2. ma dobro si, pametni su ne moraju više ni učit, dosta im :D

      Izbriši
  5. Flormar ruž odlično izgleda. :) Mary- Lou je diiiivan i na mojoj je wish listi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces ga uskoro nabaviti i oduseviti se kao ja :))

      Izbriši
  6. Da,maskaru. Potpuno se slazem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. jedino ovu CC kremu nsam probala, sve ostalo imam (ili sam imala) i jako volim :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad kad malo razmislim ni ja nikad nisam probala nešto od Bourjois a da mi se ne sviđa, moraću probati i tu CC kremu, nisam upravo iz razloga jer mi ni jedna BB osim Missha nije odgovarala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. BB kreme nisu bile ni za mene ali vjerujem da ce ti se CC svidjeti :) iduca kupovina, zabiljezi sebi ;)

      Izbriši
  9. Naked basics je i meni jedna od dražih paletica koje posjedujem, tako da totalno razumijem tvoju sreću :D
    Mary Lou-Manizer mi je tiha patnja, nadam se da ću i njega nabaviti uskoro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E onda se nadam da ce ti uskoro doci u posjed :))

      Izbriši
  10. Baš mi se dopadaju tvoje "igračke" te i sama obožavam iste.

    OdgovoriIzbriši
  11. veliki sam fan Bourjois CC kreme :D odličan proizvod, možda najbolji koji sam probala ove godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto mislim! Mislila sam da ce biti propast kao i bb kreme, i da cu je koristit tek par mjeseci u ljeto, ali koristim evo od mozda aprila pa dosad...

      Izbriši
  12. The Balm Mary lou-manizer i ja dugo želim, ali nikako da ga kupim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga dugo zeljela, nadam se da ces uskoro vidjeti o cemu pricam :))

      Izbriši
  13. CC krema me je baš ugodno iznenadila jer se kao i ti u mnoštvu B krema nisam pronašla. MF i Naked paleta su mi favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je ugodno iznenadilaa, mislila sam da ce biti isprobana, koristena povremeno ljeti i ostavljena a postade omiljena podloga :)

      Izbriši
  14. Meri je favorit stoljeća a ne godine ili mjeseca hahaha :D krasna je, krasna! UD Basics obozavam, moram naruciti i dvojku. Mislim, ne moram, ali nije u redu da jedinica stoji usamljena u ladici. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto znas i sama koliko dugo sam kukala za njom, i za basicsom :D
      A dvojka mi nikako nesto nije lijepa, sta ja znam... vidjela sam uporedne swatcheve, stavila sam ti ih na fb page, ne znam...no me gusta :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...