Lately I've been playing with... (preparativa) #4

Iako je preparativa moj najveći interes, posebno ona za problematičnu kožu, vidim da dugo nisam napisala neki grupni post o postavi koju koristim. Jesam nekad davno na pocetku blogovanja ali ne idite tamo zato sto su ti postovi bili u kategoriji "Žali Bože internet prostora". 

U zadnje vrijeme sam dobila nekih novih "igračaka" a neke koristim već duže vrijeme pa mi je zgodno da ih sve stavim u ovaj post gdje se mogu ograditi i pisati za neke o prvim utiscima, a za neke reći sigurnije neku riječ više. 

Ovo bi bila moja trenutna postava... 




Kao što se može primjetiti, trenutno sam u fazi French farmacy-ja. Međutim, puno otkrivam o sastojcima, pokušavam da upijem što više informacija mogu o njihovim štetnostima, pa vjerujem da će i ovoj fazi jednom doći kraj. 
Ali, s obzirom na to šta sam sve koristila, ovo je super! 





Da ponovo navedem, za one koji ne znaju: Imala sam normalnu kožu bez većih nepravilnosti u pubertetu. Izgleda da sam onda dobila neku zakašnjelu reakciju jer su se hormonalni problemi počeli javljati kasnije i uzrokovali mi pojavu povremenih potkožnih akni u predjelu, u početku brade, a kasnije i niže na obrazima. Prvo sam koristila drogerijske proizvode na svoju ruku, posjetila sam i kozmetičare, dermatologe, i na kraju otišla i na ginekološki pregled. 
Ne mogu reći da mi je ijedno promijenilo stanje pretjerano. Kod kozmetičara potrošila i previše novca, u Domu zdravlja na dermatološkim tretmanima tečnim azotom potrošila i previše vremena, a na ginekološkom makar došla do saznanja da je u pitanju blago povišen testosteron. Doktorica je odlučila da mi ne daje pilule jer po njoj problem nije veliki da mi ih propisala, a i ja sam se nekako složila jer znam da po nekima i pretjerujem kakvih problema s aknama ljudi imaju, a i nisam pobornik da mi tamo nekakva tableta zavodi red po organizmu ukoliko za tim nema baš krajnje potrebe. 
Ako se stanje promijeni na gore, sigurno ću ponovo otići na pregled. 

Kod mene je problem zapravo takav da se u pms-u jave 3-4 akne koje ja onda riješavam, i riješim brzo, smirim upalu, ali dugo mi ostave crveni trag. To mi je najveći problem jer onda i kad nemam trenutne bubuljice, izgleda kao da ih imam barem 5-6. Sve sam usavršila, osim načina kako da učinim da brže odu ti crveni tragovi. 

Izvinjavam se što sam tušila, ali ovo su stvari koje ja volim pročitati kod drugih sa istim problemima kako bih se što lakše poistovijetila. Nastavljam sa postom sad... :) 



Za čišćenje šminke sam nekad koristila baby maramice, big mistake! Stanje na bolje sam primjetila kad sam prešla na micelarne vode jer su nekako bile blaže prema mom licu. Ako vas ima još koji baby maramicama skidate šminku, ostavite ih za hitne slučajeve a potrudite se da nađete nešto prikladnije. 
Iako je moja omiljena micelarna Biodermina, svaka!, ovaj put nisam mogla doći do nje pa sam kupila Avene micelarnu. Nisam zadovoljna, jedva čekam da je potrošim jer me čak malkice pecka po licu, šminku sa očiju skine lošije nego Biodermina i ima nekakav jabukast miris. Nije da mi on toliko smeta ali preferiram da ga nema.

Nakon toga uzimam Balea rozu gumenu četkicu prikazanu gore i na nju stavljam Avene cleanance soapless cleanser. Za razliku od Avene micelarne koja mi ne odgovara, od svih gel čistača koje sam probala ovaj mi je najbolji i kupovala sam ga više puta pa iako je trenutno novitet, mogu to tvrditi. 
Dakle, radi se o čistaču koji nema sapun u sastavu, te mi ne isušuje lice a kožu ostavlja čistom. Ima ugodan miris, malo vodenastiju teksturu od onih na koje ste navikli ali da se raditi s njim jer ga i ne treba puno.

Ne znam gdje da napravim presjek i govorim o rutini za jutro i noć ali navodit ću kako pišem o kojem proizvodu. 



 La roche posay effaclar tonik sa kiselinama za blagi piling kože je jedan od novih proizvoda koje sam uvela u rutinu pa o njemu mogu da kažem tek ponešto. Koristim ga naveče nakon skidanja šminke i Avene cleanance gela, tako što pređem blaznicom preko t-zone koja mi je inace masnija. Ne osjetim nikakav jak miris, koža mi je za ovih tek sedam dana mekša na dodir, nekako "ravnija" ako me razumijete, i nisam primjetila da je tonik agresivan prema njoj. 
Lush mask of magnaminty - o njoj sam pisala, ovo mi je čini mi se četvrto pakovanje i dalje tvrdim isto što i u recenziji pa možete baciti pogled ako vas interesuje nešto više. Koristim je svaka 2-3 dana, nekad uveče a nekad ujutro, nemam neko pravilo.



Avene cleanance K je mnogo hvaljena krema sa glikolnom kiselinom. Kupljena je nekad početkom ljeta i trebala je čekati neko vrijeme na korištenje ali ja sam nju povremeno koristila i ljetos uveče, jer nije bilo nekog sunca koje bi me odvratilo od toga. Ipak, to je bilo neredovno a sad je redovno u upotrebi. 
Još uvijek je koristim uveče, a promjene su...ne pretjerano vidljive. Kad tek nanesem, osjetim peckanje ukoliko imam neku bubuljicu, ali prođe kroz par sekundi. Trebalo bi da poboljša sveukupni izgled tena a glikolna kiselina bi trebala da uradi hemijski piling. Možda vidim neku sporu promjenu ali ne mogu reći da je revolucionarni proizvod i da bih kremu kupila ponovo. Više mi je odgovarala glikolna kiselina iz Andalou maske. 

La roche posay effaclar H - krema koju sam također naručila nedavno sa Feelunique, najviše zbog opisa da je za kožu kojoj treba olakšanje nakon isušujućih tretmana za akne. Kako bih rekla da ih koristim, trebala mi je ovakva krema u postavi. Ja nju trenutno koristim kao dnevnu kremu i jednako mi je dobra za ispod šminke. Stvarno daje koži jedno divno olakšanje, mekoću i nježnost zbog čega sam je brzo zavoljela. Vjerovatno ne pruža neku dubinsku hidrataciju ali ja imam takav osjećaj. Ali vidjet ćemo šta će biti kroz koji mjesec.



Za kraj, nešto što koristim za isušivanje i umirivanje akni i bubuljica - 
Klindamicin mixtura, Benzaknen i Dermatol. 
Klindamicin mixtura je antibiotik koji služi za umirivanje i isušivanje akni, ne uradi to pretjerano brzo ali uradi samo što se hoda istačkan krečasto bijelim premazom kao da imate ospice. 
Benzaknen, sa 5% benzoil peroksidom, služi za umirivanje akni, ne smije se stavljati na otvorenu ranicu i ne smije se miješati sa kremama koje imaju salicilnu kiselinu. Nakon nanošenja obavezno ide i hidratantna krema kako ne bi pretjerano isušio kožu i tako nanio ponovnu štetu. Umiri i riješi problem malo brže od klindamicina. 
Dermatol je tu kad već napravite štetu i ne znate držati ruke k sebi pa vam treba nešto da tu štetu i isuši. Radi se o zelenom prahu koji onda na licu izgleda kao da ste se igrali čarobnjaka. 

Zasad je to sve, ukoliko se drastično promijeni njega kože, ukoliko promijenim mišljenje o nekom od proizvoda na gore, i kada istestiram ove nove, idu nove recenzije o preparativi. 
Za one koji muku muče s istim problemima, nadam se da ste izdržali do kraja i pročitali sve i da mi možete reći kakvo je stanje kod vas, ponuditi mi savjet i reći kako se vi borite s tim? 

Na Feelunique još uvijek traje popust na French farmacy brendove pa do 31.10. možete naći i nešto za sebe. 

Nadam se vašim komentarima... 




You may also like

23 komentara:

  1. volim ja ovakve postove, nije da imamo istu kozu, ali saznam svasta za one kojima treba.
    iskoristila bih ja opet popust na FU ali je sve out of stock :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci razgrabilo se sve? Razmatrala sam i ja drugu turu al ne smijem ni provirit na stranicu da ne dodjem u napast :))

      Izbriši
  2. Ja sam imala suhu kozu, a sada imam kombinovanu tacnije masti mi se nos i brada. U posljednje vrijeme mi se stalno javljaju po par akni i ostavljaju dugotrajni crveni trag bas kao kod tebe :( Trenutno planiram uzeti od Afrodite Clean phase cuda za ciscenje lica pa cu bas da vidim. Zao mi je da Avene krema nije bas djelovala jer sam je htjela uzeti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam ni ja jos rjesenje za te crvene tragove, objasnjenje od dermatologa je da necija koza jednostavno teze zacjeljuje :/ A avene mnogi hvale ali ipak oni sa manje problematicnom kozom koliko sam mogla da primjetim, pa ti odluci da li da uzmes ili ne, ti mozda vidis i znacajnije promjene...

      Izbriši
  3. postava preparativr otprilike ista, french farmacy. :) nego, kakav ti je LRP duo+, imam jos jednu tubicu na zalihama stare verzije, a u petak idem za Bg i pravo se razmisljam uzeti ili preci na nesto drugo ?! gdje nababaviti dermatol nisam imala doticaja s istim? :) olican post! pozz
    Hannah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh ako imas stari i ako ti je dobar stedi ga kako znas i umijes jer je novi apsolutno nova krema i ne radi nista kao stari. Imam ga i nisam zadovoljna pa ga zato nisam ukljucila u ovu postavu. Stari mi je preko noci umirivao potkozne akne a novi moze posluziti samo kao baza za sminku. Citala sam dobre recenzije za bioderma sebium serum pa mozda radije kupi njega.

      Izbriši
  4. Ja nemam problematicnu kozu, u pms-u mi se pojave jedna ili najvise dvije bubuljice i to je to.. Brzo prođu :-) zainteresirao me ovaj avene gel i ova balea roza gumena četkica, mislim da ću to potražiti.. Koliko košta avene gel ? Može i pp :-P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avene gel je bio 22KM u ibn sini i treba ganjat kad ovako ima ekonomicno pakovanje, nekad cak bude 400ml za 22KM.

      Izbriši
  5. Meni je koža suva, pa se retko pojavljuju akne, ali zato nekad imam problema što ne mogu dovoljno da je nahranim (ma šta probala).
    I ja sam se baš razočarala kad sam saznala da šminku ne valja skidati maramicama ili već natopljenim tupferima, to mi je baš olakšavalo život. Otad ih više ne kupujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, jedina hranjiva koja mi pada je extreme rich od Avene ali vjerovatno si vec probala sve njih. Nemam iskustva sa suhom kozom.
      I ja sam prestala da ih koristim, sad samo nekad ako moram na brzinu ali uglavnom micelarna :)

      Izbriši
  6. Ah, bas sam htjela uzet Cleanance K jer trenutno koristim Triacneal i ne vidim nikakve promjene, mada vjerovatno ne cekam dovoljno dugo, ali ja to hocu sad :) elem, zao mi je cut da nije tako funkcionalan jer pratim ti postove i vidim da imamo jako slicnu kozu tako da vjerovatno ni meni ne bi odgovarala. Gdje muckas Klindamicin i ekipu? Ja imam neki tonik koji je kao mjesavina Klindica :) i alkohola al je plaho jak, a nisu mi spominjali tu tinkturu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam i triacneal i ni ja nisam osjetila promjene, ne znam, ako mislis da ce ti cleanance K pomoci onda kupi ali meni ne pravi ogromnu razliku, tek malo primjetno ali nisam zadovoljna.
      Klindamicin miksturu mozes zatraziti cini mi se u skoro svakoj apoteci ali ja sam kupovala u dezurnoj apoteci, u apoteci pri domu zdravlja i u ibn sina apotekama(ako se sjecam po nadimku iz tuzle si?)
      Klindamicin imas obicni i ovu miksturu za isusivanje.

      Izbriši
  7. Igramo se sa sličnim igračkama :P Lajkam postavu, ja uvijek više vjerujem proizvodima iz ljekarne, nego drogerijskog ranga... a mask of mgnmt je zaista odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo meni jos treba tvoj clarisonic pa da mi dusa miruje :)))

      Izbriši
  8. Ajoj... Lijepo ih je vidjeti ovako na okupu, iako ti neki nisu pasali. Nešto mi je tako "posh" i "spa like" u tim French Pharmacy proizvodima.... A i fotke su ti mrak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od ovih vecina ili bas pase ili je onako heh, a da, i ja bas volim french farmacy jer su spa like :))
      Hvala, ali ja slikama nisam toliko zadovoljna jer su mi ova tri velika proizvoda providna i imaju takvu ambalazu da se sva svjetlost odbijala od njih :))

      Izbriši
  9. E ovo je stvarno jedan dobar i koristan post! Kupiću onda taj Avene gel za čišćenje dok potrošim makar neki od ovih koje imam, a rado bih posedovala i LRP tonik, makar za povremenu upotrebu. Gledam ove proizvode na poslednjoj slici i razmišljam kako je neobično da ja baš nikad nisam koristila ništa slično, kad se neko čudovište pojavi ja samo čekam da prođe samo od sebe i eventualno namažem Flogocidom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da mi je Avene najbolji od svih koje sam isprobala, a skoro sam ih sve imala :)
      Lrp cu jos isprobavati pa javim rezultate...
      Ne znam sta je flogocid a vjeruj kad u pms-u izadju 3-4 potkozne upaljene, sve bi stavila samo da se brze smire :)

      Izbriši
  10. Prvo ti moram dati upozorenje da će ovo biti opširan komentar, pošto imamo jakoo sličnu kožu lica :) jedina je razlika da ja muku mučim sa komedonima, a ne upaljenim bubuljicama, no nema te sile koja me može zaustaviti da ih ne iskopam i naravno s tim napravim veću katastrofu u obliku otvorene rane, a kasnije i hiperpigmentacije. U posljednih pola godine koristim iste stvari za njegu i moram priznati da mi se lice drastično popravilo, pa evo ti mojih par preporuka...ujutro prvo predjem bioderminom micelarnom a onda se umijem nuxe gelom za umivanje (od meda i suncokreta), nakon toga pređem effaclar tonikom i nanesem Caudalie moisturizing sorbet kremu. Ako imam otvorenu ranicu nanesem LRP Cicaplast (meni zaista pomaže da mi brže zarastu ranice). Navečer se prvo kako bih skinula šminku umijem First Aid Beauty cleanser-om, posušim maramicom (nikad lice ne brišem ručnikom) a onda još jednom pređem Bioderminom micelarnom kako bih bila sigurna da je šminka sišla sa lica i ponovo se umijem istim čistačem. Nakon toga slijeda Loccitane karite koji nanesem na lice i kad se upije nanosim ili Avene Cl. K po potrebi a najčešće Caudalie vinosource overnight recovery oil i po potrebi Cicaplast. Iste kao i ti maske koristim Lush MoM, Andalou i još mi je fenomenalna Lush Brazened honey. Moja najveća preporuka šta da kupiš kad budeš u prilici je Alpha H micro cleanse with 12% glycolic acid (to dvaput sedmično koristim) -fenomenalan je (divno očisti a meni je izblijedio dosta mrljica po licu). Mislim da sam sve nabrojala, sorry što je ovako dug komentar, ali se nadam da ću barem nekome pomoći pošto znam koje su muke sa komedonima, aknama, a najviše sa hiperpigmentacijom koja ostane kao poslijedica. I da zaboravila sam napisati da ne koristim puder nego Clinique BB kremu koja meni sve mrljice prekrije, a ne stvara mi nova začepljenja :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *nisam napisala tonik - Loccitane karite tonik :)

      Izbriši
    2. Prvo da ti kazem da opsirne komentare najvise volim zato sto onda znam da se nesto i procitalo i da se zeli diskutovati :))
      Postava ti je odlicna, mnogo proizvoda o kojima sam citala i koje bih rado isprobala, a narocito Apivita cistac i Caudalie recovery oil i sorbet kremu. Kao sto sam napisala, postava mi se stalno mijenja i volim cuti sta drugi sa istim problemom koriste i koliko im pomaze. Uvijek sam nekako zaobilazila cicaplast kremu ali mislim da cu i nju nabaviti akp brze popravi ranicu, ja trenutno imam himalaya antiseptic kremu i ona je ok za te svrhe, izgleda da sam je zaboravila uslikat.
      First aid cleanser stvarno ne znam sta je, morat cu guglat :) a alpha h mi je sad malo van dometa ali doci ce jednom na red.
      Clinique cc kremu sam jednom isprobala, imala sam izdasan tester ali mi nije odgovarala, ali kad razmislim ni lice mi nije bilo ok u tom periodu pa mozda je i do toga...
      Sad koristim vichy dermablend kad mi treba jace prekrivanje, shiseido kad zelim dugotrajnu sminku, bourjois flower za dan kao i bourjois cc kremu koja mi je odlicna!
      Vidis da neko zna ostaviti i duzi komentar ;)

      Izbriši
  11. Auuuuuuuuu, sad me jako jako jako zanima ovaj LRP tonik!!! Probaj LRP micelarnu, miris je aaaaaaaaaaa, super dječji bombonast, meni je super :) Ali ja sam s micelarnim otopinama za skidanje šminka dosta, meh. Ili bolje rečeno, bila sam meh. Sad otkako nemam niti jednu ipak vidim koje prednosti imaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo jos uvijek mi je dobar :D vidjet cemo dalje heh dok dodje do faze da je za recenziju :))
      Lrp je jedina micelarna koju nisam probala heh, najvise mi se biodermina svidja, svaka ali abcderm mi je super zbog pumpice i omjera cijene i kolicine...
      A micelarna je bas bitna za skidanje sminke, nista drugo...

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...