Lately I've been playing with...(ruzevi) #5

Nastavljam sa ovom rubrikom na blogu - moje igračke u zadnje vrijeme. 
Ponovo napominjem da ja više naginjem ka ljubavi prema preparativi, i iako volim dekorativu, nemam običaj da je gomilam. Opet mogu reći da imam više primjeraka jednog tipa dekorativnog proizvoda nego prosječna žena. :) 
To su puderi, ruževi, sjenila, rumenila uglavnom. 

Ovaj put sam odvojila 6 ruževa koje sam najčešće koristila. Iako je jesen, preko dana ne volim da nosim pretamne ruževe pa sam tako izdvojila za pokazati i one univerzalne koje mogu nositi cijele godine i za dnevne i večernje look-ove. Počet ću od njih... 




Prvi, koji ću najbrže i potrošiti, jeste Avon hidrakolor u nijansi Tender mauve. Njega sam dobila na recenziju od Avona, a ne postoji ni minimalna šansa da bih ga sama sebi naručila niti pomislila da mi pristaje. Ali ipak, ruž je kojeg nosim za neku nude verziju. Ostavlja lijepu boju, taman dovoljno sjaja, hidratantan je pa mi ne isušuje usne, i često ide sa mnom u torbici. 
Radila sam i recenziju za njega, i još jedan ruž iz ove linije pa pogledajte na boldiranom naslovu. 


Drugi je Flormar deluxe shine u nijansi 39, balzamasti ruž u boji bobičastog voća koji jednako dobro prolazi i za dan i noć i za razne varijante sjenila na očima baš zbog toga što nije preintenzivan. Ali i to zavisi od boje vaših usana, na swatchu će vam izgledati kao skroz proziran, međutim ja imam tamne usne pa baš lijepo dođe do izražaja njegova boja. 


Artdeco 35 sam uzela nakon što sam vidjela kako ga nosi prekrasna Marija sa bloga Make up Ner(e)d. Let's face it, ona bi mi možda jedina "prodala" smeđi ruž, ili neku drugu nijansu koja mi na svakom izgleda ružno. Ali srećom po mene što jeste jer mi se nijansa svidjela. Riječ je o rozo zagasito ljubičastoj nijansi :) Ruž je na usnama tamniji nego u ambalaži pa ga zbog toga nosim samo naveče kad nastupe hladniji dani i tamnija šminka. Dosta je spavao, od septembra je u upotrebi, ne prečesto ali jeste. 


Iako mislim da su Golden rose ruževi odlični za malu cijenu, ja ih nemam puno, ali nemam nijednog brenda bas više primjeraka jer sam ograničena što se tiče nijansi koje mi se sviđaju. Ovo je moj omiljeni, broj ruža je 86 i nekako vjerujem da pristaje svakom. Nijansa je ljubičasta ali sa primjesom crvenkasto roze, ruž je pigmentovan i često ga nanosim, osim kada želim još tamniju verziju a to je ovaj ruž ispod....


Wet'n'wild sugar plum fairy, jedini primjerak koji posjedujem samo zbog njihove ambalaže. Ne znam ko je odlučio da pola ruža ostavi onako iznad da ga možemo zagrebati čim s malo nepažnje spuštamo poklopac nazad. Bez obzira na to, nijansu sam dugo tražila i veoma ga volim. Radila sam recenziju pa ako je otvorite i pokušate da shvatite moje opise nijanse, jednostavno zanemarite jer sam preloša. Evo danas bih ovu nijansu već opisala drugačije nego u tom postu, npr.boja trule višnje. :)


I poslednji, ali ne manje vrijedan, Golden rose velvet matte 20, bordo nijansa. O njima ste već puno čitali, može da parira Nyx matte ruževima ako uspijete naći baš željenu nijansu ali raspon je veliki pa sigurna sam da hoćete. Čak imaju i kvalitetniju ambalažu po meni a košta više nego duplo manje. Iako sebi kažem kupit ću još nijansi, nekako mi se često sve to nađe zadnje na listi prioriteta pa ne stignem. Ali morat ću barem još jednu velvet matte... :) 


To bi bilo mojih šest najdražih, lately... :) Ispod vam ostavljam swatcheve poredane po istom redoslijedu pojedinačnih predstavljanja. 






uz blic

Na suncu
Sviđa li vam se neki? 
Koji ruž vi koristite najviše u zadnje vrijeme? 




You may also like

Broj komentara: 28:

  1. meni se sviđa gr 86. i nemam je i sad cu da je kupim.eto
    Nikolina, sa drugog kompjutera (mrsko mi se logovat) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasto nijedna nema ovaj ruuuuz, a mnogo je lijep :D

      Izbriši
    2. Ne javljaj se, sve ih pokupovala i zoves se lipstick attack a njega nisi imala :D you are a disgrace :D

      Izbriši
  2. boje su predivne iakoja uvjek navijam za svijetle i roze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je nekako obrnuto jer sve mislim da mi ne pristaju svijetliji... :)

      Izbriši
  3. Ovaj drugi je vrh :D iako lajkam i ostale , on mi je nekako posebno lijep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda svrati do svoje mahale u Galant :D tamo ih imas ako nema u dzrmani :))

      Izbriši
  4. AVON mi se naaajviše sviđa. :D Btw, mislim da Marija svima može da proda bilo koji kozmetički proizvod. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Jeste, i nijansom a i bas je maziv i nekako divan :)

      Izbriši
  6. Ovaj Artdeco 35 mi se jako sviđa.. U zadnje vrijeme često nosim Essencov Natural Beauty koji je dosta sličan tom tvom br.35, barem mi se tako čini po swatchu, i MUA br.11.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakvi su oni ali ako volis takve nijanse onda ti preporucujem ovaj artdeco, posebno sad kad su snizeni na 6,90 u cm-u.

      Izbriši
  7. Artdeco mi se najvise svidja kao i vecini hehe, bas je posebna nijansa :) ja nekako cesto nosim Bourjois Velvet Matte Nudist u zadnje vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nazalost nisam ih probala ali ako ga vec toliko nosis, sigurna sam da je dobar :) Artdeco je odnio pobjedu posta izgleda :)

      Izbriši
  8. Predivne nijanse, baš po mom ukusu, onako malo tamnije :)
    Ovaj WnW odmjeravam svaki put kada gledam njihove ruževe, nikako da ga kupim. Ali morat ću, divna je nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim tamnije a wnw uzmi ali pazljivo sa poklopcem ;)

      Izbriši
  9. Na meni bi prošla jedino prva dva, šta ću kad mi većina boja ne stoji :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma mislim da bi mogla i ostale nekako za navece ali ti ipak znas svoj podton, ukus i ostalo :))

      Izbriši
  10. Meni se najviše sviđa sugar plum fairy jer je najtamniji, i ja nosim sve nijanse koje mi se sviđaju i najnormalnije profuram crni ruž ponekad za navečer :D žao mi što nema wnw kod nas ja bih im te sve mat pokupovala :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobar izbor :D Moj favorit bi bio GR 86, baš mi je predivan i rado bih ga udomila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oni barem nisu skupi pa brzo sebi mozes ispuniti zelju :))

      Izbriši
  12. E baš su svi po mom guštu, i hvala na kontinentima.. :) Taj AD ruž je meni jako drag pa sam sretna da i tebi odgovara :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ti si kontinent sama od sebe :p :D a zao mi je sto sam izgubila olovku, malo mi je zao dati 11KM na nju ali kako sam je zavoljela, morat cu. :/

      Izbriši
  13. od ovih mi je bordo najlepši
    ja stalno kukam da moram da obnovim kolekciju ruževa, ali sam lenja da tražim i isprobavam nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja vjeruj mi ali nista dok ne krenes jedan po jedan ;)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...