Problematicna koza - Avene cleanance gel

Oni koji čitaju moj blog znaju da muku mučim sa problematičnom kožom lica. Riječ je o hormonskim aknama, koje držim pod kontrolom mojim arsenalom proizvoda. Vjerujem da bi stanje bilo još i gore da ih ne koristim tako da ću povremeno pisati o njima pojedinačno, iako sam ih spomenula sve u postu o svojoj PREPARATIVI. 

Uz njih, u toku mjeseca, pojavi ih se negdje najvise 4-5, barem 2-3 potkožne i poneka obična. Ali najveći problem koji imam jeste crveni trag koji ostavljaju, tj.hiperpigmentacija. Za taj problem još nisam našla rješenje pa tako se trudim da ih jednostavno izađe što manje, pa da ne moram da se patim sa prekrivanjem tog crvenog traga idućih mjesec-dva. 


Krenut ću od gela za umivanje - AVENE CLEANANCE.

Ovo je drugo pakovanje koje koristim pa ću uzeti za pravo da recenziram. 

Probala sam sve drogerijske, i skoro sve apotekarske gelove za umivanje i ovaj se pokazao najboljim pa zaslužuje da napišem koju riječ o njemu. 

Dok nisam imala veće znanje o laureth sulfatu, koristila sam drogerijske umivalice. Isušivale su mi lice same od sebe, a i zbog toga što vjerovatno nisam imala adekvatnu njegu nakon umivanja. Zatim sam prešla na apotekarske od kojih sam koristila barem po dvaput Vichy, La roche posay, i Avene. 
Od svih isprobanih, Avene se pokazao kao najblaži za moje lice

Namijenjen je masnoj i problematičnoj koži, ne sadrži sapun tj.laureth sulfate koji isušuju kožu, ne sadrži parabene, ima neutralan ph i sadrži termalnu vodu

Ovo je blagi čistač za kožu ali naravno, ne bih vam preporučila da odmah njim krenete skidati šminku nego da prije toga uklonite ostatke micelarnom.

Iz Avene-a tvrde da regulira lučenje masnoće i ostavlja kožu matiranom. Pa s ovim bih se složila i ne. U tom momentu definitivno ukloni masnoću a da ne isuši kožu i ona zaista naizgled bude matirana, ali znate da to nije tako lako nego da morate koristite i ostalu postavu proizvoda koji to regulišu. 
Dio s kojim se zaista slažem jeste da mi je regulirao lučenje masnoće. Ali opet ne mogu tvrditi jer sam zajedno s njim počela da koristim LRP effaclar tonik koji tvrdi da radi to isto pa ne znam koje od ovo dvoje je zaslužno. 

Zahvaljujući termalnoj vodi umiruje kožu, djeluje ugodno i antiiritirajuće.

Za razliku od tubica, bočica sa pumpicom i otvarača na klik, ovaj gel ima po meni najinteresantniji dozator/poklopac na vrhu, gdje okretanjem u lijevo-desno, otvarate ili zatvarate bočicu te tako nema brige da će se izliti u kozmetičkoj torbi kada krenete na put. 



Sastav: 



Trenutno sam gotova sa isprobavanjem raznih gelova za umivanje te ću se zadržati na ovom neko vrijeme. Htjela bih samo da isprobam neke apsolutno prirodne gelove, pjene ili mlijeka za umivanje ali kad stigne na red. 

Moja bočica je u pakiranju od 300ml, dok je standardno pakiranje 200ml. Često možete naći ova pakiranja sa gratisom, nekad čak i od 400ml što je duplo više a cijena je uvijek ista - 21KM. Mislim da je to baš isplativo, naročito ove bočice sa gratisom jer drogerijske svejedno plaćate 10KM ili više. 

Ako imate problematično lice, mješovitu ili masnu kožu, ovo je umivalica na koju biste trebali obratiti pažnju. 

Da li ste koristili ovu umivalicu? Koju koristite trenutno i preporučujete? 



You may also like

Broj komentara: 27:

  1. sada koristim umivalicu od eucerina za problematičnu kožu koja je bez sapuna, ali kad potrošim nju, ovo obavezno isprobavam. Odlična recnzija. Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dana :)
      Eucerin je jedina koju nisam isprobala, mozda sam trebala ali zasad se drzim ove. Nadam se da ce se i tebi svidjeti kad isprobas :*

      Izbriši
    2. Samo da ti javim dojmove,kupila sam je kad je bila neka akcija,isto kao i ti,300ml,a ista cijena i za sada sam jako zadovoljna,zaista je malo treba za cijelo lice,samo me malo zateze po obrazima,ali to nije do nje nego do mog tretiranja obraza agresivnim kremama jer sam do prije mj.dana imala velike,potkozne akne po obrazima i nema sta nisam koristila da ih isusi. Kao i tebi problem mi je crvenilo koje ostaje nakon akni :-/ Ako nadjes dobar proizvod,obavezno javi :-)

      Izbriši
    3. Drago mi je da ti se svidja a u svakom slucaju odmah stavljaj kremu za lice nakon umivanja pa ce se to zatezanje smiriti. Koje kreme si koristila da su ti isusili obraze? Mislim da skoro svaki tretman mozes koristiti u kombinaciji sa effaclar h kremom kako te ne bi isusivali jer ona bas i za to sluzi ali pisat cu uskoro i o njoj.
      Nazalost, jos uvijek nisam nasla, ali cim budem sigurno cu o tome pisati puno puta :)))

      Izbriši
  2. Gogina seka se doslovno natapa u ovom gelu i kune se u njega. Kupila bih ga i ja sebi,eto znatizelje rade,al sta cu kad mi ne treba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi sretnica sa cistim tenom :P ne hvali mi se ovdje :D
      followat cu te aj ne navaljuj :D

      Izbriši
  3. Hahahaghahahah, btw... unlmtd-beauty.blogspot.com cek it aut,cek it aut... Folov ic adr

    OdgovoriIzbriši
  4. Neutrogena pink grapefruit umivalica.
    Najbolja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristila sam i nazalost sadrzi sapun koji isusuje kozu a izbjegavam ga...

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Pa ja mislim da ce ti odgovarati, bolji je od lrp umivalice koja isusuje, znas i sama... pa eto dojavi ako ti se svidi :))

      Izbriši
  7. Ova pjena za lice je super i nema sapuna, a dosta je pristupacna http://www.dm-drogeriemarkt.hr/linkableblob/hr_homepage/images/c422104/156311-balea-pjena-za-pranje-lica-s-ekstraktom-lotosa--150-ml-data.png?v=1403851779000

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnji put kad sam se zagnjurila u dm da trazim neku bez sapuna, nije bilo nijedne, ni ove :)) hvala na prijedlogu.

      Izbriši
  8. Ja ovu umivalicu trosim vec osam mj. I to onu od 200 ml, prakticki je nepotrosiva... Ah... Meni umivalica ko umivalica... Ionako stoji prekratko na nasoj kozi da bi se sastojcci absorbirali... Tako da kad potrosim, mozda kupim ponovo ako bude na nekoj ludoj akciji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jeste, posebno jer je treba skroz malo da bi se očistilo lice.
      Meni i nije bas umivalica ko umivalica heh, znam da stoji kratko na licu ali nema potrebe da se i tad koriste proizvodi koji isusuju kozu i koji su preagresivni za nase lice, tako da barem moram naci ovako neku blagu za i to kratko vrijeme. A bit ce sigurno na akciji, najbolja je kada bude ona od 400ml. :)

      Izbriši
  9. Probacu defintiivno. Mene ubise komedoni, potkozne cibice, uf,,,, ljutim se odmah! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Koristila sam ovu i obožavala sam je, a njen diskretni miris mi stvarno sada nedostaje, jer je više ne koristim. Prešla sam na druge čistače lica i izbacila gelove iz upotrebe :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako zanimljiva umivalica i svakako ću je imati u vidu kad se zasitim moje omiljene Apivite. Kao i ti sam, kad pronađem umivalicu koja mi odgovara teško se odvajam od nje, a Apivitu volim jer je osim dobre umivalice i dobar skidač šminke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja bih apivitu probala :) ili nuxe sa medom ali i neke umivalice sa glikolnom kiselinom :)) ali do tad cu da se nakacim na avene :)

      Izbriši
  12. Koristila sam je, ali nazalost nisam bila zadovoljna. Isusivala mi je lice previse, pa sam prestala da je koristim :( Drago mi je da tebi odgovara ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne mogu da tvrdim nista, ali cini mi se kao da je ovo neka nova verzija jer sam i ja imala avene nekad ranije. Ta mi nije isusivala lice ali nije bila ovako rijetka i tecna kao ova. Mozda su nesto mijenjali. Meni samo lrp isusuje, sve ostale su mi ok. Koju sad koristis?

      Izbriši
  13. Ja sam nekad davno koristila Avene Cleanence K za umivanje, sad ne znam da li je isti proizvod, pa su promijenili ambalažu ili je skroz drugi proizvod. Onaj je bio u bijeloj tubi. Nije mi bio loš,ali ni nešto posebno, ipak mi je isušivao lice.
    Sad koristim Vichy Normaderm gel za umivanje i jako sam zadovoljna, baš je blag iako sam očekivala da će biti prejak, ali odličan mi je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm...ne vjerujem da je isti, ovaj je uvijek bio u istoj ambalazi. Ja imam cleanance K kremu, mozda je to nesto iz iste linije, vjerovatno jeste agresivniji malo jer ima i glikolnu kiselinu.
      Vichy normaderm sam takodjer koristila ali eto mom licu ipak vise godi avene :)

      Izbriši
    2. Moguće da su ipak različite linije, jer kažem ti ovaj je bio u bijeloj tubi i dermatologinja mi ga je bila propisala, ali meni se ništa posebno nije pokazao tad. Ne znam kakva bi sad situacija bila, jer mi se i lice malo promijenilo. A eto meni je Vichy sad super. :D

      Izbriši
    3. Ako ti se lice promijenilo na bolje onda suti i zahvaljuj bogu sto ti ne treba nista zahtjevmo hehe :)) vichy jestr super ali izgleda da se moje lice povremeno zasiti svakog pa ih moram rotirati..

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...