Mini Christmas wishlist

Da, da... mini! Bit će ona velika wish lista iza Nove godine. :) 

Tek nekoliko sitnica koje mi padaju na pamet a koje bih htjela da dobijem u idućih mjesec dana će se naći u ovom postu, a ona ogromna, gdje obično ubacim i nekoliko nedostižnih stvarčica tek slijedi. 





Za početak 2015.te želim kao i svaka od vas koja drži do organizacije - Ženski rokovnik. Razmišljam još uvijek koju naslovnicu da uzmem, ali vjerovatno Vintage ili Severinu. Nju nešto pretjerano ne volim, ali priznajem da je naslovnica skroz simpatična. 



Mislim da se i prošle godine na wish listi našao - mobitel. Neću sebi moći priuštiti ništa preskupo, tako da sa svog Samsung galaxy S3 minija planiram samo da se prebacim na S3 neo, i da bude bijeli. Ne ide ovaj crni nikako uz mene. Nikad nisam ni imala crni mobitel, pa čak i kad su bili oni obični, bio je ili sivi, bijeli ili rozi. 



Kupila sam nekoliko pudera u isto vrijeme, a sad su mi svi nekako pri kraju u isto vrijeme, tako da trebam obnovu barem jednog. Odlučila sam da prvi u obnovu ide Bourjois flower perfection. Još uvijek se dvoumim između 52 i 53 nijanse, imala sam 52 ali ako 53 nije baš previše tamnija, mogla bih da uzmem i njega, ali to ću još da provjerim. O njemu sam pisala u sklopu recenzije o puderima sa srednjim do jakim prekrivanjem. 



Potreban mi je i korektor za podočnjake jer sam NYX HD već potrošila. Nisam sigurna koji još bi mogao da ne isušuje a da dobro prekriva pa sam u nedoumici da li da ponovim kupovinu nyx-a ili da idem u potragu za novim. Ako to bude NYX, mislim da ponovo moram da idem nijansu ka svjetlijem. Imala sam 5 pa 4, možda je sad red na nešto što je zimi svjetlije od mojih pudera. Žuti ne bih, jer navodno ima slabiju pigmentaciju. 



Bliži se i kraj mom najdražem Artdeco high precision tušu, pa kako ne bih eksperimentisala sa traženjem novih, čim objave sniženje Artdeco proizvoda u CM-u, nabavila bih još jedan. I o njemu sam pisala recenziju. 



Napokon se i u Tuzli otvorio Woman's secret. Inače sam ga posjećivala u Osijeku a sada ga imam i ovdje. Imam jednu njihovu predivnu pidžamu, pa bih htjela još jednu. Već sam bacila oko na njih nekoliko, nadam se nekom sniženju iza Nove godine pa ću vjerovatno uzeti jednu za koju se odlučim. 




Izgleda da ni ja ne mogu da odolim EOS balzamima, i nadam se da ću ga nabaviti, a onaj koji me najviše privlači je Sweet mint. :) 



Lush Mask of magnaminty, maska koju sam kupovala već nekoliko puta, je ponovo pri kraju pa joj je vrijeme za obnovu i vjerovatno je ta kupovina na redu u iduće 3-4 sedmice pa neka je onda u božićnoj listi želja. Recenzija. 



To bi bilo to, lista je zaista mala a i realna. Vjerovatno ću jedno po jedno križati sa liste kako mi to budžet bude dozvoljavao. 

Šta se nalazi na vašoj listi želja za Božić? 



You may also like

Broj komentara: 25:

  1. Bourjois korektor za podocnjake je super ;)
    Kremast i dobro pokriva, a nije tezak i ne isusuje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O njemu najvise pored nyxa i razmisljam pa vidjet cu, jedan moram :))

      Izbriši
  2. Sve mi se sviđa! :) Posebno pidžame iz Woman's secreta :D A Artedeco tuš i Eos balzam imam i sama i baš sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tus je odlican, jos mu nisam nasla zamjenu a eos jos uvijek nemam ali nadam se da hocu uskoro :)

      Izbriši
  3. Rokovnik i ja također želim, ali sad trenutno ne dolazi u obzir :D Sve se nadam da će mi ga neko drugi kupiti. I eos balzam također, ne znam za koji bih se odlučila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce ti ga kupiti :D a vala i meni :p
      ja sam se uspjela odluciti za ovaj sweet mint, zvuci kao nesto sto bi mi se svidjelo :))

      Izbriši
  4. prekrasna lista :D
    najviše mi se dopada Ženski rokovnik :D i Pusheen pidžama <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj rokovnik je presladak,NYX korektor sam imala i to žuti,sad mi je jasno što me nije oduševio. Efekat je jako lijep,ali treba dosta proizvoda kako je slabije pigmentiran. I baš sam si rekla da više nikad neću kupiti njihvo HD,ali ako su druge nijanse bolje..mogla bi :)
    Svakako nemogu da se dočepam MY Fit me,uvijek prazne police :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas sam jednom vidjela poredjenje zutog i neke nijanse i vidljivo je zuti manje pigmenovan, a i vjerujem da jeste jer mi se i drugarica zalila da joj ne prekriva a moji 4 i 5 su bili super. Daj mu drugu sansu u ovim nijansama :)

      Izbriši
  6. Gdje su se otvorile te pidzame? Za korektor preporucujem Maybelline FitMe zato da ga mozes uporedit s Nyxom da vidim dal da njega kupim next :kez: a dobar je, stvarno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U mercatoru pored dm-a, ima svega slatkog. Bio je i neki popust na pidzame 30% ali ja znam da u osijeku uvijek bude iza bozica 50% pa se tome nadam :p
      evo i gore ima pohvala za fit me ali i bourjois, pa vidjet cu dal da rizikujem ili uzmem nyx :D javim u svakom slucaju :))

      Izbriši
    2. Heads up za Bourjois-HM jaako isusuje, za ostale ne znam

      Izbriši
    3. Well crap :D ma izgleda da cu ja ponovo nyx...

      Izbriši
  7. Vrlo realna lista. :D Svidjaju mi se neke stvarcice i def. si mi dala ideje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam realna, cekaj da krenem sa onom velikom listom sa nemogucom preparativom :D inace mobitel sam evo vec novi kupila, cim sam objavila wl, isla da prodam svoj and one thing lead to another.... :))

      Izbriši
  8. Mobitel, Pusheen, korektor, rokovnik, ma sve potpisujem :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepu si listu složila :D I ja sam nedavno skinula mobitel s liste želja i to također bijeli Samsung :D ŽR je već nabavljen, uzela sam vintage jer nisam baš ljubitelj Sevke i jedva čekam da počnem šatati po njemu :D
    He, he i ja sam napravila jednu skromnu listu želja da moji ukućani znaju što si želim od kozmetike, a ne da dobijem nešto što mi ne treba i da onda ne znam što ću s tim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa super :) koji je kod tebe?
      ja cu jos malo sacekati ali do kraja godine uzimam žr :)) ni ja ne volim sevku ali mi slatka naslovnica.
      Nadam se da ce se pridrzavati liste a vala nek neko virne i na ovu moju :D

      Izbriši
    2. Kod mene je Core 2 :D Držim nam fige da prekrižimo koji proizvod s liste :D

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...