Lately I've been playing with... (ogrlice) #3

Ponovo jedan nekozmetički post od mene, neka, odmaram. :)

Vjerujem da sve volite nakit, a u zadnjih nekoliko godina popularne su velike ogrlice koje mogu podići svaku kombinaciju na viši nivo. Od toga da ste u običnoj crnoj haljini, jednom upečatljivom ogrlicom, možete doći do toga da izgledate kao da ste u skroz drugoj posebnoj haljini sa ušivenim kristalićima i ukrasima. 

Ja to volim, jer većinom volim da kupujem basic odjevne predmete, pa tako raznim ogrlicama mogu učiniti da svaka kombinacija izgleda drugačije. 

Ovo su ogrlice koje trenutno najviše nosim, a sigurno ću ih u skorije vrijeme kupiti još. Ebay je savršen za to, znate i same da ih tamo ima mali milion raznih veličina, oblika i boja. 





...malo bocka, tako da nju nosim samo na majice ili haljine bez izreza, dakle skroz zatvorene. 


...ogrlica sa puno boja uz koje se može nositi tako da ako nosite uz nešto plavo, istaći će samo plavu na ogrlici, tako isto važi za rozu i narandžastu. Najradije nosim uz bijelu ili crnu majicu, kada mi je preko svijetlo crvena, skoro narandžasta kratka kožna jaknica. 



...najpopularnija ogrlica u zadnje vrijeme, kupovale smo ih sve nakon što smo ih vidjele jedna kod druge u new in-ovima. :) Ja sam kupila nakon Sare, Make up my day (koju bi neko trebao dobro da iskritikuje što ne piše). :) 



...ova ogrlica sad naspram drugih izgleda mala, ali kad sam je kupila prije nekih 5 godina u Accessorize, bila je itekako svima velika i upečatljiva. Volim što ovako ima svega po sebi, jer onda mogu da je nosim uz dosta boja.



...još jedna ogrlica iz Accessorize-a, koja je nekad izgledala veliko a sada je minijaturna naspram novih. Ali ja nju svejedno jako često i rado nosim. 



...uz nju baš treba pripaziti šta se nosi jer je velika i primjetna i sama od sebe dovoljan detalj. Meni najbolje pristaje uz bijelu majicu ili neke pastelne nijanse.

Jeste li se pridružile trendu statement ogrlica? Koja vam je od ovih iznad najljepša? 

Ako imate prijedloge za ogrlice koje bih mogla iduće da naručim, molim vas ostavite mi link u komentarima. 




You may also like

22 komentara:

  1. prva mi je najljepsa :) ja nemam nijednu. srklet me neki hvata od ogrlica :D sva se unervozim. ja volim nausnice i prstenje i sat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene nausnice srklete, nikako ih ne volim. Prije sam nosila barem one najjednostavnije sa jednim kamencicem a sad nista :/

      Izbriši
  2. prva mi se najviše sviđa , a da si živa i zdrava pogledaj na buy in coins, ja sebi naručila ogrlica po 90 centi a dobre pravo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Eh to mi je od one sto si joj patike prodala :D ne znam otkud joj, mozda primark...

      Izbriši
  4. Možda mi je najlepša prva. Zapravo, sve su mi super, jedino malo manje ona Accessorize sa 'kuglama' jer ne volim takve :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja imam svoje "statement" ogrlice ali se razlikuju od većine :P moje su uglavnom sa šiljcima XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje su ove sarene, girly :)) tvoje u tvom fazonu vjerovatno, sigurno ti idu i uz ostatak odjece :*

      Izbriši
  6. jao da tek vidis moju kolekciju masivni ogrlica. Zaljubljena sam u njih! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado bih ih vidjela, ako neke imas sa linkovima, ostavi onda u komentaru da vidim :)) **

      Izbriši
    2. mislim da ih nigdje ljepsih nema
      http://www.ebay.com/feed/3702520124

      Izbriši
    3. Draga Verice ne zna se koja je ljepsa! pre pre predivne!

      Izbriši
  7. Preko koje stranice naručuješ ogrlice? Divne su sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvije su poklon, dvije iz Accesorize, jedna ebay a prva iz kineske prodavnice ali pogledaj ovaj link iznad sto je Verica ostavila, savrsene su :))

      Izbriši
  8. Obožavam ogrlice, a otkako sam otkrila ebay stalno naručujem, jer ne dam lopovima kod nas ni kune jer se preprodaju ogrlice s ebaya. Sve tvoje ogrlice bih rado nosila, no moj favoriti je ova velika šarena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ebay je zakon a sva ta bizuterija je manjr vise ista samo treba naci najpovoljniju opciju :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...