Lately I've been playing with... (dekorativa) #7


Već drugi put dolazi na red predstavljanje dekorativnih igračkica. 
U prethodnih mjesec dana već sam se uhvatila drugih boja. Ostavila sam se smeđih i crnih nijansi na očima, a sjetila sam se ove paletice za malo romantičniji izgled pa sam tako nosila sjenila i preko dana, što je kod mene rijetkost. Kao bazu sam odlučila da koristim ovu color tattoo kremastu sjenku. Iako je ovaj puder savršen za ljetne dane, zbog nijanse ga nisam koristila a sad je ponovo došao na red, iako moram priznati samo ponekad, s obzirom da njegov spf mnogo ulazi u pore. Rumenilo je novo, pa samim tim i na isprobavanju, a od ruža se ne odvajam otkako ga imam pa ga zato uvijek mogu uvrstiti u najkorištenije, a i najbolje ide uz ostatak ove postave šminke. 




Da krenemo od podloge... 

Shiseido Sun protection Liquid foundation je puder o kojem sam mnogo čitala. O njemu sam već pisala u grupnoj recenziji pudera sa srednjim do jakim prekrivanjem, gdje sam ga svrstala u one sa srednjim prekrivanjem. 
Dosta je rijedak i tečan pa zbog toga bi se možda i reklo da ima lagano prekrivanje ali nema. Kad se nanese na lice, lijepo se stopi sa kožom, nadogradiv je i na mojoj koži se bolje ponaša ako ga koristim bez ikakvog pudera u kamenu. Moja koža je mješovita pa mi se masti samo t-zona ali za noćne izlaske, sasvim dovoljno vremena ostane na licu bez prosijavanja. 
Mana mu je što pod blicem voli da pravi duha od ljudi, ali ne zamjerim mu jer je van fotografija odličan. 



Na očima mi se najčešće nalazila Maybelline color tattoo kremasta sjenka i Loreal les ombres paleta sjenila. 
Color tattoo sam nanosila preko cijelog kapka u ravnomjernom sloju pa mi je tako poslužila kao baza, a onda sam kombinovala Lorealove sjene za ostatak look-a. Boje su bile dovoljne da prođu i noću i danju, i da "ožive" oko. 
Najsvijetlija koja ide u unutrašnji kut oka mi je skoro pri kraju iz razloga što se puno trusi, a ostale tri su ok. 



Deborah Rosa pesca pečeno rumenilo - znam da vas mnogo ne voli pečena rumenila ali ja nemam nikakav problem sa njima. Rosa pesca je pigmentirano rumenilo pa ga trebate tek lagano kistom za rumenilo zahvatiti i prenijeti na lice. Radi se o rozom rumenilu sa malo breskvastog podtona, i sa malo sjaja u njemu ali ne pretjeranog. Jedva primjetnog. Mislim da je nepotrošivo ali kad sam uspjela potrošiti Bourjois pečeno rumenilo, i njega ću. :) 

O ružu (Avon hidrakolor Tender mauve) sam već pisala u recenziji, i uvrstila ga u omiljene ruževe ali nije zgoreg da ponovim da je to moja savršena nude nijansa a da ne izgledam bolesno s njom, ima odličnu hidrataciju i zadovoljavajuću trajnost na usnama s obzirom na teksturu. 

Shiseido sun protection sp40 /// Maybelline color tattoo rose gold, 
Avon hidracolor tender mauve /// Deborah rosa pesca rumenilo 

Loreal les ombres sjenila

Koristite li nešto od ovoga i koji proizvod se najčešće našao kod vas u kozmetičkoj torbici? 



You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Color Tattoo imam i rado koristim, ali se cesce uhvatim za bronzanu nijansu. Skoro sam kupila neku simerastu senku pa je bas arcim. Tako da imam gliteraste oci i ujutru u 8 i uvece. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene su u upotrebi naizmjenicno ali po nekoliko sedmica pa ostavim :) nema veze, glitter all the way ;))

      Izbriši
  2. A daaaj, kako je lijepo ovo Deborah rumenilo *.* Zašto ja nemam nijedno? :D Zna se što mi je činit' :D *trošipareibankrotirazbog76543rumenila*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, i ja sam sokirana :p ispravi to sto prije, a bankrotirat neces, cak je cesto na snizenju pa ulovi ;)

      Izbriši
  3. Sve je lepo,narocito Loreal paleta.Imam ovu CT senku (mala ispravka,zove se Pink Gold:)) koja je izuzetna,a najcesce sam koristila Rimmel Match Perfection tecni puder,Nyx rumenilo i Avon Absolute ruz Pure Peony. Volim ovakve tvoje postove:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravu si, pisem napamet kao da nisam mogla samo pogledat sopstvenu sliku i procitat :D
      Lijepa je i tvoja postava, podsjetila si me na nyx rumenilo pa sam ga i ja sad izvukla u koristenje :)) hvala ti :*

      Izbriši
  4. Baš lepa kombinacija, i sama bih je nosila! Na Rosa Pesca sam načisto zaboravila, ko zna gde mi je završilo :D Imam i volim taj Shiseido puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvuci rosicu iz zaborava, nek posluzi za pokoje sminkanje ;))

      Izbriši
  5. Sramežljivo priznajem da sam tek nedavno otkrila color tattoo sjenila i oduševljena sam! Ruž i rumenilo mi se jako sviđaju ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I treba sramezljivo da priznajes, otkad ih svi hvale a ti ih tek sad uzela :)))

      Izbriši
  6. Moram uzeti ovo Maybelline sjenilo a Rosa Pesca rumenilo sam koristila par godina i obozavala sam ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam dvije nijanse color tattoo sjenila i mislim da mi je vrijeme za trece :))

      Izbriši
  7. http://www.bloglovin.com/blog/13092821

    Love it

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...