* Blue and sparkles *

Vjerovatno ste vidjele da je većina blogerica dobila paketinu od Ovnaka koja sadrži Catrice i Essence proizvode, pa ćete nam oprostiti ako budete zasute recenzijama. Naravno, data nam je sloboda da ih napišemo iskreno, u suprotnom ih ne bih ni prihvatila. 

Prošli put ste mogle da vidite jednu družinu lakova u akciji, crveno sa šljokicama, a danas je to plava boja. U subotu sam prisustvovala svadbi, pa mi se plava činila kao dobar izbor uz haljinu koju sam nosila. 


Koristila sam: 

O.P.I. - Keeping Suzi at bay
Essence I <3 magic 
Catrice crushed crystals - 05 Stardust





Slikano na prirodnom svjetlu

Prekrasna plava, dovoljan je jedan sloj ali ja po običaju stavim dva, bogata boja, lijepo se maže i ne suši se sporo. 
Preko njega na kažiprstu Essence I <3 magic, sitne svjetlucave čestice raznih boja, lakše se skida nego klasične šljokice. 
Na domalom/prstenjaku je Catrice crushed crystals 05 stardust, malo veće šljokice sive boje ali sa nekim ljubičastim odsjajem. 



Morala sam slikati i uz blic da vidite kako je i tad krasan. 



Četkica je srednje veličine ali pri vrhu malčice neravna, čak se i na slici vide dvije dlačice koje strše a koje ću nekako odsjeći jer se onda pri vrhu nokta neravno maže. 



...i šljokice u punom sjaju. :) 

Nadam se da vam se sviđa manikura, kao i sami lakovi. 
Sve možete nabaviti u CM-u, a Essence i u DM-u. 

*pr proizvodi


You may also like

Broj komentara: 15:

  1. Odgovori
    1. Aha, kad je blic, ali ovako nije to to :D necu ga nikad nac viseee kmeeee :D

      Izbriši
  2. Jako lijepa manikura, više mi se sviđa u kombinaciji s Catrice na prstenjaku ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. joj jest lijep ovaj opi. kako vam zavidim vama u tuzli ma eee, ee....!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naaacemo i tebi samo traziiii :D al znas i sama da je lutrija koji cemo nac...
      idi uci sad ćuuus :*

      Izbriši
  4. OPIc je prelep! :D Jedino bih taj essence izbacila, ali ovako je super manikir.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam poludila za plavim lakovima u zadnje vrijeme, a Suzi je gorđs.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nacemo ti jos, nadam se da cu za vikend do tete pa cu nabavit. ♡

      Izbriši
  6. Ahh što da ti kažem osim da ti je manikura jako lijepa, i nokti su ti lijepi ali ja i plavi lakovi smo ko krava i balet. hahah :D Uvijek mi nekako ružno izgleda na mojim noktima bili oni kilometarski ili skroz skraćeni :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ko krava i balet hahah ne znam da je bas tako al nek ti bude :D Meni se nekako svidjaju na noktima, ali ipak su mi najdraze bordo nijanse ;)

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...