Lately I've been playing with...(kosa) #8


Proizvoda za kosu sigurno imam više nego što ću uspjeti da potrošim u roku jedne godine. Tu su tri seruma za kosu, tri sredstva za zaštitu kose od toplote, jedan sprej za pravljenje lokni, jedan sprej za pravljenje volumena, najmanje četiri maske, tri balzama, i tri šampona. Previše? Jeste! 

Zato sam odlučila da na određeni period uzimam jednu postavu i trošim, ako ništa, makar da oslobodim prostor. I nema kupovanja novih! (To je možda, a možda nije laž. Disclaimer!) 

To obećanje sam prekršila kad sam nedavno kupila Elseve nutri-gloss balzam, ali to je samo zato što mi ova dva balzama koje imam nisu odgovarali. Batiste sam dobila od prijateljice, a Indola i Kerastase su serumi koje dugo imam i vrijeme je da im dođe kraj. 


  • O Loreal elseve balzamu ste mogle nedavno da čitate pa ću vas samo uputiti na tu recenziju, jer nemam više šta dodati. 


  • Indola smooth serum finish je davno imao svoju recenziju pa bih vas samo podsjetila na nju. Ovo doba godine kada je vlažno u zraku zahtijeva nešto što će umirivati kosu koja strši :) i tada najčešće posežem za ovim serumom. Stavim ga duž cijele kose, ne masti je a kosu zaista umiri. Može da se nabavi u CM-u i često je na sniženju. 


  • Kerastase nutritive nectar termique - krema za zaštitu kose od toplote. Mini pakovanje ovog proizvoda, ali i previše ga je izgleda jer nikako da ga potrošim. Na mokru kosu stavljam tek veličinu pola oraha i nekim čudom sam uspjela da ga ne potrošim, još uvijek. Stavim ga tek ponekad kad hoću da peglam kosu pa možda zbog toga. Ne mogu tvrditi da mi apsolutno štiti kosu od toplote, s obzirom da za njegu i zaštitu kose koristim naizmjenično mnogo proizvoda pa ne znam kome pripisati šta. Ostavlja lijep miris i ne umasti mi, niti oteža kosu. 


  • Batiste šampon za suho pranje XXL Volume - Dugo sam izbjegavala ove šampone za suho pranje jer imam osjetljivo tjeme, a i perem kosu dvaput sedmično tako da mi nije bilo ni potrebno nešto da produži izgled čiste kose. Ni sad se sama ne bih odlučila na isprobavanje da ga slučajno nisam dobila. Stavljala sam ga tek 2-3 puta ali valjda dovoljno da prenesem utiske. Dakle, ovaj šampon služi prvenstveno za davanje volumena kosi, i vjerujte da to radi. Morate da ga nanesete tako što udaljite sprej od kose barem 30cm i zatim ga utrljate u tjeme, i raščešljate kosu. Korijen kose se podigne, i voila, dobijete volumen. Iskreno, nisam vjerovala da ijedan proizvod to može ali razuvjerio me. Jedino što ne trebate očekivati da poslije njega manevrišete previše sa kosom. Što napravite u tom momentu, to vam je... Kosu malo zamrsi pa nećete baš moći da prolazite prstima kroz nju i zavodljivo zabacujete. Ostavite je da miruje i imat ćete volumen. Sprej ima baš divan miris, nimalo zagušljiv i skroz ugodan. Odličan je za dane kada vam se eto ne da oprati kosa a idete negdje, za dane kada želite da napravite neurednu pundžu, ili šop. 


  • I zadnje ali ne manje važno, još jedna hair thingie :)) (mala ljubičasta spirala na Indola serumu i Elseve balzamu) Poklončić od frizera, za vezanje kose bez oštećivanja i čupanja. Skroz praktična stvar posebno kada kosu tek operem, osušim fenom ili ispeglam pa ne želim da na njoj ostane trag gumice za kosu. 
To je sve za ovo izdanje proizvoda za kosu i igračkica koje su mi najčešće bile pri ruci. 

Koristite li nešto od ovoga? Planirate li? Čime vi trenutno njegujete kosu? 



You may also like

Broj komentara: 13:

  1. Znači sviđa ti se hair thingie? Mislim da bi i meni nešto takvo trebalo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidja :)) vidi na ebay-u ali ne znam pod kojim bi nazivom trazila :/

      Izbriši
    2. ubacujem se - naziv nešto kao Invisibobble :)

      od sveg ovog koristim i obožavam Nectar Thermique, ja sam sigurna u njegovo djelovanje jer koliko kosu maltretiram peglom, već bih imala metlu na glavi da nije njega ♥

      Izbriši
  2. Zaintrigirala si me tim Batiste "samponom" ;) Volim kada mi kosa u korenu ima izrazen volumen, ali nisam sigurna da taj ima u nasim drogerijama :( Mislim da imamo samo clasic i floral verziju :(( Pogledacu bas ovih dana, ali se nadam da cemo dobiti ukoliko ga nema ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tvoja uvijek izgleda kao da ima volumena :)
      Ni ovdje ga nema, cula sam samo da je u nekim apotekama pa mozda i kod vas tu drze...

      Izbriši
  3. joj ja uvijek pozelim neki proizvod za kosu koji vidim kod tebe. mislim narast ce mi melisina kosa al neceeee :(

    i da te pitam za ovaj rozi kabel od telefona, to stvarno drzi kosu? ne spada? ima toga i u galantu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim narast ce mi ona stara melisina :D
      Kabel hahaha super je, kad samo stavis na rep onda je ono vise da pokupi ali posto je rastezljiv mozes ga na dvaput pa da bolje drzi :*
      Vidi i ti na ebay jel ima, nemoj upisivat phone wire :D

      Izbriši
  4. Hair thingie se zove InvisiBobble.
    http://www.mojaljekarna.hr/oblikovanje-kose/4348-invisibobble.html#/boja-roza
    Ja imam fake verziju s ebaya ali mi je i ona odlična, inače imam jako gustu kosu i rep ili punđica mi odmah padnu ali ova stvarčica ih stvarno drži i glava me ne boli. Preporučujem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto imamo sad i naziv :)) vjerujem da je i moja neka sa ebaya, pokupila sam je na kasi kod frizera.. pretpostavljam da je ova sa linka jos i bolja...

      Izbriši
  5. I meni je mrak hair thingie.... :D
    Ti si se stvarno potrudila, a mi ve zapele za mali ljubičasti feder ;)! Women.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni drago hahah jer sam mislila da ga jadnog niko nece vidjet :D a bitan je u postu

      Izbriši
  6. Ja sam odustala od šampona za suho pranje ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam htjela ni da ga isprobam nikad ali eto dodje mi sam :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...