Loreal elseve Nutri-gloss Light shine conditioner


Nekima možda već poznato, a kome nije, volim da njegujem svoju kosu i da isprobavam razne proizvode za nju. 
Što se tiče eksperimentisanja šampona, tu sam malo zastala jer mi je tjeme postalo osjetljivo i više mi to ne dozvoljava, ali maske, balzami, njegujuća ulja...još uvijek u utrci za pronalazak najboljih! 
Naravno da uvijek postoji bolje, ali zato su tu da nas tjeraju da ih pronađemo. 


Što se tiče maske prije pranja kose, koristim čisto kokosovo ulje ali sam otvorena za prijedloge šta bih još mogla da dodam u njega za djelotvorniju masku. 
Šampon koji trenutno koristim je Vichyjev bez sulfata, postoje dvije verzije u apotekama i obje su mi dobre. 
Maska nakon pranja koja se pokazala najboljom u ovom trenutku jeste Macadamia deep repair maska. Čitala sam da nekima ne odgovara, što je i razumljivo, ali prije nego joj date negativnu ocjenu, pokušajte staviti manju mjeru ili kombinovati sa dvije, tri kapi istoimenog ulja. 
Omiljeni silikon jeste Avonov mali zeleni. :) 


Ono o čemu danas pišem jeste regenerator - 
Loreal elseve nutri gloss light shine conditioner. 

Nekad davno sam ga koristila, i vjerovatno isprobala svaki od Lorealovih koji su izašli u prodaju kod nas ali definitivno je ovo onaj koji mi je najviše odgovarao. 

Prodavač obećava nahranjenu i laganu kosu sa zrcalnim sjajem i mekoćom. 
Naravno da je sve pomalo pretjerano jer je ovo samo balzam a ne dubinska maska ali došli su poprilično blizu. 
Dolazi u plastičnoj ambalaži od 200ml.

Ja mogu reći da kosu ostavlja mekanom, definitivno ne otežava, lepršava je ali ne i neukrotiva a što se sjaja tiče, malo je teško dobiti zrcalni sjaj osim ako imate netretiranu kosu koja je uz to i odgovarajuće boje pa da može onako da se presijava kao na reklami. 
Moja bude sjajna ondje gdje nije tretirana sombre pramenovima što mi je shvatljivo i ne očekujem više jer je nemoguće. 
Kosa mi je apsolutno lakša za raščešljati, a miris se dugo zadržava u njoj.
Sadrži citrusne ekstrakte ali meni nekako ima slatkasti miris više nego taj citrusni, kao neke ukusne voćne žvake. 

Sastav: 


Kosu perem dvaput sedmično, negdje treći dan se umasti i tad moram da je vežem, i nisam primjetila da mi ovaj balzam ubrzava taj proces mašćenja. :)

Sve u svemu, dok mi ne padne na pamet da mijenjam balzam jer me na policama privukao neki novi, ili se odlučim potrošiti novce na Kerastase, držat ću se ovog balzama. 

Jeste li koristili ovaj balzam, koji trenutno koristite i preporučujete? 



You may also like

Broj komentara: 16:

  1. Koristila sam ovaj balzam i sampon pre nego sto sam pocela da se farbam i obozavala sam ih! Kasnije sam presla na crvenu liniju ali to nije bilo to jer mi je kosa bila kruta i drvena od tog za farbanu kosu... Ovaj sampon (i balzam) imaju najlepsi miris na svetu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da bas, kako se kosa mijenja tako joj moramo prilagoditi i njegu :) A miris je predivan! :))

      Izbriši
  2. nisam ovaj imala. trenutno kod mene na polici balea marelica. prije mi je bio onako... cisto ok, nista posebno, a sada kada mi je kosa obojena i nekako suha i kruta kad operem, isti regenerator mi puuuuuno bolje odgovara. bas dobar hidratantni. kosa svila u sekundi. bas to hoce li odgovarati ili nece ima veze s tipom kose i je li tretirana i nije. moguce da cu probati ovaj. ako ne zaboravim da si ga hvalila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napomenut cu te, vrijedi makar radi mirisa :D Meni je odgovarao i kad sam se farbala, ako se dobro sjecam..

      Izbriši
  3. Koristila sam balzam, sprej i šampon dugo vremena i bili su mi odlični. Super mirišu! Sad trenutno koristim Kerastase i zadovoljna sam. A inače su mi Ultra Doux od Garniera jako dobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh vjerujem da ti Kerastase odgovara :)) probat cu jednom :)

      Izbriši
  4. Ja koristim masku kokosovo+maslinovo ulje u jednakom omjeru i bude puno bolje od samog kokosa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat cu onda dodati i malo maslinovog mada mi ono cesto umasti kosu, teze ga je isprati od kokosa...

      Izbriši
  5. Nisam koristila ovaj ali jesam Total Repair 5 i dobar mi je, doduše jedan od najboljih, ali ja ne farbam kosu niti je peglam pa meni skoro svaki odgovara :D Ja mislim da sam jedina koja nije probala avonov mali zeleni silikon, moraću :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam i njega ali ovaj mi je nekako laksi :))
      A daaaj zar je moguce? :))

      Izbriši
  6. Davno sam ovaj koristila i prelijepo mirise, imala sam svu liniju. Nesto su i povukli, nazalost. Sad koristim Garnier ultra duox avocado isto dobar ima miris, ali nisam zadovoljna njegom sad u hladnijim danima. Iduci cu probat Lorealov arginin ili Keune keratin :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sad se moze kupiti sampon i balzam, ostalo nisam vidjela ili nisam dovoljno obratila paznju :)
    Probaj loreal fibralogy, ja imam masku i odlicna je pa mozda je i balzam jednako dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ga. Mada stalno uzimam neki drugi, ne znam da li ću mu se ikada vratiti. Ovo zvuči kao poruka nekom ex boyfriendu, više nego kao komentar na balzam:/

    OdgovoriIzbriši
  9. Razumijem Magi, there are plenty fish in the sea, uvijek cete imati onaj period kad si ga koristila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja koristim Elseve sampon za tanku kosu sa argininom i uopste nije los :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vecina ovih balzama i meni odgovara samo eto zadesi se neki koji je u tom periodu tezak za moju kosu a ovaj nikad, probaj i njega ako stigne na red :)

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...