Njeno veličanstvo CRVENA (Essence)

Kada bi vas pitali koja vas boja asocira na novogodišnje praznike, vjerovatno biste rekli da je to crvena. Naravno, neizostavan je glitter, sparkle, shiny momenat. Ali boja je - crvena! 
Ja se uvijek vodim time da bih trebala imati na sebi nešto crveno, za sreću. 
Za danas vam nudim prijedlog ruža i olovke. 





Ruž Adorable matt i olovka Femme fatale. 
Odlična kombinacija za usne u novogodišnjoj noći, ali da se ne ograničavamo, i u svakoj drugoj u kojoj želite privući pažnju. 
Od svih nijansi ruževa koje imam, mislim da crvena zauzima najveći broj na stalaži. 
Imam tanke usne pa mi ovakve nijanse ruževa i mat finishi pruže dojam malčice punijih usana, koliko je to moguće jer su mi usne stvarno tanke. :D 




Ruž dolazi u plastičnoj mat crnoj ambalaži sa crvenim prstenom na sredini, siguran je u svom ležištu pa ne morate brinuti da će se pomjerati i ispadati. Na samom ružu je utisnuto slovo "e" kao logo Essence brenda. Volim kada daju detalj osobnosti ruževima koje prave jer mi onda bez toga izgledaju kao svaki drugi. 

Ruž je bogata crvena sa hladnijim podtonom ako mene pitate, a to ćete vidjeti na swatchu malo bolje. Ja u svojoj kolekciji crvenih ruževa imam i hladne i tople nijanse jer nisam primjetila da mi jedna pristaje bolje od drugih. Ljeti mi više do izražaja dolazi moj topli podton, dok zimi čak vuče na neutralno. 
Finish je mat, ali ne onaj koji vas umrtvi. Trajat će vjerovatno i duže od 3-4 sata ako niste nestrpljivi da jedete svaka 3 sata kao ja. :D 





Ne znam koliko možete vidjeti ali olovka je malo toplija, vuče na tamno narandžasto dok se kod ruža vidi malo izbijanja rozikaste na mjestima gdje ga nisam dvaput povukla po ruci. (npr. zadnja slika, donji lijevo dio swatcha ruža)

Meni su dovoljno slični da bih ih nosila zajedno. Kome smeta razlika, neka ih nosi odvojeno uz drugu kombinaciju olovke i ruža. 

Olovka košta samo 2,15KM a ruž 4,85KM

Cijena ne može biti pristupačnija. 
Ja se malo rijeđe sjetim staviti olovku ali finish ruža mi se sviđa pa ću pokušati naći još neku nijansu za sebe, vjerovatno neki dnevni nude ruž ili tamniji bobičasti za noć.

Volite li crvene ruževe? Jeste li osmislili svoj novogodišnji look ili čekate zadnji momenat za improvizacije? 



You may also like

21 komentar:

  1. Super nijanse, baš prava "školska" crvena ;). Olovka i ruž se baš poklapaju bojom. Inače obožavam crvene ruževe i najdraži mi je Calvin Klein Mesmerize koji kombiniram s Avonovom olovkom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, skolska :)
      ja jos nemam omiljeni crveni ali ovaj se gura u vrh, iznenadio me...

      Izbriši
  2. WoW!!! Fenomenalna pigmentacija ;) Svidja mi se jako nijansa, ali ne znam zasto nikada nisam probala Essence ruzeve :( Moracu, definitivno nesto dobro propustam *___*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ti pravo kazem nisam ni ja puno obracala paznju ali drago mi je sto je nasao put do mene :))

      Izbriši
  3. Kako to da ti kao neka beauty blogerka ne znas da sjajne zavrsnice daju punije usne, a ne mat ruzevi? Gresis. I ako imas tanke usne zar je to razlog da nikad ne slikas kako ruzevi stoje, nije isto pokazati na ruci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1. Get a life.
      2. Da nisi blogerka, rekla bih ti da ides uredjivati svoj blog po svojoj volji ali to vjerovatno vec radis.
      3. Ekavica, nice touch ;)
      4. Ja znam sta na mojim usnama izgleda dobro, sjaj mozda vizuelno poveca tek kad neko iole ima usana, meni mogu fileri pomoci eventualno :)
      5. Ne prikazujem se, vodim blog gdje dekorativu swatcham vecinom, a tek nekad pokazem, onda kada ja to zelim, deal with it.
      6. Sretni praznici, bavljenje bitnim stvarima i manje zajedljivosti u 2015.toj zelim :*

      Izbriši
  4. ah kakav je ovo divan ruz i olovkaaa nikad ovo vidjela nisam :P :D
    divna mi je boja, bas je lijepa ova crvena.
    i moram se nadovezati na gornji komentar, ne volim kad se namece nekome kako da pise. nije nam ovo posao i mi nikog ne silimo da nas cita. neka od nas zeli slikati na usnama neka ne i sve je to ok. mislim da je opis i swatch sasvim dobar i realan i da ovdje slika usana ne bi ni pomogla ni odmogla nekome u odabiru, eventualno bi zadovoljila neciju znatizelju, da vidi kakve to usne ima melisa :D kod nude nijansi mozda ima razlike ruka-usne, kod bold nijansi bas i ne... eto, moje skromno misljenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi skromna :D i ja tako mislim, kod nude se moze promijeniti, kod ovih jako pigmentovanih i ne, a i upucujem briznu komentatoricu za uspjeh mog bloga da pogleda jako lijepo uradjenu recenziju kod tebe, ima i na usnama, ne mozes ih se nagledat :D

      Izbriši
  5. Ovi Essence ruževi su pravo savršenstvo :D Ja sam sebi jučer kupila još jedan Barely There da ga imam u zalihamaa :) Ali i ovaj ću morat probat. Odlična bojaa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja cu pogledati ostale nijanse, ako bude neka koja mi se svidi, uzimam. Za pocetak svidja mi se finish i pigmentacija :)

      Izbriši
  6. Olovke obozavam ali nisam jos nijedan ruz probala, nemam pojma zasto pogotovo kad su tako jeftini. Moram poceti zapisivati ove stvari sto hocu da kupim. Ovako kad udjem u cm, dm, nista ne znam po sta sam dosla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto tako i kod mene, sve kazem moram kupit i nikad ne kupim :D ovi su super!

      Izbriši
  7. Svi smo poludjeli za crvenom ovih dana cini mi se; donedavno nisam imala skoro nijedan crveni ruz sad vec imam tri :D ovaj je krasan, a olovka mi je isto super :) dobila sam sad dva Essence ruza na recenziju i bas se veselim isprobati ih, mislim da isto kao ni Zerina nisam jos nijedan njihov ruz probala :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije moguce da nisi imala crveni ruuuuz :D evo ja ovaj nosim u zadnje vrijeme, nesto je sto mislim da ce i tebe iznenaditi :)

      Izbriši
  8. Crvena je must have boja ovih dana, kao i crveni ruž :D Ovaj Essence ruž mi je predivan, baš lijepa nijansa crvene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasta nego must have, hodam u crvenom kaputicu ko djed mraz a tek nokti i usne :p

      Izbriši
  9. prekrasan mi je ovaj ruž <3
    olovku imam, ali mi je kao što si rekla malo pretopla, vuče na tu neku narančasti :D
    ali zato vjerujem da kombinacija ovog dvoje stvara tu idealnu-crvenu <3

    OdgovoriIzbriši

http://noisettecorner.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...