NEW IN - after a while...

Nisam baš redovna u pravljenju new in-ova, sve mislim da ga neću ni praviti i onda slikam proizvode u grupama kako ih kupujem za svaki slučaj, ako se odlučim na to. 
Neki baš i ne vole new in-ove, a po mojim statistikama volite ih čitati, pa sam ja ipak odlučila da napravim jedan, neka se nađe. :P 




Ne znam ni po kojem redoslijedu sam šta dobivala i kupovala, pa ću ja samo nabacati slika :) i usput reći nešto o svemu. 

Unaprijed se izvinjavam na kvaliteti nekih fotografija, neke sam fotografisala tek onako, neke čak i mobitelom, bez da sam mislila da će ići u post. 



Tek sad vidim koliko je davno slikano kada vidim šta se našlo na njima. :) 
The Balm Mary Lou-Manizer - highlighter za kojim sam kukala skoro svaki put kad ga vidim kod nekog, i sad je napokon moj. Ulovila sam ga na nekom sniženju na Feelunique za oko 30KM
GR Velvet matte ruževe sam mjerkala neko vrijeme i odlučila se za nijansu 20, a dobila na poklon od Kumsine. :) 
Artdeco kamuflažu kupim uvijek kada je na sniženju, a kako sam uništila jednu za nesesera, uslijedila joj je obnova. 
Deborah rumenilo sam napokon nabavila u nijansi Rosa pesca i baš ga često koristim, predivno rumenilo, možda uradim i recenziju uskoro da ga pobliže vidite. Deborah olovka 24 ORE u smeđoj boji, a kasnije je stigla i ljubičasta, obje od mojih Deborica promoterki. :) 
Essence kist za sjenilo sam već imala a kako su povoljni, a ujedno i meni odgovarajući, kupila sam još jedno. 
Rimmel stay matte - kameni puder kojeg iznova kupujem i ne nalazim adekvatnu zamjenu. Ostao je još Bourjois da probam, bojim se da će mi se svidjeti a skoro je 3 puta skuplji pa... 



Avene cleanance gel sam već stigla i recenzirati, ancient new in... 
Klindamicin mixtura - muke problematične kože, antibiotik za smirivanje i isušivanje bubuljica... 
Batiste xxl volume šampon za suho pranje - o njemu sam pisala u zadnjem postu o kosi... 



Stigla je i narudžba sa Feelunique dok su imali popuste na french farmacy kozmetiku, i naravno da sam nešto uzela. Sve ovo je bilo 50KM, a inače je barem 75KM... 
La roche posay effaclar H hidratantna krema za kožu koja je isušena raznim tretmanima za problematičnu kožu, LRP effaclar tonik za masnu kožu, i Vichy dercos šampon bez sulfata, o njemu sam pisala nekad ranije, koristim ga za seboroični dermatitis... 



Macadamia deep repair maska - o kojoj sam pisala ovdje;
Revlon perfect stay concealer - nažalost ne odgovara mi, premalo prekriva i previše je tečan, koristila sam ga dvaput i sad ne znam šta s njim; 
Sally Hansen Batbano Blue lak za nokte;
Ichtyol krema za problematičnu kožu - još uvijek nisam dobro istestirala, mogu samo reći da ima ružan miris pa me zbog toga i odbija da je nanosim; 
Essence cookies&cream mini  turpija za nokte, uslikala sam je i u ovom postu; 
La roche posay micelarna otopina - O njoj sam nedavno pisala, ooodlična micelarna! 
Rosal uljni odstranjivač laka za nokte - taman sam se navikla na jeftini mercatorov aceton, a oni nama uvedoše Konzum, galamila bih zbog toga kao ona žena sa klipa :D 
Loreal elseve nutri gloss regenerator za kosu - i o njemu sam već pisala pa ako vas interesuje, klik na naziv vas vodi do recenzije... 



Malo Avona.... 
Incandessence flame i šljokičasti lakovi o kojima nisam uspjela pisati... 



Avon skin so soft linija, kremasti gel za tuširanje i losion za tijelo, ovaj put sa dodatkom ulja makadamije... i o njima sam pisala. 



O Avon novitetima ste mogli već da čitate... Ultra lip bling ruževi i glimmerstick olovkom za oči. 



Onda je stigla Ovnak paketina sa Catrice i Essence novitetima... 



Valja se baciti na recenzije, a uradila sam tek jednu za neke lakove koje sam uklopila u prazničnu manikuru... 


Poklončići iz Njemačke, kutijica sa medenjacima koje sam već pojela ili razdijelila, svijeća s mirisom vanilije - čitava soba mi miriše na nju, nekad čak osjetim i kad je ugašena... i naravno Nutella :P koju nisam uslikala :) 
Real techniques powder brush, prljava pa je zato tu samo pakovanje :D 
Dove deo stick sa mineralima mrtvog mora - ne mijenjam ga već godinama. 
Nekoliko OPI i Loreal lakova, meni od mene, meni od Eme uz ljubičastu Deborah olovku spomenutu gore, i meni od Amre (uz još nekoliko njenih poklončića).


Počastila sam se i torbom iz Kottona, nešto poput one koje sam htjela iz Zare... Uglavnom odgovarajuće veličine i uz dugi kajš. Kupila sam i čizme koje sam htjela u Deichmanu, 5th avenue, kožne bajkerke ali nisam uslikala :/ 
To je ona wishlista koju sam skoro čitavu iskrižala :) Bravo ja! i bravo contributors :D 


Sa zadnje wishliste sam uspjela da skinem mobitel sat vremena nakon što sam postavila. Izašla je prilika da prodam svoj a to je ustvari sve što sam i čekala... Samsung Galaxy S3 NEO, i prezadovoljna sam! :) 

To je taj new in koji je čekao da se objavi :P 

Želite li o nečemu najprije čitati? 



You may also like

Broj komentara: 39:

  1. Odličan new in :D sve mi se sviđa :)

    Stay Matte kameni puder je i moj favorit :D stalno ga kupujem

    OdgovoriIzbriši
  2. Slabo pamtim nazive telefona, a mrsko mi sada ustati, ali čini mi se da je to isti kao što sam i ja neki dan uzela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ko da ti rece neki drugi naziv iza, al ja se jos manje mogu sjetit nego ti, provjeri kad ustanes :D Uglavnom s3 je samo novija verzija ako ti sta pomaze u prisjecanju :)

      Izbriši
    2. U pravu si, moj je grand neo, ali čini mi se da isto izgledaju, samo je možda unutra drugačije :) a možda je ovaj tvoj još i veći ili je do slike, moj je 5 inčni :)

      Izbriši
    3. Vjerovatno je samo do slike, grand je veci od ova dva, moj je 4,8. Al ferceraju oba, sigurniji nego oni LG sto smo imale..

      Izbriši
    4. Ma ja sam sa ovim prezadovoljna nakon onog sr…. pardon moradoh lanut :) od LG-a. Baš je lijep i pregledan i ne koči ništa :)

      Izbriši
    5. ma sto ti ne slikas cizme i ne saljes? jel? ko ti je reko da smijes sta kupit da ne javis i ne uslikas.
      i ja imam LG :'( jeste nekeeee

      Izbriši
    6. Da imas ovaj davno bi letio u kantu vjeruj mi :D mada zavara, dobar je neka dva mjeseca i onda pocne zivce izvlacit :D nije svaki lg krs...

      Izbriši
  3. Imaš baš finih stvarčica, al mobitel je definitivno najbolji od svega :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti ces se uskoro ponovit pa ce bit slicica i svega :D :*

      Izbriši
  4. Probala sam neki dan taj Vichy plavi, kosa je bila taahaako mekana. A uspjela sam pokupiti i Catrice Prime&Fine nekad davno kod tete za neke 3 ili 4 KM, odlicno odradjuje posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nasa teta moze distributor bit za drogerije :D popravila se i sa lakovima u zadnje vrijeme ali nikako joj ne stignem otici...
      ides li kod one h&m tete na buvljaku kod mosta?

      Izbriši
    2. Sta idem, oblacim se kod nje :D krivo mi sto prespava jutros, hipsterske tragedije :D

      Izbriši
    3. hahah imaju dvije a jedna bude i nedjeljom pa eto ... okusaj srecu sutra :D ili obuci danas neki sako od djeda :D

      Izbriši
  5. Jako lijep new in.. Iskreno, ja ih baš volim čitati..samo ti nastavi dalje ;) Opi lakovi, torba i naravno mobitel..su mi preodlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa evo izbacivat cu ih povremeno ali hvatat bolje slike na vrijeme :D hvala :))

      Izbriši
  6. Divan new in, sve mi se sviđa i sve bih rado sebi prebacila haha :D Rimmel stay matte je i moj omiljeni, opi lakovi su mi dugo na wl nadam se da ću ih prekrižiti uskoro, a telefon je najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ces ih uskoro nabaviti, svaki koji sam imala dosad ima lijepu teksturu :)

      Izbriši
  7. Bas lijepe stvarcice ;-) Mene zsnima sve sto je za problematicnu kozu i sve na nasem trzistu je isprobanu,a za ovu kremu sto si spomenila prvi put cujem,pa te molim ako ti se pokaze ucinkovita da je svakako jos nekad spomenes :-) I vidim da si ti zadovoljna La roche micelarnom,meni je bila preslaba nekako,nije za skidanje sminke sa ociju, bar meni :-p Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo odlucila sam da malo cesce pisem o njezi koze i proizvodima koje koristim, zbog toga sam uostalom i pocela pisati blog..pa cu se potruditi da uskoro ide i krema na recenziju :) Micelarna mi jeste super, nijedna od njih nije namijenjena da bude najbolja u skidanju maskare, ova mi je bolja po tome sto me ne pecka po ocima kao avene a za lice mi je super. :) :*

      Izbriši
  8. Divan new in,stvarno prekrasne stvari,al mobitel je naravno zvijezda :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve je predivnoo :-) Essence noviteti su stvarno super. A najvise mi se svidja Incandessence Flame, jedan od meni najdrazih Avonovih parfema.
    Naravno mobitel je odlican :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence noviteta ce da bude na blogu hehe a mobitel me preporodio hehe

      Izbriši
  10. Ima tu svaštaaaaaa.. A ja sam technology freak pa mi se mobitel najviše dopada :-P

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme koliko noviteta! Ja nikako da kupim tu nesretnu mary lou, izgleda da će s njom biti kao i sa svim ostalim, kupit ću ju tek onda kada se o njoj prestane pričati i kad više nikome ne bude interesantna, tako to kod mene ide :D Ovi Opi lakovi su mi svi prekrasni do jednog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto kupila poslije svih i isto to mislim, cak razmisljam da li uopste da pisem recenziju..vec vidjeno tristo puta :D

      Izbriši
  12. Blaaago tebi, baš si se ponovila :))) Ja nisam ni prići ovome, ali to je jer sam izlečena od prekomerne kupovine :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan new in! :))
    Ne znam šta bih pre pomenula :D
    Volim Deborino Rosa pesca rumenilo, Ardeco kamuflažu sam probala i koristim i samo ću reći VAU :D
    Želim da probam LRP tonik za masnu kožu :D
    A ichtyol stvarno smrdi užasno, nekad i ostane taj miris i osetim sama kako mi smrdi lice :D Ali opet tako lepo smiri lice.. Izašla je i njihova pasta, koja skoro i ne smrdi za razliku od ove gel kreme i fino isuši bubuljice, ali što strava deluje na mitisere (moraš da probaš :D ) Posle 3 dana nanošenja, krenu sami da ispadaju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamuflaza je najbolja, prezivljavam pojavljivanja u javnosti uz nju :p
      e gdje si bila da javis za tu pastu kad sam ovo smrdljivo cudo zbog tebe uzela :D
      i daj mi sta za akne, nisu mitiseri problem :)))

      Izbriši
  14. Ajme, sve mi se sviđa :D Drago mi je što si napokon ulovila Mary Lou :D Opiće bih ti najrađe ukrala, sve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naked basics i mary lou su dugo bili na listi da sad ne znam sta da zelim hehe ali eto clarisonic od skupljeg :))

      Izbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...