ESSENCE - Praznicna crvena i glitter

Bliže nam se praznici pa ćete vjerovatno biti zasute raznim look-ovima i manikurama za božićnu i novogodišnju noć. 
Znate da teško od mene možete očekivati look, jednostavno takav blog ne vodim, ali uživam gledati stručnije od mene kako se igraju šminkom, a ujedno me i u tutorijalima uče kako da budem bolja. 

Ne mogu reći ni da su mi nokti savršeni ali mogu reći da ih njegujem. 
Najmanje što mogu učiniti jeste da ih povremeno isturpijam, stavim ulje na zanoktice i ruke namažem njegujućom kremom. 
Kako je našim noktima i rukama to prijeko potrebno u ovim hladnim danima, preporučujem vam da i vi to češće radite. 




Za danas imam jednu jednostavniju manikuru za vas. 
Kažu da uvijek na sebi treba imati nešto crveno u novogodišnjoj noći, a meni to obično krene od laka na noktima. Kako bih to malo začinila, ubacila sam i dva različita laka sa glitterom, sitnijim i krupnijim. 

Prvo sam malo sredila nokte sa preslatkom malom turpijom Cookies&Cream, zatim alkoholom uklonila masnoću sa nokta kako bi lak bolje prijanjao a nakon toga lakirala lakovima na slici i završila kapima za brzo sušenje, i uljem za zanoktice.  








Koristila sam: 

- Essence colour & go - Juicy love (dva sloja, dovoljan je i jedan da prekrije nokat ali ljepši dojam ostavljaju dva sloja) 2,95KM 
- Essence effect nail polish - 22 I <3 magic (domali prst) 4,25 KM 
- Essence effect nail polish - 21 Icy fairy (kažiprst) 4,25KM 

Nešto jednostavno što svako može napraviti a da manikir ne bude dosadan. 
U idućem postu će biti govora o crvenim ruževima. 

Volite li nositi crvenu boju u novogodišnjoj noći? 

*pr proizvodi


You may also like

32 komentara:

  1. Me gusta! :-) Volim crvenu, ne samo u novogodišnjoj noći nego općenito :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too, ali eto obicno asocira na radost, ljubav i slavlje pa je vezu uz praznike :))

      Izbriši
  2. Ja sam prošle godine nosila crvenu pidjamu, i nista to efekta nema :D super noktici , iako mi se vide svidja kažiprst :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh ne moze se u pidzami slavit, haljina, nokti crveni i crveni ruz i crveno vinooo :)) i onda se nadaj necemu :D

      Izbriši
  3. Divnaa, i ja sam slikala sličnu, skoro istu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Voliiim crvene lakove a manikuru ću ti prekopirati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno, nismo mi od onih komplikovanih manikura :D

      Izbriši
  5. Ja za novu godinu vazda nosim crvene gaće nadajući se da ću češće da ih skidam. A pošteno sam se iznenadila kad sam vidjela da si ti metnula glitter. Života mi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi je jedino rjesenje da hodas bez njih :))
      Eto, iznenadim i ja ponekad :)) kajat cu se kad budem budem skidala lak :P

      Izbriši
  6. Volim crveni lak na noktima, ali ga ne nosim često, ne znam zašto. :) Ovo jako lepo izgleda, čak mi se malo više sviđa nokat sa krupnijim gliterom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bas cesto nosim crveni lak, ili bordo :) hvala :))

      Izbriši
  7. prava praznična manikura, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je lep taj crvendac <3 <3 <3
    Crveni nokti, uvek, posebno ako je u pitanju neka poput ove, vatreno crvena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je iznenadio, bas je fin i lijepo se maze :)) a povoljan skroz!

      Izbriši
  9. Svidja mi se manikir, samo bih ja koristila vise bordo nijansu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za danas ova u ponudi :D a inace i nosim cesce bordo, mada i crvena mi nije strana...

      Izbriši
  10. Lijepo, oduševljava me sve praznično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i mene... jedini razlog zbog kojeg podnosim decembar i hladnoce jeste ova praznicna atmosfera ali ipak fali malo i snijega da to sve upotpuni, barem ga volim vise nego kisu :)

      Izbriši
  11. Najljepsa crvena nijansa ikada :) i uz sve to traje meni vec 6 dan na noktima uz sve redovne kucanske poslove...definitivno ide u novogodisnju noc samnom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh drago mi je to cuti :) i ja ponavljam istu za Novu godinu :)

      Izbriši
  12. Icy fairy šljokice su odlične, do sada najdraži šljokičasti lak koji imam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su malo draze ove druge, sitnije... :) lak se jos drzi, vidjet cemo koliko je tesko skinuti sljokice :)

      Izbriši
  13. Šljokice i crveno pa di ćeš bolje za prazničku manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Koje ulje za zanoktice koristis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Golden rose regenerating&hydrating oil...
      http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/22/64/15/2264150068d7f2c2f21e3d5c5f1682a5.jpg

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...