Avon Incandessence Flame EDP

 

Danas na pladnju imamo jedan Avon parfem. 
Riječ je o Incandessence flame edp-u. 


Ne znam koliko ću biti dobra u opisivanju ovog parfema, ali potrudit ću se da vam ga približim koristeći njegove mirisne . Nažalost, blogovi nisu katalozi iako bi uveliko olakšalo stvar kada bismo mogli staviti jedan kut u stranici na kojem piše "zagrebi" pa da oslobodi miris na vašem zglobu ruke. 

Možda se neki od vas sjećaju i prethodnika ovog parfema koji u nazivu nema Flame i koji je blaža verzija u prozirnoj staklenoj bočici. On je bio sačinjen od nota orhideja, lala, đurđevka i bijelog božura. Jako ženstven, nježan ali i pomalo topao i sladak. To je parfem koji bi meni lično više odgovarao, ali danas nije riječ o njemu pa prelazimo na glavnu ulogu posta. 


Dakle, Incandessence flame vam i u samom nazivu poručuje da je to parfem koji u sebi ima malo primjetnije note, one koje ostavljaju veći trag, vatrene, zavodljivije. 
Ja imam malo drugačije mišljenje od Avona šta je zavodljivije, ali dokazano je da "jače" note ipak zavodljivije utiču na muškarce pa možda je baš ovo parfem koji će vam pomoći da se okreću za vama. :)

Incandessence flame je cvijetlo - mošusni miris, predstavljen ove jeseni koji se zbog svojih nota i najbolje uklapa u to godišnje doba, mada bi prošao i za zimu. Meni lično bi dosta smetao ljeti, jer sam ja tip osobe koja voli svježe, "prozračne", cvijetne, blago puderaste i donekle citrusne parfeme, pa bi ovo bio pretežak parfem za mene. 
Tek u hladnijem periodu mogu da podnesem ovakve parfeme na sebi iako bih ih nanosila samo naveče i u rijetkim prilikama kada osjetim potrebu za jakim parfemima. 


Bočica je u plamenu da ispoštuje naziv a u sebi sadrži 50ml zapaljivog sadržaja. :D 

U gornjim notama se nalazi ružičasti biber, jedina vrsta bibera za koju nikad nisam čula :D, u srednjim notama su gardenija i jasmin, jedine note zbog kojih mi ovaj parfem ne razara sinuse, a bazna nota je kremasti mošus što čini ovaj parfem onako orijentalnim. 

Postojanost mu je upravo zahvaljujući mošusu dosta duga, na mom tijelu se ne razvije u smjeru u kojem bih htjela da ide, ali moram priznati da mi je na odjeći ljepši. Vjerovatno bi se uz nečiji ph još ljepše složio pa vam predlažem da potražite one stranice koje možete zagrebati u katalogu i procijenite je li sličan vašim omiljenim parfemima. 

Tako barem možete proći povoljnije, jer Avon uvijek ima prihvatljive cijene parfema. Ovaj u trenutnom katalogu košta 36,90KM

Nadam se da sam uspjela barem približno da vam dočaram ovaj miris. 

Imate li Avonove parfeme i koje ste sve koristili? 





You may also like

Broj komentara: 9:

  1. Meni je stigla klasična verzija Incandessence parfema jer nisam bila previše hrabra da poručim ovaj ili ljubičasti (mislim da se zove Blossom ili tako nešto). :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno bi mi se i taj svidio kao i ovaj prvi, vise volim blaze verzije svega :)))

      Izbriši
  2. Meni je ovaj parfem predivan,a inače koristim mnogo parfema iz Avona i svi su mi super...:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji su ti omiljeni? Imas li preporuku za neki laganiji?

      Izbriši
  3. Predivan, obozavam ga!


    http://www.bloglovin.com/blog/13092821

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam mirise s jasminom,možda bi mi se ovaj svidio:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zasto ga nema vise u katalogu

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...