La roche posay effaclar H hidratantna (kompenzacijska) krema


Danas vam ponovo pišem o preparativi, onome što je prvenstveno moj interes, dok mi je dekorativa tu da uljepša što može, i ja sam joj zahvalna na tome. :) 

Ponovit ću nekoliko riječi o svojoj koži svaki put kada budem pisala post ovog tipa. Moja koža lica je mješovita (masna na t zonama dok su obrazi normalni), problematična u vidu hormonskih akni koje ostavljaju crvenilo nakon umirivanja koje traje i po mjesec-dva a za koje još nisam našla adekvatno rješenje osim što čekam da vrijeme prođe i prekrivam ih puderima sa srednjim do jakim prekrivanjem. 


Trenutno noću koristim Avene glikolnu kremu, tj. Cleanance K, koja može a i ne mora malo isušiti kožu, ali koja zasigurno ljušti tanki površinski sloj kože i nakon koje je potrebno koristiti kremu koja će nadoknaditi isušivanje kože. 

Ja sam se odlučila za LA ROCHE POSAY EFFACLAR H kremu

Effaclar je inače linija za masnu i problematičnu kožu iz farmaceutske kuće La roche posay. Koristila sam Effaclar gel za umivanje, effaclar duo obje verzije, effaclar mat kremu, effaclar tonik i sada i effaclar H kremu. Otprilike mi je sve odgovaralo, osim što mi je nakon dužeg koristenja gel isušivao lice a nova verzija duo kreme mi nije tako dobra kao stara. 

Effaclar H krema, ili kako u LRP navode - dopunska umirujuća hidratantna njega služi da vlaži masnu kožu oslabljenu terapijama koje isušuju kožu. 
Kažu da vraća koži lipide i obnavlja zaštitni hidrolipidni sloj kože, što u suštini znači da sprječava odlazak vlage iz kože i njeno pucanje, ljuštenje i oštećenje. Sadrži i ceramide 5 koji obnavlja funkcije zaštitnog sloja kože. Koži vraća osjećaj ugode i mekoće, a kako je obogaćen termalnom vodom i bisabololom, umiruje crvenilo i nadraženost. 

Svako ko ima problematičnu kožu, dosad je pokušavao da to riješi agresivnim sredstvima za koje svjesno zna da su isušujući. Ali isušujući bubuljice, isušujemo kožu i tako pravimo još veći problem ostavljajući sitne nevidljive pukotine kao pogodno mjesto za razvoj infekcija i generalno pridonosimo lošem izgledu kože. Koža u nedostatku vlage stvara sama svoj sebum i tako u kombinaciji sa sićušnim komadićima osušene kože još više začepi pore. 
I dobijete začarani krug. 

Tu u pomoć stiže ovaj tip kreme da vrati balans koži i pomogne vam da se izborite sa rješavanjem bubuljica na licu bez da uništite kožu. 



Krema dolazi u običnoj bijeloj tubi od 40 ml, sa minimalističkim natpisima, kao i sve od LRP, čisto apotekarski! 
Krema je bijele boje, veoooma lagana, nije je potrebno puno jer se lijepo razmazuje i upija, ali ako osjetite potrebu, možete nanijeti i više s obzirom da ni najmanje ne masti lice. Ukoliko vam ne treba ništa za matiranje lica, možete i da je nanosite ispod šminke, zapravo ja to uvijek i radim. Šminku nemam nikad predugo na licu, tako da sad rijetko posegnem za matirajućim kremama. Miris je blag, ne vjerujem da ikome može da smeta. 
Služi za osjetljivu kožu a nema parabene. 



Kao što sam i rekla, ja uveče koristim Avene cleanance K kremu, a preko dana Effaclar H. Ako osjetim da mi je i noću potrebna dodatna njega, onda nanosim Avene pa malo sačekam i onda nanosim i effaclar. 

Čak iako nemate problematičnu kožu tretiranu raznim terapijama, odlična je i za zimski period kada se koža zbog uticaja hladnoće i vjetra zna isušiti.




Ovo je sastav, a ja mogu samo reći da mi nije izazvala nove probleme na koži. Ne mogu reći kako će vama odgovarati pa vam zato prilažem sastav da vidite je li se sakrio neki koji vam smeta. 

Sve u svemu, jedna odlična krema, mogla bih reći da odgovara svakom tipu kože kojem treba povremeno vratiti vlažnost. 
Ja sam svoju naručila sa Feelunique kada su imali popust na French farmacy proizvode, pa me koštala tek nekih 8 eura. I ovako nije skupa ali ako niste sigurni, sačekajte ponovo neke popuste, ili zatražite tester u apotekama, ako budu dovoljno fini prema vama. :) 

Mislim da sličan učinak na kožu imaju Avene hydrance kreme light i rich, kao i Sebium hydra. 

Jeste li isprobali neku kremu ovog tipa? 




You may also like

Broj komentara: 17:

  1. ja sam koristila La roche posay za suhu kožu kada mi se javila seboreja (preporučili su mi je u ljekarni) i dosta mi je pomogla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LRP je stvarno dobar brend, dosta toga sam koristila i bas sam zadovoljna tako da vjerujem zasto ti je pomogla :)

      Izbriši
  2. Meni su i Sebium Hydra i Avene bile masnjikave, pa sam nesto skepty i za ovu :/ al da se proizvodi ZRAK za kozu mislim da bi mojoj opet bio tezak -.- jesi vidjela da im je izasao Toleriane Teint? meni da je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E njih nisam imala al znam da su kreme namijenjene istom, uvjeravam te da ova nije ni najmanje masna ni teska. Laksu kremu nisam imala, ako budes imala priliku isprobaj.
      a koji toleraine teint? Ja imam jedan njihov puder, recenzirala sam pa pogledaj u pretrazi. Ako mislis na mat, njega nisam, ovaj je obicni a slican vichy dermablendu ako ne i bolji samo sto mi je ljetna nijansa... super prekriva!

      Izbriši
    2. http://www.lepotaizdravlje.rs/wp-content/uploads/2014/11/Toleriane-Teint-puder-490x350.jpg

      Ja sam mislila na ova zadnja dva a nisam ni znala da ovaj bijeli postoji :D svocala sam musasti, krasna mu je tekstura, ali i oni imaju spf tako da su vise za ljeto.

      Izbriši
    3. E njih nisam probala, oni su noviji od bijelog a bijeli mi je super (y)

      Izbriši
  3. Nisam ništa koristila od njih,a stvarno su tako popularni :)
    Morat ću to promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam LRP i puno njihovih proizvoda sam koristila. Ja imam mješovitu kožu, ali nemam akne, pa ne znam bili mi ova krema odgovarala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moras imati akne da bi ti odgovarala, krema bi odgovarala svakom ko ponekad osjeti da mu kozi fali vlage. Lagana je i nece prouzrokivati nove probleme :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se opis, jednom ću je probati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja se borim sa aknama duzi niz godina te sam pocela sa terapijom dercome clear ,sona ,effaclar gel za ciscenje i effaclar duo [+] ,kako mi je dosta dercome clear ,sona i sve to isusilo lice te mi zna biti i crveno zanima me dali bi mi effaclar H pomogao sto se tice toga ,kako djeluje ,treba li se koristiti duze kako bi se vidjeli rezultati... najvise me brine zbog crvenila ,tolko mi koza nije ni isusena kolko me ovo brine...
    Dali mi mozes odgovoriti na mail molim te - adriana.ivancan@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Adriana, pokusavam da ti posaljem mail sa dvije svoje adrese, nadam se da su stigli ili da ces vidjeti ovaj odgovor ako nisu. Na gmail mi je vracen jer pise da ne postoji ta adresa a sa hotmail maila mi ne stize nista...

      Izbriši
  7. Dimeticon odmah drugi po redu :-/ Koja tuga, meni baš smeta taj sastojak, i u novoj duo plus je pri vrhu sastojaka, a baš sam je mislila kupit,srića što sam nabasala na tvoju recenziju jer uvijek staviš sastojke, za razliku od nekih blogerki, svaka ti čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, svako od nas ima neki sastojak koji mu smeta, meni nije izazvala probleme na licu ali ako ti znas koji konkretno ti smeta onda je super sto ti posluzi recenzija da znas sta izbjeci :)) hvala ti :*

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...