Bloggers made me do it TAG

Nedavno nam je naša draga Pudrijerica osmislila tag. Kako ne bi propao i kako ona ne bi danima plakala, odlučila sam da ga nastavim i nominujem neke od vas. 'Ajd' dobro, možda neće plakat', al' udovoljite joj... 



Dakle, radi se o tome da mi zapravo jedna drugu nagovaramo na kupnju, i kad uđete u ovaj vrtlog bloganja, teško je iz njega izaći pa kupujemo stvari koje nam možda i nisu potrebne samo jer smo pročitale da nekoj kolegici odgovaraju. Eh, pa sad ćemo takve malo da prozovemo. Vi možete pisati i o stvarima koje su vam bile dobre, i o onim koje su vam bile loše, ali važno je da su na nečiju preporuku. 
Ja sam poslikala neke za koje znam čija su preporuka, a neke su onako opšte. 




Prvi proizvod je Ichtyol krema za problematičnu kožu i ovo je ujedno zadnja kupovina. Kupljena je na preporuku jedne meni jako drage blogerke Ane sa bloga Beauty stuff by Ana. 
Za sve one koji muku muče sa problematičnom kožom, njen blog je prava adresa na kojem možete naći mnogo savjeta. Većinom nam odgovaraju isti proizvodi, pa sam zato odlučila i kupiti ovu kremu. Jednostavno se pojavljivala u nekoliko njenih recenzija pa sam odlučila da i ja probam. Još uvijek ne znam hoće li biti svrstana u dobre ili loše preporuke, ali nakon testiranja ću obavijestiti šire mase. :)) 


Avene cleanance K krema je koju sam kupila nakon što sam pročitala preporuku Marije sa bloga MakeUpNer(e)d. Ona nereda na licu nema, a ja sam požurila da kremicu kupim, misleći da ću vam uskoro pisati recenziju sa slikama prije i poslije sa naslovom: "Kako sam se riješila svojih problema na koži lica?". Možete pretpostaviti da to nije bilo tako, moja koža se nije pretvorila u Marijinu a ja tugaljivo i dalje nanosim ovu kremu uveče. Nadam se, šta ću drugo. Ne mogu reći da je krema totalni promašaj, ali meni promjene na koži ne pravi ništa brže nego moje neke druge metode. Ali, vama će možda odgovarati uz kombinovanje ostatka njege. 


Catrice ruževe sam počela da skupljam nakon što je Sara sa bloga make-up-my-day pisala o njima nekoliko recenzija, o svim finišima. Ja imam tri iz ultimate colour linije (My red card, Pink me up, i It's a matt world - jedini mat od ova tri) i jedan iz sheer lip colour linije. Ostavljam vam link jedne od njenih recenzija, ruževima sam jako zadovoljna a ako ih imate, nadam se da ste i vi. Sarin blog je jedan kojeg sam rado čitala, ali izgleda da nam je mnogo zauzeta pa je više nema ni sa njenim postom Mjesec u slikama. Žao mi je zbog toga, i nadam se da će uskoro napisati pokoju recenziju jer im vjerujem. 


Ponovo Marija Make up Ner(e)d tjera na kupovinu! 
Ostavit ću vam njene dvije recenzije koje sam bukvalno na mobitelu otvarala u CM-u i tražila koju olovku i koji ruž da kupim kada je Artdeco imao novogodišnju rasprodaju. 
http://www.makeupnered.com/2013/12/favoriti-mojih-top-8-zimskih-ruzeva-za.html (Artdeco 35)
http://www.makeupnered.com/2014/03/recenzija-artdeco-soft-lip-liner.html (Nijansa 80) 


I opet ponavljam uticajnu blogerku Saru. :) 
Ovaj put je riječ o njenom HG puderu Shiseido Sun protection liquid foundation kojeg je toliko nahvalila da sam se trudila u što skorijem periodu da ga nabavim. Dijelim njeno mišljenje o njemu s tim što mi se ne sviđa što mnogo ulazi u pore pa zbog toga moram rijeđe da ga koristim ali onda kada mi je na licu, obožavam ga! 


Bourjois Flower perfection sam uzela jer sam pročitala preporuku kod Nikoline sa Unlimited beauty bloga. 
Možete pročitati njenu recenziju na blogu iznad, i ujedno zapratiti blog koji uređuju Nikolina, i Tanja iz Dojčlanda, koja me isto tako kao i Nikolina u zadnje vrijeme tjera da gledam, a kasnije i kupim neke proizvode. 


Na kupovinu ovih pet proizvoda su me natjerali neznani junaci blogosfere. Jednostavno, ovo su proizvodi o kojima su svi pričali i koje sam morala kupiti i nisam se pokajala ni za jedan. Sreća vaša i moja! ;) 

Kako neznane junake ne mogu tagovati, slobodno se sami pronađite i ako vam se sviđa ovaj tag, uradite ga, rado ću ih čitati. 

Znane junake koje tagujem su: (nemojte zatrt' lozu, nastavite tag)

Marija - Make up Nered 
Sara - Make-up-my-day (ako se vrati blogovanju) 
Tanja i Nikolina - Unlimited beauty blog (jedna nek snima, a druga nek priča) :P
Ana je već tagovana kod Tijane, ali dodajem i ja svoj tag :)
Medžida s bloga Mell's corner - moraš i ti, s obzirom da zbog toga kupujem većinu stvarčica (da ne uvedem zabunu, ne zove se tako)
Anela sa bloga Lipstick attack - i zbog nje je kupljeno dosta stvari ili mi ih je ona kupila :D 
Ema sa bloga Soeurs Beauty blog

Kako čitateljkama ne bi bilo dosadno, vi možete u komentarima napisati ako vas je neko nekada "natjerao" na kupnju nekih proizvoda, koji su to proizvodi i koja blogerka je u pitanju? Jesam li to nekad bila ja??



You may also like

24 komentara:

  1. Moram i ja sto pre uraditi ovaj tag i dalje sam u fazi razmisljanja na sta su me "naterali" toliko je togaa :D
    Hvala na nominaciji i na lepim recima :)) :*
    Kako ti se cini ihtiol krema?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto dvaput si nominovana, baci se na pisanje :))
      Pa prvi dojmovi su da je lagana, da ne umanjuje izbijanje sebuma mada to mozda radi cescom upotrebom iiiii smrdi :D

      Izbriši
  2. Medžida znači hahahah :D ohjoooj al se ismijah :D

    nastavit ću ako se sjetim ko me ono natjeravao na zijan...
    uvijek se osjetim spešl kad me neko taguje hihihi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iako me nisi tagirala, napisati ću ovaj tag jer mi je baš fora!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno, ogranicen je broj tagovanih pa sam zato ostavila svakom na volju da radi :)) citat cu :)

      Izbriši
  4. mogla bi ja tebi snimit i stagod drugo :P Iskreno,ja uglavnom sama poletim pa kupujem ,pa cu se morat dobro prisjetit sta me koja "natjerala" da kupim ; al bit ce tu nesto vec napisano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imat ces znaci i ti neznanih junaka :D snimaj, snimaj :*

      Izbriši
  5. Medzida?? Que?
    Bravo za tebe sto si radila tag, evo ja se vec spremala suze da ronim. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Placi ako ove ne nastave, ja sam svoje odradila :D

      Izbriši
  6. Ahahahhahaa daaaaj stvaraš pomutnju! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja ovih dana razmisljam ko me na sta natjerao pa cu pisati :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si me nasmijala ovim postom, ali Medžida je vrh :))) Ovaj post me natjerao na razmišljanje, o utjecaju drugih blogerica na moju kupovinu, fora je tag :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Medzida nasa :D
      Odradi tag, slobodno napisi da si tagovana heh nisam mogla sve

      Izbriši
  9. nek sam te vala naćerala na ovaj puder. vidis da ti sad valja.... ja sam većinu stvari kupila pod utjecajem blogova. samo ne mogu da se sjetim tko, sta, kako, zasto.... hmmm što reći, kome poruku poslati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa imam i ja neznane junake, stavi makar pet za koje se sjecas :)) a puder izgleda samo tebi i meni odgovara

      Izbriši
  10. Super tag :D! Mene cesto blogeri, ali jos cesce youtuberi natjeraju da nesto kupim, skoro sve sto imam je necija preporuka bila. Mary Loumanizer je jedan u vrhu takvih proizvoda, kao i maybelline color elixiri i Lime Crime ruzevi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Makar su te na dobro nagovorili :D uradi i ti tag, pisi ili snimi, svejedno je :))

      Izbriši
  11. Pozdrav Noisette, divan blog, pratim te od samog pocetka, i evo tek sad sam odlucila da se javim. Molim te mozes li mi reci gdje si kupila ovu ihtiol kremu?

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo, hvala na lijepim rijecima :)
    Kremu sam kupila u Beogradu u Lilly-ju, kod nas je nema ali su nekad u pojedinim apotekama prodavali ichtyol losion/tonik za lice. Jos uvijek nisam u potpunosti isprobala pa zbog toga ti jos ne mogu reci je li vrijedna kupovine.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod nas odavno ima Ihtiol krema, nisi u toku.

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...