Lately I've been playing with... (njega tijela) #6


Ovaj put u rubrici "igračaka" pišem o proizvodima za njegu tijela. 
Ovo su neki koji su sad u upotrebi, mada iskreno u kupaonici ih ima još, ali previše bih zatrpala post. 


Morala sam da žrtvujem jedan kremasti gel za tuširanje kako bih stavila dva pilinga, ali naći će i on svoje mjesto u idućim postovima. :) 

Dva omiljena pilinga su Palmolive thermal spa sa mineralima mrtvog mora, i Avon Amazonian treasures.
Kako mnogo volim ljeto, ne iznenađuje što oba posjećaju na more, odmor i egzotična putovanja. Palmolive ima miris mora, ljeta, svježine i baš zbog toga što podsjeća na sve to, volim da ga imam tokom cijele godine. 
Avon pak miriše na bobičasto voće pa ćete nakon kupanja misliti na Brazil i slične egzotične destinacije. U svakom slučaju, nijedan vas neće ostaviti ravnodušnima. 

Ne volim pretjerano da se mazuckam losionima, ali kako je došla zima, nije baš pametno od mene da to izbjegavam pa tako koristim Avon skin so soft losion za tijelo sa uljem makadamije. Predivno miriše, lijepo se razmazuje i upija i ostavlja kožu mekanom. Kremasti gel o kojem sam pričala je iz iste linije, i o njima sam već pisala ovdje. 

Onda kad sam prelijena za mazuckanja losionom, ili ako sam u žurbi, nakon tuširanja dok je koža još mokra, nanosim Nivea baby ulje koje se brzo upije i ostavi kožu jaaako mekanom. Uvijek imam jedno ulje u upotrebi, i najljepši su mi Nivea i Johnsons. 

Pred spavanje uzimam kremu za ruke i kremu za stopala koji su pored kreveta i obavljam zadnje rituale za njegu kože tijela. 
Trenutno koristim Balea kremu za stopala sa ureom i Avon amazonian treasures za ruke i stopala. Nekad mažem samo Avon ako mi ne treba jača njega za stopala jer je Balea još hranjivija. 

Imate li vi svoje rituale za njegu tijela? Koji su vam najdraži? 



You may also like

Broj komentara: 12:

  1. Oba pilinga i ja volim i koristim i diiiiivni su :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci svidio ti se ljubicasti? :)) Jos da si tad dva narucila, ja bih ti sad jedan maznula :D

      Izbriši
    2. Ma ekstra je stvaro.. baš mi je žao što nisam tad dva naručila, ali nije ni maska za kosu loša čak je mogu i pohvaliti :-D

      Izbriši
  2. Nisam nista od tvojih stvari probala, a ja osobno volim najvise L'occitane za tijelo ili Dove :) Palmolive gelovi su mi inace super pa bi i piling bio sigurno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je loccitane visi nivo sto se tice mazalica ali zasad samo ovo :)
      Piling uzmi, ne kosta puno a predivno mirise...

      Izbriši
  3. imam pilinga oba, a meni je to preblago, ja kad se hocu ostrugat, napravim smjesu od palente i meda i ulja. i zicom za sudje nanosim :D salim se, rukom haha.
    znam da nije najbolje, ali mi jednom mjesecno ne skodi, a ovi blagi su sedmicno jednom u upotrebi. i sto meni nije niko rekao da se to nanosi najbolje onom mrezicom ili spuzvom za kupanje? moram sve sama skontat, viseeee :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bozeee, ni za sta ti ne sluzimooooo :D sta cu ti govorit idi se struzi :D Sljedeci put staklenom vunom mozes, sigurno je dobra :D

      Izbriši
  4. Nijedan piling ne moze da se meri sa onim rukavicama od konoplja, koje, bukvalno, struzu kozu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Avon spa jako volim :D Sad imam onaj novi s mirisima Indije i uživam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam nekad davno neki indijski njihov heh sigurna sam da je i taj dobar :)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...